Joo, vaikeeta.
Sydän sanoo kyllä, pää sanoo ei
12
349
Vastaukset
No on.
Mitä sie mietit siitä tietystä?
No se siinä on ku en tiiä..
Sori ku kestää vastata ku en oo käyny vähään aikaan koneella. No katsos jos se asuu n.400 km, ni voisit unohtaa tapaamisen. Emmie sillä ettei se vois tulla, mutta kuiteski.
- Guaranteen
Olisi kiva, jos selittäisit asian suht lyhyesti alusta saakka. :)
Tapasin sen netissä, puhuttiin, se lupas tulla tänne ei ole tullut vaikka on muutaman kerran luvannut ( keksinyt ne kliseisimmät tekosyyt, kipee, ei ole rahaa) okei no joo toi raha juttu menee mutta en jaksa selittää miks en sitä usko.
Valehtelua on muutamasta muustakin asiasta, ja turhia lupauksia.
Hän siis asuu n. 400km päässä.
Eli siis pidän hänestä mutta toisaalta ei oikeen iske.- vapaudenkaipuu
liian perus.
Noin käy liian helposti, ystävinä ja enemmän kuin ystävinä. Itse toisaalta en koskaan pysty lähtemään minnekään, kun en vain uskalla.
- Nuori opiskelija
Mulla on kanssa sama ongelma. Tunteet sanoo totta helevetissä. Kun taaas järki ei missään tapauksessa. Syy on se että tyttö itse on jumalaisen kaunis minun mielestä mutta hän seurustelee ja enkä uskalla kertoa hänelle tunteistani koska pelkään sen
Vaikuttavan negatiivisesti meidän kahden pheväleihin jotka ovat suhtkoht hyvät. Vapaudenkaipuu, joo no tiedän että perus mutta aattelin nyt silti tänne kirjottaa :D joo oon ollut ennenkin kaukosuhteessa mutta tämä jotenkin tuntuu niin tyhmältä edes yrittää.
Niin no voi olla aika vaikeaa jos se seurustelee mutta kerro vaan että Pidät siitä, aina kannattaa yrittää :) mutta jos sen vastaus on jotenkin negatiivinen niin se voi olla aika huono homma, sen jälkee on vaa yritettävä jatkaa ystävyyttä.
Kyllä luulen että se tyttö suostuu ystävyyttä jatkaa sun kanssa jos sinä vaan pystyt sen jälkeen.- xcxccgfkhugi
No voi teitä tietämättömiä...
No älä muuta sano :D
- ツンデレ
Ja nimimerkki puhuu espanjaa ei kyllä hyvin mene :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3011194- 528825
- 1375425
- 1443724
- 693628
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353584- 403308
- 572628
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak662326- 311872