Miten voi olla, että Cubiolla puhelut venäjälle maksaa vain 8 senttiä minutti kun muilla operaattoreilla hinnat pyörii jossain kymmenissä senteissä/min? Eikös Cubio kuitenkin toimi Elisan mobiiliverkossa niin kuinka niillä voi olla halvelmmat hinnat kuin Elisalla?
Cubion ulkomaanpuheluhinnat?
2
335
Vastaukset
- Jomppeli:)
Muut operaattorit ovat löytäneet ulkomaanpuheluista todella tuottoisan rahastuskeinon missä katteet ovat satoja tai jopa yli 1000%.
Kännykästä soitettaessa tulee Cubiollakin aina kuitenkin se mpm ennen tuota ulkomaanpuhelumaksua.
Itse käytän Cubion Europhone-palvelua (nettipuhelin) ja maksan puhtaasti max. 6c/min Venäjälle soitetuista puheluista ilman mitään lisiä tai kk-maksuja. Pietariin ja Moskovaan 4c/min. Lasku tulee muutaman kk välein koska on niin kohtuullinen vaikka puhuttua tulee kymmenistä minuuteista muutamaan tuntiin per kk. Ja lasku on netissä erittelyineen päivineen joten siitä näkee ja voi seurata omat "edesottamuksensa" :)
Nykyisin tuota Europhonen hintaista nettipuhelinliittymää saanee Nettipuhelimelta eli katsoppa www.nettipuhelin.fi
Lisäksi vielä edullisempi, joskin monimutkaisempi palveluntarjoaja on http://www.hotcom.fi/ (1,2 - 3,9c/min). Soneralla hinnat ovat 47 -280c/min!!!! - cubio asiakas
Cubio - palvelu on mätä - kuusi kuukautta myöhemmin tule lasku ja myös väärin :(
- aina ongelmia laskuista... Ei suosittele koskaan kenellekään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014