voiskohan tuo olla Aaltosen pääkallo, kun eivät sitä löytäneet ja tuo Latehan oli pyytänyt Remulta rahaa, et näyttäisi missä se on, mut eivät moiseen suostuneet
Löytynyt pääkallo
6
180
Vastaukset
- jerrees
late retostelee vaan, tosiasiassa aaltoen tapettiin huumeveloista ja sen teki joku muu.
late on pelle, sen uskoontulo jo tdistaa sen. - Aikas hyppy.
Jaa. Jari Aaltosen taival päättyi jonnekin Porvoon tienoon metsiin. Joku vei pääkallon Hollolaan saakka vai?
- kuka tietää
Sitähän ei löydetty vaikka Late näytti paikan, et jättiköhän tarkoitusella näyttämättä oikean paikan
- Tenkkapoo.
kuka tietää kirjoitti:
Sitähän ei löydetty vaikka Late näytti paikan, et jättiköhän tarkoitusella näyttämättä oikean paikan
Mutta löytyihän sieltä jäänteitä joiden nojalla pystyivät todistaa, että matkan pää oli ollut siinä paikkeilla.
- AppiUkko
Poliisin mukaan asiaan ei liity rikosta; joku oli ilmeisesti huvikseen kaivanut päänsä maahan, josta sen nälkäinen supi ai kerttu oli kaivanut esiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117