minulla on melkein puolvuotinen uroskani joka rupesi yks ilta kiertämään kehää ympärilläni, mitä tämä voi tarkoittaa??
Uroskanin käytös??
6
1940
Vastaukset
- höhä
että sillä alkaa hormonit toimia, kivekset ovat laskeutuneet ja se on valmis hankkimaan jälikasvua
omakin kanini (naaras) teki samaa kun oli nuorempi (nyt 3v) se kesti aikansa, ja tulkitsin sen sinä ettei kani pitänyt siitä kun ''olin sen reviirillä''. Yleensä keskeytin tämän käytöksen sanomalla jotain näpäkästi ja terävästi koskematta kaniin. Äänestä on jatkossa ollut hyötyä.
- siirilydia
Se käytös on kanille ihan luonnollista eikä siitä kuulu mitenkään rangaista, voi toki työntää pois tai kieltää jos liikaa häiritsee, mutta mikään oikea rankaiseminen tollasessa käytöksessä ei ole oikein. Usein tämän kehän kiertämisen yhteydessä kuulee myös pientä "umputusta/kurinaa". Kani kosiskelee sinua, kerjää huomiotasi. Urokset tekevät tätä tietenkin esim. naaraskaneille senkin takia et hormonit hyrrää, mutta on täysin normaalia naaraillakin. Asialla ei oo mitään tekemistä sen kanssa, etteikö kani tykkäisi ihmisen olevan sen reviirillä.
- siirilydia
niin ja kyllä voi naaraatkin tehdä toiselle naaraalle tätä, ja uros urokselle. Mutta esimerkiksi meillä on oikea hormonihullu pupu hoidossa, on kastroitu 4 viikkoa sitten. Hormonit hyrrää hänellä vielä, ja usein ton umputuksen tahdittamana välillä piirittää meidän tyttöjä.
- Mirkku
Minun 3kk kääpiöluppa poikani kiertää kehää, kun luulee saavansa ruokaa/ herkkuja.
- Belieber
Mulla on vajaa vuoden vanha kääpiöluppa,tyttö joka teki samalla lailla vielä pienempänä.Nyt se on loppunut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770