Heh heh, mallinimi ainakin kohillaan. Kuka kehtaa ajaa?
Opel Mokka
8
422
Vastaukset
- m***aki**eli
passeli ainakin mamuille...
- KIKKAMOKKELI
Mokkaleivokset on kylläkin ihan hyviä.
- 1.9 cdti
Hyvinpä näyttää noita Nissan Jukejakin menevän kaupaksi, toki ei varmaan sovi ennakkoluuloiselle harmaan Toyotan omistajalle.
Aina on kuitenkin se ihmisryhmä joka haluaa kokeilla jotain massasta poikkeavaa. - Minä ainakin
Ei kai kukaan osta autoa nimen perusteella?, oli se minkä merkkinen/niminen tahansa ja jos vaivaa, niin repii ne kirjaimet pois, se on sitäpaitsi sitten COOL.
- Ihan sama mikä se on
Niinpä, siitä varmaan tulee kansan suussa Moka ;)), niinkuin Yaris=varis ja Auris=Nauris, näitä riittää....
- puolet petäistä
ei Opel Mokka ole hyvä nimi suomalaisen suuhun. Opel Pettu olis parempi;)
- ¤&¤&¤
Ihan hyvää vaihtelua ettei aina sitä samaa nissania jota kukaan osaa kirjoittaa oikein ilman lunttia.Jos Mokka kelpaa buickina samoilla koneilla jenkeille miksei tänne.
- Volvomies
Mä oon aina ajanu Volvolla ja syöny perunoita ja kastiketta. Se on oikeaa ruokaa, eikä mitään etelän höttövä. Sillon jos pierettää niin sillon lasketaan kunnolla eikä ujostella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713909- 1013505
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah793343Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362648- 1241608
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361516Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191134Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421110Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181026