Minkä kokoset kaiuttimet saa mahdutettua N16 (-01) Almeran omille kajaripaikoille?
Almeran kajaripaikat
5
928
Vastaukset
- Almera 00
meikä osti uudet takakajarit kun nuo Almeran omat kaiuttimet ovat suorastaan säälittävät..eipäs tee enää mieli vaihtaa autoa...oli meinaan autokuume päällä...mutta jos hyvin pidetystä Almerasta (vm 00)saa vain 10- 12-800..>merkkiliikkeestä paras tarjous. Mietin tässä vaan että parempi että pitää koko auto itellä aina loppuun asti ja ostella sitte uus,,, en tiijä?
- Pave
N16 takakajareiden paikat - minkä kokoiset ämyrit sopii (halkaisija ja syvyys)? Tehtaalla asennetuista ainakin oikeanpuoleinen särisee inhottavasti.
Entäs etukajarit?
Ja ylipäätänsä ovatko helpot itse vaihtaa etu ja/tai takakajarit N16 Almerassa?
Pave - CitRane
Pave kirjoitti:
N16 takakajareiden paikat - minkä kokoiset ämyrit sopii (halkaisija ja syvyys)? Tehtaalla asennetuista ainakin oikeanpuoleinen särisee inhottavasti.
Entäs etukajarit?
Ja ylipäätänsä ovatko helpot itse vaihtaa etu ja/tai takakajarit N16 Almerassa?
PaveKyllä noiden etukaiuttimien vaihtaminen onnistuu. Itse vaihdoin aikoinaan sekä 96-malliseen, että 00-malliseen N16 Almeraan. Ovipahvi vaan kokonaisuutena irti ja vaihtamaan. Tosin syvyystilaan ei liielmälti ole, joten sinne oven sisään joutuu tekemään korokepalat. Itse tein molempiin Almeroihin vesivanerista korokepalat joissa oli pultit kaiuttimien kiinnitystä varten. Sain mahtumaan sinne muistaakseni 6.5" elementit. Itse asiassa ne korokepalat saattaisivat olla jopa tallessa kellarissa, jos tuuri käy.
Takakaiuttimista en osaa sanoa mitään. En nimittäin omassa äänentoistosysteemissä käyttänyt ollenkaan takakaiuttimia. - joku12345689
CitRane kirjoitti:
Kyllä noiden etukaiuttimien vaihtaminen onnistuu. Itse vaihdoin aikoinaan sekä 96-malliseen, että 00-malliseen N16 Almeraan. Ovipahvi vaan kokonaisuutena irti ja vaihtamaan. Tosin syvyystilaan ei liielmälti ole, joten sinne oven sisään joutuu tekemään korokepalat. Itse tein molempiin Almeroihin vesivanerista korokepalat joissa oli pultit kaiuttimien kiinnitystä varten. Sain mahtumaan sinne muistaakseni 6.5" elementit. Itse asiassa ne korokepalat saattaisivat olla jopa tallessa kellarissa, jos tuuri käy.
Takakaiuttimista en osaa sanoa mitään. En nimittäin omassa äänentoistosysteemissä käyttänyt ollenkaan takakaiuttimia.Paljon oli vakiokajareitten koko edessä?
- ei se tarvi radioo
Ja allu kysyy mikä kajarin koko se selviää kun katsoo vanhaa tai orkkista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.726318- 1385722
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4773585Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1192008- 391341
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3961328- 731163
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471024Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110952Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan56940