Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Koulu on yks vitun vankila!

Koulu on vitunmoinen vankila, paitsi yhelle meijän luokkalaiselle. Meijä koulussa on niin vitun moiset opettajat, että niitä ei kestä kukaan.

15

381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moro.

      Millä tavalla teidän opettajat on niin sietämättömiä?

    • Ongelma on oikeasti sinussa ja sinun paskassa asenteessa.

      Opettajat tekevät työtään ja sinä vaikeutat sitä olemalla vittumainen kusipää.

      • zxz.

        Olen samaa mieltä aloittajan kanssa..Kaikenlaiset pääsee opettajaksi.


      • Ja sinä Tomegle voit mennä nussimaan äitiäs, jos et muuta keksi kuin jauhaa paskaa toisista!


      • Anonyymi
        zxz. kirjoitti:

        Olen samaa mieltä aloittajan kanssa..Kaikenlaiset pääsee opettajaksi.

        Ja aivan kaikenlaiset oppilaiksi. Niidenkin joidenkin sekopäisten riehuvien opiskelijoiden takia paikka suorastaan kuin vankila.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja aivan kaikenlaiset oppilaiksi. Niidenkin joidenkin sekopäisten riehuvien opiskelijoiden takia paikka suorastaan kuin vankila.

        Olot toisaalta kuin vankilassa: ole riittävän kovis, joka osaa kamppailulajeja, bodaa tai on muuten vain cool tai omaa kontakteja joiden takia sinulle ei kannata ryppyillä tai sinua kiusataan.


      • Anonyymi
        j.mustajarvi kirjoitti:

        Ja sinä Tomegle voit mennä nussimaan äitiäs, jos et muuta keksi kuin jauhaa paskaa toisista!

        Ja sinä isääsi.


    • SHAMEFULTEENBASTARDS

      ITSE AINA KARKASIN KOULUSTA ENNEN VANHAAN TE HÄVYTTÖMÄT!

    • Sori ku kesti. Kerron tän yhdellä lauseella. Ne on kaikki yksiä Saatanan ruumillistumia.

      • Niin vittu olen, ehkä sinun mielestä. Sinulla ei vissii ole elämää?


      • j.mustajarvi kirjoitti:

        Niin vittu olen, ehkä sinun mielestä. Sinulla ei vissii ole elämää?

        Miksi sitten valitat, jos et itsekään panosta opiskeluusi? Miksi opettajien pitäisi olla kivoja, kun sinua ei kiinnosta?


      • ?
        Tomegle kirjoitti:

        Miksi sitten valitat, jos et itsekään panosta opiskeluusi? Miksi opettajien pitäisi olla kivoja, kun sinua ei kiinnosta?

        Tome puhuu asiaa. Te pennut tajuakaan miten rasittavia tollaset nappulat on jotka tulee vittuilemaan työajalla. Haluut vaan pätee jollekkin kavereilles vittuilemalla ja olemalla yks hito kauhukakara ja sitkö ihmettelet miks opettajat ei oo sulle mukavia?


    • Menkää te kaikki absolutistit vittuun!

      • Anonyymi

        Sitten toiset voisi sanoa sinulle, että menisit sinä, koska eikö aloitus aika asiallinen ettei siinä huudeltu tai kiroiltu mitään, mutta sinä reagoit noin kielteisesti herjaten.

        Tuollaisen asenteen omaavia katsoisin vähemmän tällä palstalla kuin asiallisesti keskustelevien.

        -En AP


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten toiset voisi sanoa sinulle, että menisit sinä, koska eikö aloitus aika asiallinen ettei siinä huudeltu tai kiroiltu mitään, mutta sinä reagoit noin kielteisesti herjaten.

        Tuollaisen asenteen omaavia katsoisin vähemmän tällä palstalla kuin asiallisesti keskustelevien.

        -En AP

        Tää keskustelu on 10 vuotta vanha.
        Kui ees löysit tän eiks sul ollu mitään parempaa tekemistä ku kaivaa joku v vanha kaskustelu ja kirjoittaa sinnne.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1437
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1409
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe