Moi ! Kun matkustaa Ryanairilla Bremeniin, nii mikä olisi kätevin , edullisin tapa matkustaa Hampuriin ja takaisin . Lähteekö kentältä bussikyytiä Hampuriin ja mihin aikoihin ? Vai pitääkö ensin mennä keskustaan ja sieltä sitten ? Entä löytyykö läheltä hotellia, kävelymatkan päästä ?
Kiitos etukäteen !
Bremen-Hampuri ja takas
4
435
Vastaukset 4
- erkk
Suoraan lentokentältä Hampuriin 3-4 kertaa päivässä. Matka kestää 90min. Jos
ostat lipun netistä, 16€, muuten 18. Lisätietoja www.bus2fly.com. Matka sujui tosi mukavasti, myös takaisinpäin.
Mercure Hanseatic Bremen hotelliin kävelee n. 10 minuutissa. Lentokentälläkin on
joku hotelli. Gute Reise! - 7+19
Lentokentältä ratikalla rautatieasemalle, 2e vai onko 2,5e.. Sieltä viiden hengen kimppalippu päiväksi 25e. Saa matkustaa klo 9.00-03.00 bremenin alueella niin paljon kuin ehtii. Hampuri ei kuulu alueeseen/osavaltioon, mutta on niin lähellä että sinnekin tämä lippu käy.
Nimeltään se on Niedersachsen Ticket http://www.bahn.com/i/view/DEU/en/prices/germany/laender-ticket.shtml . Sen uusi hinta: 21 euroa/vuorokausi ensimm. matkustaja, jokainen seuraava (max. 5) maksaa 4 euroa. (Omat) lapset max. 14v. ilmaiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1321863Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91877Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja151850- 60810
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35782Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47722- 73681
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö274672Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat44667Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol34602