elokuvienteko/näytteleminen

El_actor

Onko täällä ketään jolla olisi yhtä polttava halu näytellä ja tehdä elokuvia kuin mulla? Ihan näyttelemisen ja elokuvien vuoksi? Itse haluaisin tehdä esimerkiksi satuleffoja. Niihin kun olisi jo käsikirjoituskin valmiina. Mutta ehkä muutakin.

Videokamera löytyy mutta ei paljoakaan kokemusta, osaamista eikä samanhenkisiä ihmisiä. Mistä niitä löytyisi?

8

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaa-a

      Cool! Mä olen yrittänyt kanssa etsiskellä ihmisiä, jotka olisi kiinnostuneet näyttelemisestä pienimuotoisesti. Haaveena ollut yhdestä kirjasta tehdä 'elokuva' pienellä porukalla tietty harrastusmielessä, mutta kuitenkin niin, että yritystä löytyisi.

      Tällä hetkellä yrittänyt etsiä foorumeja, joille voisi ehdottaa asiaa. Muutama on sanonut olevansa kiinnostunut, muttei niistä sitten ole kuulunutkaan.

      Taidan laittaa tännekin viestin aiheesta.

      (Tiedän, että edellinen viesti lähetetty tammikuussa:)

      • El_actor

        Kävinpä oikeeseen aikaan täällä. Mäkin oon ottanut yhteyttä eräisiin jotka vaikuttivat kiinnostuneilta mutta katosivat sitte..jonnekin. Ehkä osaamattomuuteni tuon kameran kanssa sitte oli se joka ei oikein iskenyt.

        Tosin he toimivat aika kaukana. Mutta ei sekään olisi haitannut. Itse oon pk-seudulta ja edelleen tosissaan kiinnostunut.


    • jaa-a

      Kuvaamisenhan oppii pelkästään kuvaamalla :)
      Ei edelleenkään kuulunut niistä tyypeistä...

      Oliko sulla millasia ideoita? Ja mistä löytäis innostunutta porukkaa?

      (musta on tullut kauhea nettiriippuvainen)

    • el_actor

      Porukan löytäminen on vaikein. Pari kaverii innostu aikoinaan ja kuvattiin. Nyt sillä yhdellä on editointi kesken. Vuosi sitten piti olla valmis. Mä näyttelin ja se nyt oli vaan hubaa ja harjotteluu. Tuskin se koskaan saa valmiiksi. Turhauduin.

      No pari Grimmin satuihin perustuvaa lyhytleffaa olis mielessä. Tai sellanen kahden tarinan leffa. No ne pitäs tietysti tehdä ekaksi toinen mutta jos onnistuu niin sitte se toinenkin.

      Tää nyt on vaan tällasta mut haluaisin todellakin toteuttaa ne.

    • jaa-a

      Mä kyllä olen mukana, että lisää ihmisiä vaan ettimään :) Taas ilmoitellut ihmiset, että olisi kiinnostusta, mutta eivät uskalla laittaa jostain syystä s-postia. Jos helpompi kirjoitella sähköpostina, niin [email protected]

      Ei ainakaan voi heittäytyä tietämättömäksi, kun voi pommittaa posteilla :)

    • Liian vanha kaikkeen

      Minkä ikäisiä ihmisiä etsitte? Olisiko tarkoitus tehdä pelkästään satuja vai voisiko muunkinlaisia, esim. johonkin tositapahtumaan perustuvia tai omaan elämään muuten liittyvästä asiasta tehdä jotain?

      30v tyyppi täällä kyselis.. :o Naurakaa pois vaan!

    • jaa-a

      mä olen kymmänen vuotta nuorempi, ja jos jonkunlaisen porukan sais kasaan, niin ei väliä minkälaisia tarinoita 'filmatisoitaisiin'

    • el_actor

      Ei kai iällä väliä.

      Itseäni kyllä voisi kiinnostaa muunkinlaiset elokuvat. Nuo satuleffat ovat olleet kuitenkin eniten mielessä. Ja niitä oon pohtinut.

      Ehdotuksia ja yhteistyökumppaneita kyllä otetaan vastaan muihinkin projekteihin. Itse oon pk-seudulta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8604
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      126
      2331
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1714
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1529
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe