Minkä kokoset kaiuttimet saa mahdutettua N16 (-01) Almeran omille kajaripaikoille?
Almeran kajaripaikat
5
917
Vastaukset
- Almera 00
meikä osti uudet takakajarit kun nuo Almeran omat kaiuttimet ovat suorastaan säälittävät..eipäs tee enää mieli vaihtaa autoa...oli meinaan autokuume päällä...mutta jos hyvin pidetystä Almerasta (vm 00)saa vain 10- 12-800..>merkkiliikkeestä paras tarjous. Mietin tässä vaan että parempi että pitää koko auto itellä aina loppuun asti ja ostella sitte uus,,, en tiijä?
- Pave
N16 takakajareiden paikat - minkä kokoiset ämyrit sopii (halkaisija ja syvyys)? Tehtaalla asennetuista ainakin oikeanpuoleinen särisee inhottavasti.
Entäs etukajarit?
Ja ylipäätänsä ovatko helpot itse vaihtaa etu ja/tai takakajarit N16 Almerassa?
Pave - CitRane
Pave kirjoitti:
N16 takakajareiden paikat - minkä kokoiset ämyrit sopii (halkaisija ja syvyys)? Tehtaalla asennetuista ainakin oikeanpuoleinen särisee inhottavasti.
Entäs etukajarit?
Ja ylipäätänsä ovatko helpot itse vaihtaa etu ja/tai takakajarit N16 Almerassa?
PaveKyllä noiden etukaiuttimien vaihtaminen onnistuu. Itse vaihdoin aikoinaan sekä 96-malliseen, että 00-malliseen N16 Almeraan. Ovipahvi vaan kokonaisuutena irti ja vaihtamaan. Tosin syvyystilaan ei liielmälti ole, joten sinne oven sisään joutuu tekemään korokepalat. Itse tein molempiin Almeroihin vesivanerista korokepalat joissa oli pultit kaiuttimien kiinnitystä varten. Sain mahtumaan sinne muistaakseni 6.5" elementit. Itse asiassa ne korokepalat saattaisivat olla jopa tallessa kellarissa, jos tuuri käy.
Takakaiuttimista en osaa sanoa mitään. En nimittäin omassa äänentoistosysteemissä käyttänyt ollenkaan takakaiuttimia. - joku12345689
CitRane kirjoitti:
Kyllä noiden etukaiuttimien vaihtaminen onnistuu. Itse vaihdoin aikoinaan sekä 96-malliseen, että 00-malliseen N16 Almeraan. Ovipahvi vaan kokonaisuutena irti ja vaihtamaan. Tosin syvyystilaan ei liielmälti ole, joten sinne oven sisään joutuu tekemään korokepalat. Itse tein molempiin Almeroihin vesivanerista korokepalat joissa oli pultit kaiuttimien kiinnitystä varten. Sain mahtumaan sinne muistaakseni 6.5" elementit. Itse asiassa ne korokepalat saattaisivat olla jopa tallessa kellarissa, jos tuuri käy.
Takakaiuttimista en osaa sanoa mitään. En nimittäin omassa äänentoistosysteemissä käyttänyt ollenkaan takakaiuttimia.Paljon oli vakiokajareitten koko edessä?
- ei se tarvi radioo
Ja allu kysyy mikä kajarin koko se selviää kun katsoo vanhaa tai orkkista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491125- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206939Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13855- 72845
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297845- 39822