Sisarukset?

TyttövainJT

Kuinka monta siskoa ja\tai veljeä teillä on ja minkä ikäisiä he ovat? Ja minkä inkäinen itse oot? :))

Ite oon kohta 14. Pikkusisko 12, pikkuveli 9, pikkuveli 4, pikkusisko 2 ja kesällä syntyy vauva

Jos teillä on pienempiä sisasruksia, niin kuinka paljon hoidatte niitä? Itse hoidanmelko paljon ja monestikkin olen jäänyt koulusta pois jä hoitanut kahta nuorinta sisarustani.

14

589

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voiko nykyää jäädä koulustaki tuon takia pois?

• ....

Ite oon 13 ja isosisko on 18 ja 2 isoveljee on 16 ja yks isoveli on 24.

• jk

mulla onnkahdeksan sisarta ja yksi veli

• ddaaddd

20 tyttö, pikkuveli on 18

• ranodkomf

Ite oot 12 , on yks oikee isoveli 14v, sit pikkuvelipuoli 3viikkoo ja sit on 2 "veljee" jotka ei oo mulle mitää sukuu ne on 11v ja 14v

• Jemina14

Mul on 12 sisarusta. Jere 1v, Janika 3v, Joonas 5v, Jani ja Melita 7v, Johanna 8v, Juulia 10v, Jukka ja Jarkko 13v, mie Jemina 14, Jasmin 15 ja Jori 16 sekä Kukka-Maaria 17.

• he hee

oon meijän perheen ainoo lapsi oon siis11v

• MaximusXX

Meitä on kaksi. Mie 14 ja pikkusisko 10. Sopivat.

• 11+7

mulla on 6 isoveljeä ja 1 isosisko. Veljet 20, 24 ,25,28,31,32 ja isosisko 35. Minä 20.

• tyttööö de

Oon kohta 18 ja sisko täyttää 16 tänä vuonna.

• Anitta14

Mie oon 14 ja isotveljet 16 sekä 20. Kivaa olla.

• Kjonokros

3 pikkuveljee 11,14,15 .2 siskoo 5 ja 7 ite 16.

• Smiley

Mul on 3 siskoa, yks 4-vuotias, toinen 15-vuotias(häntä en siedä ollenkaan) ja kolmas on 18-vuotias mut se ei asuu enää koton (=
      Ja olen 14-vuotias :)

• 5#-5690:65#2yuktgh

Mulla on kaksi veljeä : 21 ja 14 , sekä sisko , joka on 20 . Itse olen 14 .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1914
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1266
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      53
      1145
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      852
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe