Paras paikka Boholilla???!!

uyrej

Ollaan lomailemassa Boholin Alona beachilla. Aivan kamala paikka.. Mihin kannattaisi menna jos haluaa hienon rannan ja iltasin jonkun rennon rantabaarin? Ei mitaan limasia venalaisia miehia paikallisten pikkutyttojen kimpussa.

15

845

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rentoilemaan

      Apua...ollaan suuntaamassa sinne myös, ja ollaan siinä uskossa että siellä on valkoinen hiekkaranta, kuten joissain kuvissa on ollut, ja myöskin nimenomaan rentoja rantabaareja siistimpien ravintoloiden lisäksi...olemmeko hakoteillä?

      Onko siellä muuten hiljaista (onko joulukuinen washi vaikuttanut mitenkään) ja mikä on yleinen hintataso ravintoloissa? Ovatko venäläiset turistit enemmistönä?

      Cebun saarelta luulisi löytyvän vaihtoehtoisia paikkoja kuten MoalBoal, joka on käsittääkseni rento rantapaikka ja sukellukseen sekä iltaelämään sopiva.

      • Mees tänavalt

        Moalboalissahan ei ole oikeastaan rantaa ollenkaan, vaikka rannan nimi onkin Panagsama beach.


    • flashbackeri

      Itse olin viikko sitten Alona Beachilla. Ranta oli hieno valkoinen ja rentoja rantabaareja/ravintoloita on mukavasti, jotta ei tarvitse samassa paikassa syödä koko ajan. En törmännyt limaisiin venäläisiin miehiin, eivätkä venäläiset olleet muutenkaan enemmistönä.. aika hyvin oli sekaisin länkkärimies filippiini-nainen pareja, suomalaisia, ruotsalaisia, venäläisiä, aasialaisia jne
      Luulen että washi ei ole kyllä vaikuttanut yhtään, porukkaa oli aika sopivasti. Ravintoloissa aamupalat (leipä, kahvi, mehu, munakas) 150-250 pesoa, ruoka-annokset alkaen 200-300 pesoa, kokis olut 50 jne.

      Majoitus rannan tuntumassa tuntui olevan alkaen 2500pesoa/yö (myös pari halvempaa bambumajaa esim Oops bar 1100php), olin muutaman yön myös kauempana rannasta risteyksen tuntumassa L'elephant Bleu (1100php room, suosittelen) josta 5minsaa kävelyä rannalle.

      En tunne Boholia tarkemmin (pari kertaa kävin kiertelemässä autokyydillä mm Danao adventure park ja chocolate hills -maaseutukierros), mutta itse suosittelen kyllä Alona Beachia.

      • ```````===

        Bohol beach club, asukkaat lähinnä koreasta, meidän lisäksi 1 länkkäripariskunta ja yksi länkkäri paikallisen kanssa. Valkoista hiekkarantaa silmänkantamiin, aamulla voit lähteä tsekkaan delffiinit mereltä. Ei Venäläisiä, ei turisti helvettiä. Missähän noita Venäläisiä nyt noin paljon oli, ettei vaan nyt mennyt Pattayan ranta sekaisin Boholin kans?


    • ((((()))))

      Aloittaja ei ole Boholissa käynytkään. Alona beach on kuin pikku Boracay.
      Rauhalllinen paikka missä en edes ensimmäistä Venäläistä tavannut vaikka
      siellä yli viikon vasta olin saatikka muita miehiä jotka olivat pikkutyttöjen kanssa.

      Suosittelen:)

      • Wannabe-Traveller

        Oon tällä hetkellä 2km Alona Beachistä jos täällä on jotain suomalaisia ois ihan mukava tavata. Oon liikkunut täällä aika paljon Vuokra moottoripyörällä. Paras paikka missä oon käynyt on luultavasti hotellin yksityisranta Anda kaupungista siitä en oo vielä kerennyt kirjoittaa mutta blogista löytii tietoo http://wannabe-traveller.kg9.info


    • pet1979fin

      Boracay

    • Backpacker

      Tällä hetkellä juuri Boholilla ja ei vakuuta sitten pätkääkään näin 3 päivän jälkeen ja mietimme joska vaihtaa saarta kokonaan. Olen matkustanut paljon aasiassa erityisesti juuri saarilla. Alona Beach on ainakin itselleni irvikuva mistään rauhallisesta paratiisi rannasta.


      Pikku puljua vierivierestä mistä tuntuu saavan keskinkertasta sapuskaa. Länkkäreitä suurimmaksi osaksi mm Ruotsulaisia yläosattomissa joka nyt ei välttämättä näinkin uskonnollisessa maassa ole se paras idea.Jatkuvasti joku myymässä jotain aurinkolaseja,koruja ja retkiä tms.

      Resorttien ulkopuolella varsinkin kaupungissa meno melko kaoottista ja kokenneellekin ajajalle ainakin prätkällä melko helvettiä. Kaupunki likainen,rähjäinen ja kaoottinen.

      Itse en suosittelisi ,mutta jokaisella on oma makunsa jos etsii rauhallista meininkiä ja upeita autioita hiekkarantoja eikä häiritse liikkua 2 pyöräisellä niin suosittelen Phu quocin saarta vietnamin eteläkärjessä. Ei ollut ainakaan vuosi sitten vielä pilalla.

    • 8457865

      Kylläpä on sitten muuttunut 3 vuodessa saari. Oltiin bohol beach clubilla, meidän lisäksi yksi valkoinen pariskunta ja muutama korealainen. Onhan hotelilla vähän hintaakin, mutta kyllä saa ihan rauhassa rantoja tallustella. Liikenne on kaikkialla Filippiineillä kaaottista. Yläosattomia en ole nähnyt koskaan Filippiineillä. Sapuskakin Filippiineillä on paljon miedompaa suuremmalla osalla alueita, kuin esim Thaimaassa, kyseessä on ruokakulttuuri vaikutteet.

      Ehkä sun olisi kannattanut mennä palawanille, taikka syrjemmälle filippiinejä, olethan valinnut nyt matkakohteeksi yhden turistipaikoista.

    • Backpacker

      Niin kuten aiemmin mainitsin kuka mistäkin tykkää. Löytyyhän täältä Boholilta kuitenkin onneksi sitä aitouttakin ja rauhaa kun välttää tuon pahimman rysän aloha beachin ( itse majoitun saaren puolessa välissä rauhallisessa perheen pitämässä resortissa joka on mielestäni todellinen helmi). Niinhän kaikki paikat muuttuu kun sana kiirii ja turismi kasvaa. Varmasti 3 vuodessa ehtii tapahtu hyvinkin paljon muutoksia.

      Kun katsoo esim tripadvisorin arvostelua Boholbeach clubista niin ei kyllä mitään ihmeellistä kuvaa paikasta jää. Kyseinen sivusto kutitenkin koostuu vain asikkaiden arvioista joten jotain totuuden perää siinäkin varmasti on. Kuviahan nyt voi ihailla hotellin sivuilta. Valitettavasti ne kovin harvoin vastaavat totuutta.

      • 3654654

        No sinä valittelit, et oli liikaa valkoisia ja varsinkin ruottalaisia ympärillä? No eikös se jotain kerro, jos tripadvisorissa paljoo arvosteluja, niin ei ole sit varmaan niitä valkosiakaan siellä pyörinyt sääskiksi asti? Muutenkin Filippiineillä näkee valkosia tuhannesosan siittä, mitä nyt esim. Thaimaassa niitä pongaa.

        Niin no minä olen siellä ollut ja semmoista sielä just on, kuin kuvissa, ei mitään valittamista ja valkosia ei tosiaan pahemmin näkynyt. Ruotsalaisiakin harvemmin näkee ja Cebussa olen kerran hotellissa törmännyt kahteen Suomalaiseen.

        Sittenhän voit mennä vaikkapa camotes islandille vierailulle. Hotelliinkin pääsee vain motskarin kyydissä, ja matka paikan päälle taittu 2 vuotta sitten pikku puotilla. Siellä ei törmännyt ku yhteen valkoiseen sukelluspaikan pitäjään. Kyllä Filippiineiltä löytää paljonkin paikkoja missä ei valkoisia pahemmin.

        Ikävää kulla et bohol olis muuttunut noin turistirysäksi.


    • Tervemeneoa ja onnea

      Meette sinne Etelä-Filippiineille, niin paikalliset (Al-Gaida, kuuluisa paikallinen matkanjärjestäjä) tarjoavat vähän extremeä. Ota korkea henkivakuutus. Kaikki eivät palaa.

      • Nöööf nöööf

        Mikä se on se AL-Gaida kovasti yritin löytää tietoa. tarkoitit varmaan Al-Qaida? Ja toisekseen se on Abu Sayyaf? Nekin on marginaaliryhmä kaukana kaukana yhdellä paskaisella saarella, sitävastoin Milf toimii itse Mindanaon alueella, tosin sielläkin vain osassa sitä, Mihinkään ne tosin sieltä katoa, ei siksi et olisi vaikea tuhota, vaan siksi että näin Filippiinien armeijan rahoitus on turvattu ja CIA voi pitää omat neuvonantajansa siellä, politiikkaa. Sitävastoin Filippiineillä muualla on ihan turvallista ja naiset sekä luonto kaunista, tekisi sinullekkin hyvää;) Jahka olet säästänyt 10 vuotta soserahoistasi saatat jopa päästä käymään siellä, tosin sun pitää raitistua vielä, muuten kelpaat vain kotosuomen bupi ruusuille.


    • Alona beach on huono paikka. Muutenkin paikat, joissa on paljon turisteja olisi hyvä käymättä. Olen itse asunut Panglao saarella 3 vuotta ja kohta muutan sinne takaisin oltuani taas suomessa jonkin aikaa.
      Jollet tarvitse tyttösen seuraa niin lähde pois alonasta. Siinä on vuoralla kymmeniä taloja ja huoneita samalla saarella.
      Toisaalta tyttösen löydät kyllä kaikkialta saarelta, joten missä sinä asut on sivuseikka.
      Kuten tiedätte, niin turistit vetää puoleensa rikollisia. Alona on Panglaon pahin paikka iltaisin ja öisin.
      Älkää hyvät ihmiset menkö turistipaikkoihin, jos haluatte nauttia lomastanne.
      Vuokratkaa talo hieman syrjempää ja nauttikaa elämisestä ilman esim. venäläisten seuraa.
      Minulla on filippiiniläinen vaimo, joten pärjään filippiineillä missä vain. Mutta kertaakaan en halua mennä turistirysiin. Hinnat 5x vähintään ja täynnä humalaisia eurooppalaisia sekoilemassa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe