Kannattaisko mun ostaa Wow Battlechest?

Irmeli-setä

Elikkä, olen pitänyt kaiken maailma fps peleistä todella kauan ja ne alkaa kaikki hieman kyllästyttää joten kävin kaverilla testasin wowii ja tykkäsin ihan siitä. En osannu erityisemmin sitä kyllä pelata. En ole pelannut mitään mmorpg pelejä melkein yhtään. Olen jo nettiriippuvainen ja tälleen. Ainoa ongelma on se että kannattaako se nyt aloittaa kun alkaa olemaan jo ikivanha peli ja pitäis muka se joku 20 euroa maksaa 2 kuukaudelta. Löysin WoW battlechestin 13 eurolla ja alkaa mietityttämään että ostaisinko sen. Löytyis 2 IRL kaverii kenen kanssa pelailla WoWii, toinen juuri aloittanut WoWin.

10

228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aqvarius_

      Jos kerran tykkäsit siitä, niin siitä vaan. 10 miljoonaa pelaajaa jaksaa vielä tuota tahkota, vaikka peli onkin ollut markkinoilla jo hyvin pitkään. Myös lisäosa on tulossa, joten pelattavaa kyllä riittää.

    • ?mieti?

      Kannattaa miettiä jatkaako WoW:ia nimittäin Cataclysmin jälkeinen lisäosa: Mists of Pandaria tulee olemaan lähes viimeinen. Uutta WoW:in tapaista peliä kehitellään ilmestyy peräti 2013 - 2014. Nimeltään Titan.

    • adsdadsddaddadada

      Mistä olet saanut tiedon tuosta Titan pelistä? . Onko linkkiä heittää?

    • ssghwsgsg

      spekulaatiota vain...

    • ainaki mä sain

      eiks battlechestin saa ilmaseks nykyään?

      • NO EI!

        EI TOSIAAN SAA !!


    • Wowia pelaava tyttö

      Ite ainakin ajattelin tehä niin, että ostan sen battlechestin, pelaan sen ajan loppuun, sit pidän vähän taukoo ja sit ostan lisää peliaikaa ja taas taukoo jne. Sit voi myöhemmin ostaa niit lisäosii. Teen näin koska en kuitenkaan pelaa sitä ihan 24/7. Oon siis jo jonkin aikaa pelannu sitä ilmast mitä voi pelata tasoon 20 asti.

    • Nogito
    • ASDSAD

      Auttakaa! Mulla on tosi paha ongelma! OLEN ASD

    • Mitäihmettää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      333
      2909
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      106
      2194
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1630
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1042
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      934
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      852
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      41
      763
    Aihe