olemme kihloissa, lapset sanomaan minua äidiksi kun ovat täällä? Nuorin 1,5 tapailee sana ätä, mutta vanhempi 4 v ei sitten millään sano mua äidiksi? Se rassaa etenkin kaupassa hävettäää jos huutaa mua etunimeltä. Korjaan aina kuuluvasti, että ÄITI!! Sitten tyttö alkaa itkemään eikä hänen isänsnä sano lapselle mitään.
Jos olen lasten kanssa viikonkin, niin soisin että kunnioittaisivat minua sen verran että sanoisivat äiti, äiti rakas tai muuta vastaavaa.
Ärsyttää että eivät opi eikä aina tottele minua. Äitinsä ilmeisesti puhuu minusta pahaa, vaikka itse on vähän omituinen.
Olenkin rankaissut tyttöä sillälailla etten anna jälkiruokaa tai hedelmiä silloin jos ei sano äidiksi tai muuten niskottelee. En paljon pyydä, vain sen että vaihtaisi minut äidiksi kun oma ei oikein osaa kaikkea.
Miten saisin miehen
7
193
Vastaukset
- Provokatiivi
Oi kuinka ihana provoteksti !
Hetken melkein luulin että joku on todellakin noin idiootti että koitaa viedä lapsen äidin identiteetin, mutta huh, ei onneksi ! - suklaatottero
Onneksi lapset on yleensä fiksuja ... tässä tapauksessa ylittävät fiksuudessaan miehen uuden ... siis et taida toimia kaikilla muumeilla :D
- äitipuolien asema on
Jankkaamalla asiaa ja käskyttämällä kyllä ajan kanssa tepsii. Lapset tarvii aikaa ja jankkaamista tuossa iässä. Pienin lapsi on helppo opettaa kun puhuttelet itseäsi äidiksi hänelle, niin se sujuu sitten itsestään .
Myös kurin palautus on hyvä konsti. Lasten äidin vastusteluista ei kantsi välittää, teidän asiat ei kuulu hänelle pätkääkään, kun taas hänen asiat kuuluu osittain teille.
Kasvatusvastuu on sulla kyllä suuri, jos äiti ei välitä sitä hoitaa.
Jaksamista kurittomien tenavien kansa. - Hyi sylettää
Voi hitto, sinä et ole mikään äiti noilel lapsille, eikä sinun pidä sitä koskaan vaatia, varsinkin jos hänellä on oma äiti olemassa. Senkin h----a , älä ikinä vaadi toisen lapsia sanomaan sinu äidiksi.
- heh ja hah
Melko yksipuolisia nämä satusi, ei hetkenkään epäilyä , että olis oikeasta elämästä..
- ota lääkkeesi.
voi lissu, hakisit jo apua itsellesi, suollat samanlaisia juttuja viikosta viikkoon...kuvottavaa
- lissu jaksaa provota
Ja sitten kupla sanoi poks, ja lissu tajusi ettei sillä ole uusperhettä, ei itseasiassa perhettä ollenkaan.
Ahdistaako tuleva yksinäinen viikonloppu....no tukehdu kuule siihen tunteeseen !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15211518
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485413Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p424346Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323622Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392708Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071636Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3601596Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?921481Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361431