Huomasin, että lähettämässäni viestissä on kellonaika kaksi tuntia ja kaksi minuuttia edellä. Koneessa on oikea aika ja testilähetyksessä omaan osoitteeseen, lähetetyssä viestissä aika on oikein, mutta saapuneessa se on väärin. En löydä Liven aika-asetuksia. Osaako joku neuvoa?
Windows Live sähköpostin aika-asetus
4
235
Vastaukset
- ihan outo juttu
En osaa neuvoa, mutta huomasin, että Hotmailista lähetetty viesti näytti olevan tunnin edellä. Minulla on Hotmail ja Gmail. G-mail tulee Outlookiin. Joskus aina testailen ja niinpä nytkin kävin lähettämässä itselleni Hotmailista mailin gmailiin. Hotmailissa lähetysaika oli siis tunnin enemmän. Kerkesin jo kiroilla, että voi hitto, joko kello on noin paljon. Kun se maili tuli Outlookiin (siis Gmail) oli siinä kellon aika oikea.Yritin minäkin etsiä, mistä saisi oikean ajan (kone on ihan oikeassa ajassa), en löytänyt. Annoin sitten olla, en yleensä lähettele mitään Hotmailista, ja ilmeisesti vastaanottaja saisi mailin oikealla kellonajalla. Täytyypä tarkkailla kuinka käy kun tämän kuun lopussa alkaa kesäaika!!
- myös outo juttu
Aivan sama juttu. Hotmailin kello on tietsikan kelloa tunnin edellä!!!! Huomasin ongelman eilen.
- hotmail kello
myös outo juttu kirjoitti:
Aivan sama juttu. Hotmailin kello on tietsikan kelloa tunnin edellä!!!! Huomasin ongelman eilen.
Hotmailin kello tunnin edellä
- oikea aika?
hotmail kello kirjoitti:
Hotmailin kello tunnin edellä
Saapas nähdä onko huomenna oikeassa kun siirrytään kesäaikaan? Vai onko hotmailin kello silloinkin tunnin edellä? Tulipa mieleen, että onko hotmail venäläinen, siellä kun on aina tämä kesäaika, niin uutisissa mainittiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193124Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622812Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o672623Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä322522Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582078Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181589Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121582- 491569
- 791569
- 571469