ostin telkkarin ja hdmi-kaapelin, jotta voisin katsoa tietokoneelta leffoja telkkarin kautta. Noh, ei ollut niin yksinkertaista:
Televisiossa on kaksi koloa hdmi-kaapelille ja läppärissäni (hp) on yksi.
Kun liita toisen pään kaapelista telkkariin ja toisen läppäriin, niin läppärin näyttö menee kokonaan pimeäksi, mutta telkkarissa ei tapahdu yhtään mitään. Jos laitan tv-kanavan nollakanavalle, niin tulee salattu signaali.
Kun irrotan hdmi-kaapelin läppäristäni, näyttö palautuu normaaliksi. Niin ja siis huomauta, että tuo näytön pimeneminen alkoi kun ekan kerran kiinnitin läppäriin tuon kaapelin ja laitoin ohjauspaneelista yhdistä ulkoiseen projektoriin. Sitä ennen pystyin nähdä samsung-kuvan näytön kuvan vieressä siellä laitteet osiossa, eli koneeni oli ilmeisesti tunnistanut telkkarini?!
Miten saan homman toimimaan, eli miten tuota hdmi-kaapelia oikein käytetään?
HDMI-kaapelin käyttö... APUVA
uusavuton elli
2
269
Vastaukset
- Valitse
telkkarin asetuksista hdmi 1 tai 2
- ukko30v
Asetat sen näytönohjaimen ajuri ohjelmasta esim. ati catalysm. Sieltä ainakin löytyy kohta josta voi ottaa vaikka duplicate (Tietämättä mikä näytönohjain sinulla on, on vaikea arvailla)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423