Miten saisin miehen

lahjontaa ja painost

olemme kihloissa, lapset sanomaan minua äidiksi kun ovat täällä? Nuorin 1,5 tapailee sana ätä, mutta vanhempi 4 v ei sitten millään sano mua äidiksi? Se rassaa etenkin kaupassa hävettäää jos huutaa mua etunimeltä. Korjaan aina kuuluvasti, että ÄITI!! Sitten tyttö alkaa itkemään eikä hänen isänsnä sano lapselle mitään.
Jos olen lasten kanssa viikonkin, niin soisin että kunnioittaisivat minua sen verran että sanoisivat äiti, äiti rakas tai muuta vastaavaa.

Ärsyttää että eivät opi eikä aina tottele minua. Äitinsä ilmeisesti puhuu minusta pahaa, vaikka itse on vähän omituinen.
Olenkin rankaissut tyttöä sillälailla etten anna jälkiruokaa tai hedelmiä silloin jos ei sano äidiksi tai muuten niskottelee. En paljon pyydä, vain sen että vaihtaisi minut äidiksi kun oma ei oikein osaa kaikkea.

7

199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Provokatiivi

Oi kuinka ihana provoteksti !

Hetken melkein luulin että joku on todellakin noin idiootti että koitaa viedä lapsen äidin identiteetin, mutta huh, ei onneksi !

• suklaatottero

Onneksi lapset on yleensä fiksuja ... tässä tapauksessa ylittävät fiksuudessaan miehen uuden ... siis et taida toimia kaikilla muumeilla :D

• äitipuolien asema on

Jankkaamalla asiaa ja käskyttämällä kyllä ajan kanssa tepsii. Lapset tarvii aikaa ja jankkaamista tuossa iässä. Pienin lapsi on helppo opettaa kun puhuttelet itseäsi äidiksi hänelle, niin se sujuu sitten itsestään .
      Myös kurin palautus on hyvä konsti. Lasten äidin vastusteluista ei kantsi välittää, teidän asiat ei kuulu hänelle pätkääkään, kun taas hänen asiat kuuluu osittain teille.
      Kasvatusvastuu on sulla kyllä suuri, jos äiti ei välitä sitä hoitaa.
      Jaksamista kurittomien tenavien kansa.

• Hyi sylettää

Voi hitto, sinä et ole mikään äiti noilel lapsille, eikä sinun pidä sitä koskaan vaatia, varsinkin jos hänellä on oma äiti olemassa. Senkin h----a , älä ikinä vaadi toisen lapsia sanomaan sinu äidiksi.

• heh ja hah

Melko yksipuolisia nämä satusi, ei hetkenkään epäilyä , että olis oikeasta elämästä..

• ota lääkkeesi.

voi lissu, hakisit jo apua itsellesi, suollat samanlaisia juttuja viikosta viikkoon...kuvottavaa

• lissu jaksaa provota

Ja sitten kupla sanoi poks, ja lissu tajusi ettei sillä ole uusperhettä, ei itseasiassa perhettä ollenkaan.
      Ahdistaako tuleva yksinäinen viikonloppu....no tukehdu kuule siihen tunteeseen !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      142
      8164
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      158
      7354
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      185
      5015
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      252
      3378
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      104
      2842
    6. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      8
      2659
    7. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      153
      2515
    8. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      181
      2382
    9. Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?

Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n
      Maailman menoa
      12
      1959
    10. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      18
      1955
    Aihe