Signapore to bali

taapsa

Mahtaako Air Asia olla havin yhtiö ko välillä ?

6

354

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 14 + 17

Riippuu päivistä! Tsekkaa www.momondo.com :n kautta - joinakin päivinä halvin voi olla jopa KLM !! Tai sitten Jetstar- niminen yhtiö. Mutta ktyllä pääsääntöisesti Air Asia on aina kilpailukykyinen hinnaltaan - kunhan muistaa ettei ensin näkyvä summa ole lopullinen, vaan matkan varrelta tulee mukaan kaikenlaista matkalaukkumaksua yms.

• kelmi yllätti

Ainakin joulun tienoilla meidän matkapäivinä klm oli selkeästi halvin, erityismaininta hyvistä tarjoiluista lennoilla.

• taapsa
        kelmi yllätti kirjoitti:

Ainakin joulun tienoilla meidän matkapäivinä klm oli selkeästi halvin, erityismaininta hyvistä tarjoiluista lennoilla.

KLM käyttää joitain muuta yhtiötä esim Garuda tuossa loppupätkässä.

• yks plus kaks

KLM:llä on kyllä tiettyinä päivinä ihan oma kone liikkeellä. Se lähtee Amsterdamista ja tekee välilaskun Singaporessa, määränpää on kuitenkin Denpasar ja ottaa matkustajia myös Sporesta! . Mutta ei viikon jokaisena päivänä kuitenkaan! Löydät tämän vaihtoehdon esim. ebookersin sivuilta. Jos haluat katsoa suoraan KLM:n omilta sivuilta, niin silloin "kotimaaksi" pitää ilmoittaa Singapore. Mutta huomasin että KLMn omilla sivuilla hinta on kalliimpi. Itse tsekkasin tietyt päivät helmikuussa ja ebookersin kautta hintaa tuli noin 140 eur/hlö välille in-Dps-Sin. Tosin paluuaika Balilta on huono, koska laskeutuu Singaporeen puolen yön maissa.

• JJ

Olemme menossa jouluna 2012 Balille - yksi vaihtoehto lienee Finnairin suora Singaporeen ja sieltä esimerkiksi Air Asia? Mutta mikä olisi järkevin ajankohta ostaa lentoja? Nyt niitä ei vielä edes saa, kun paluu vasta tammikuussa 2013.

• taapsa
        JJ kirjoitti:

Olemme menossa jouluna 2012 Balille - yksi vaihtoehto lienee Finnairin suora Singaporeen ja sieltä esimerkiksi Air Asia? Mutta mikä olisi järkevin ajankohta ostaa lentoja? Nyt niitä ei vielä edes saa, kun paluu vasta tammikuussa 2013.

Me ostettiin syyskuussa 2011 Lufthansalta. Lähtö 15.2.2012

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1632
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      106
      842
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      618
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      131
      594
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      556
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      538
    8. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      68
      536
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    10. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    Aihe