Elikkä, olen pitänyt kaiken maailma fps peleistä todella kauan ja ne alkaa kaikki hieman kyllästyttää joten kävin kaverilla testasin wowii ja tykkäsin ihan siitä. En osannu erityisemmin sitä kyllä pelata. En ole pelannut mitään mmorpg pelejä melkein yhtään. Olen jo nettiriippuvainen ja tälleen. Ainoa ongelma on se että kannattaako se nyt aloittaa kun alkaa olemaan jo ikivanha peli ja pitäis muka se joku 20 euroa maksaa 2 kuukaudelta. Löysin WoW battlechestin 13 eurolla ja alkaa mietityttämään että ostaisinko sen. Löytyis 2 IRL kaverii kenen kanssa pelailla WoWii, toinen juuri aloittanut WoWin.
Kannattaisko mun ostaa Wow Battlechest?
10
286
Vastaukset
- Aqvarius_
Jos kerran tykkäsit siitä, niin siitä vaan. 10 miljoonaa pelaajaa jaksaa vielä tuota tahkota, vaikka peli onkin ollut markkinoilla jo hyvin pitkään. Myös lisäosa on tulossa, joten pelattavaa kyllä riittää.
- ?mieti?
Kannattaa miettiä jatkaako WoW:ia nimittäin Cataclysmin jälkeinen lisäosa: Mists of Pandaria tulee olemaan lähes viimeinen. Uutta WoW:in tapaista peliä kehitellään ilmestyy peräti 2013 - 2014. Nimeltään Titan.
- adsdadsddaddadada
Mistä olet saanut tiedon tuosta Titan pelistä? . Onko linkkiä heittää?
- ssghwsgsg
spekulaatiota vain...
- ainaki mä sain
eiks battlechestin saa ilmaseks nykyään?
- NO EI!
EI TOSIAAN SAA !!
- Wowia pelaava tyttö
Ite ainakin ajattelin tehä niin, että ostan sen battlechestin, pelaan sen ajan loppuun, sit pidän vähän taukoo ja sit ostan lisää peliaikaa ja taas taukoo jne. Sit voi myöhemmin ostaa niit lisäosii. Teen näin koska en kuitenkaan pelaa sitä ihan 24/7. Oon siis jo jonkin aikaa pelannu sitä ilmast mitä voi pelata tasoon 20 asti.
- Nogito
Ainakin Battlechest löytyy 8 egellä tuolta Blizzun Storesta:
http://eu.blizzard.com/store/details.xml?id=210000104 - ASDSAD
Auttakaa! Mulla on tosi paha ongelma! OLEN ASD
- Mitäihmettää
Tästä titan pelistä, jossette lazyassit ole vielä jaksanut googlta, löysin ainakin youtubesta closed alpha gameplayn:http://www.youtube.com/watch?v=E8bqbgCusdA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031685
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271442En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k901303- 621163
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101038Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111009Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213815Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122743
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20718