Moi ! Kun matkustaa Ryanairilla Bremeniin, nii mikä olisi kätevin , edullisin tapa matkustaa Hampuriin ja takaisin . Lähteekö kentältä bussikyytiä Hampuriin ja mihin aikoihin ? Vai pitääkö ensin mennä keskustaan ja sieltä sitten ? Entä löytyykö läheltä hotellia, kävelymatkan päästä ?
Kiitos etukäteen !
Bremen-Hampuri ja takas
4
333
Vastaukset
- erkk
Suoraan lentokentältä Hampuriin 3-4 kertaa päivässä. Matka kestää 90min. Jos
ostat lipun netistä, 16€, muuten 18. Lisätietoja www.bus2fly.com. Matka sujui tosi mukavasti, myös takaisinpäin.
Mercure Hanseatic Bremen hotelliin kävelee n. 10 minuutissa. Lentokentälläkin on
joku hotelli. Gute Reise! - 7+19
Lentokentältä ratikalla rautatieasemalle, 2e vai onko 2,5e.. Sieltä viiden hengen kimppalippu päiväksi 25e. Saa matkustaa klo 9.00-03.00 bremenin alueella niin paljon kuin ehtii. Hampuri ei kuulu alueeseen/osavaltioon, mutta on niin lähellä että sinnekin tämä lippu käy.
Nimeltään se on Niedersachsen Ticket http://www.bahn.com/i/view/DEU/en/prices/germany/laender-ticket.shtml . Sen uusi hinta: 21 euroa/vuorokausi ensimm. matkustaja, jokainen seuraava (max. 5) maksaa 4 euroa. (Omat) lapset max. 14v. ilmaiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561191- 521095
- 1131092
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60892