http://www.milgear.fi/kauppa/mk16-scar-dboys-803t-p-814.html VAI http://www.milgear.fi/kauppa/aloituspaketti-combo-high-speed-p-2069.html
Kumpi??
4
63
Vastaukset
- Fyreme
Sinänsä on paha paikka alkaa vertailemaan. Itse kyllä ottaisin mielummin scarin, koska miellyttää silmää enempi, omaa metallia mukavan paljon ja kiskoja löytyy enemmän kuin riittävästi. Molemmat ovat ver. 2, joten yhtälailla löytyy paljon vara/viritysosia. Kuitenkin sellainne etu tuolla GGn mp5:lla on, että sisällä on valmiina jo metallinen jousenohjain sekä 9 millin gearboxi, jossa 9 millin metalliliukulaakerit (perustuu siihen tietoon, että olen 4 G&G GR16 Comboa omistanut ja jokaisen avannut. Luulisi, että muissakin Combo-sarjan aseissa on lähes samat sisäosat). Tuossa D-pojan aseessa taas on vakiona nailonlaakerit, joita en pitäisi edes M80 -tason aseissa.
- ColtSoft
Molemmissa o kakkosboksi eli täyttä hevonpaskaa siis kummatkin. Osta ennemmin vaikka kaljaa rahoillas, nuil rutkuil et tee iha oikeesti yhtään mitään muuta ku tappiota
- Jouu..
osta mp5, koska dboys on aivan paska merkki scar aivan kuraa..
- 6rty
Itse ostaisin näistä Scarin, onse sen verran mukavempi vehje. Sinänsä kummassakaan ei ole mitään vikaa, Mp5 on laadukas koska gg, halvan hintainen sekä kompakti. Scar taas on Halpa, suhteellisen laadukas sekä tehokas ja mukava. Olen omistanut molemmat aseet, ja itse sanoisin että kummassakaan ei ole mitään vikaa. Osta se kumpi itseäsi miellyttää, jos haluat CQB-aseen osta GG, jos haluat rynkyn osta Scar.
(osta scar!!)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h562950Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382431- 332269
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501928Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151549- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051235- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060