uuden äitipuolen aseman korjaamiseksi, että miten olette päättäneet asioita perheissä jossa on toisen puolison lapsia. Millaiset kasvatustavoitteet ja säännöt ja rangaistukset olette asettaneet? Pitääkö siitä keskutella lasten äidin kanssa ja miten paljon hänen sanomisiaan otetaan huomioon vai otetaanko ollenkaan.
Miten olette ohjastaneet lapset kotiin mennessään, ja antaneet heille säännöt ja neuvot ja toteutuuko ne?
Onko uusi isän puoliso noussut tärkeäksi lasten elämässä ja kuinka tärkeäksi. Itse koen olevani aika alasajettu, johtuu huonosti kasvatetuista puolisoni lapsista, uskon näin. Itse olen määrätietoinen ja oikeudenmukainen ihminen ja tasapuolisesti kohtelen, mutta lokaa tulee miehen ec vaimolta ja osin lapsilta niskaan. Sitä ei pitäisi saada sietää...Mutta ohjeeni ei mene helpolla perille, vaikka lasten äidillekin niitä sanelen tiukasti. Olen omasta mielestä yrittänyt kaikkeni.
Päivän polttavia kysymyksiä
Rankkoja asioita jos
0
101
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2911171- 528795
- 1375425
- 1443724
- 693618
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353584- 403308
- 572628
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak632294- 301867