Minkä kokoset kaiuttimet saa mahdutettua N16 (-01) Almeran omille kajaripaikoille?
Almeran kajaripaikat
5
955
Vastaukset
- Almera 00
meikä osti uudet takakajarit kun nuo Almeran omat kaiuttimet ovat suorastaan säälittävät..eipäs tee enää mieli vaihtaa autoa...oli meinaan autokuume päällä...mutta jos hyvin pidetystä Almerasta (vm 00)saa vain 10- 12-800..>merkkiliikkeestä paras tarjous. Mietin tässä vaan että parempi että pitää koko auto itellä aina loppuun asti ja ostella sitte uus,,, en tiijä?
- Pave
N16 takakajareiden paikat - minkä kokoiset ämyrit sopii (halkaisija ja syvyys)? Tehtaalla asennetuista ainakin oikeanpuoleinen särisee inhottavasti.
Entäs etukajarit?
Ja ylipäätänsä ovatko helpot itse vaihtaa etu ja/tai takakajarit N16 Almerassa?
Pave - CitRane
Pave kirjoitti:
N16 takakajareiden paikat - minkä kokoiset ämyrit sopii (halkaisija ja syvyys)? Tehtaalla asennetuista ainakin oikeanpuoleinen särisee inhottavasti.
Entäs etukajarit?
Ja ylipäätänsä ovatko helpot itse vaihtaa etu ja/tai takakajarit N16 Almerassa?
PaveKyllä noiden etukaiuttimien vaihtaminen onnistuu. Itse vaihdoin aikoinaan sekä 96-malliseen, että 00-malliseen N16 Almeraan. Ovipahvi vaan kokonaisuutena irti ja vaihtamaan. Tosin syvyystilaan ei liielmälti ole, joten sinne oven sisään joutuu tekemään korokepalat. Itse tein molempiin Almeroihin vesivanerista korokepalat joissa oli pultit kaiuttimien kiinnitystä varten. Sain mahtumaan sinne muistaakseni 6.5" elementit. Itse asiassa ne korokepalat saattaisivat olla jopa tallessa kellarissa, jos tuuri käy.
Takakaiuttimista en osaa sanoa mitään. En nimittäin omassa äänentoistosysteemissä käyttänyt ollenkaan takakaiuttimia. - joku12345689
CitRane kirjoitti:
Kyllä noiden etukaiuttimien vaihtaminen onnistuu. Itse vaihdoin aikoinaan sekä 96-malliseen, että 00-malliseen N16 Almeraan. Ovipahvi vaan kokonaisuutena irti ja vaihtamaan. Tosin syvyystilaan ei liielmälti ole, joten sinne oven sisään joutuu tekemään korokepalat. Itse tein molempiin Almeroihin vesivanerista korokepalat joissa oli pultit kaiuttimien kiinnitystä varten. Sain mahtumaan sinne muistaakseni 6.5" elementit. Itse asiassa ne korokepalat saattaisivat olla jopa tallessa kellarissa, jos tuuri käy.
Takakaiuttimista en osaa sanoa mitään. En nimittäin omassa äänentoistosysteemissä käyttänyt ollenkaan takakaiuttimia.Paljon oli vakiokajareitten koko edessä?
- ei se tarvi radioo
Ja allu kysyy mikä kajarin koko se selviää kun katsoo vanhaa tai orkkista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233123Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3753Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68750Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3660Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha35597Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32591- 40521
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es19520Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3519- 36505