Työhön sisältyy myös kodinhoitoa ja päivittäin pyykinpesua.Lapsia on kuusi ja vanhin 6v eskarilainen ja nuorin 10kk.Saamme huhtikuussa vauvan.Tarvitsen lastenhoitajaa auttamaan aamulla varhain klo 7. -17. viikonloput vapaita.
Tarvitset kokemusta lasten -ja kodinhoitotyöstä.Olethan luotettava, huolellinen, reipas ja savuton.Mieheni on luvannut antaa kyydin kotiin työpäivien päätteeksi ja tekee valinnan lastenhoitajasta.Halutessasi voit yöpyä pihassa sijaitsevassa mökissä.Mökissä on takka, jota mieheni käy sitten lämmittämässä ja huolehtii sinusta samalla.Palkkaus sopimuksen mukaan.Asumme Tuusulassa omakotitalossa.Toivottavasti kuulemme sinusta pian ja pääset meille tutustumaan!
Otamme sinuun yhteyttä!
Tarvitaan lastenhoitajaa
7
793
Vastaukset
- lapsenhoitaja
Mitähän tuosta työstä maksetaan?
Lapsia 7 huhtikuussa, n. 300 tuntia kuukaudessa ja vielä miehen huolehtimiset?
Ensi vuonna lapsia 8. - kuppi meni nurin
"mieheni käy mökin lämmittämässä ja huolehtii samalla sinusta"....jaa-a,millä tavallakohan se miehesi"huolehtii"lapsenvahdista???kalskahtaa oudolta jutulta kertakaikkiaan mm.miehesi valitsee lastenhoitajan,ootteko tosissanne vaiko taas näitä provojuttuja ihmisiltä joilla ei muuta elämää kuin kirjoitella paskaa palstoille joilla oikeesti ihmiset hakee töitä!!!!!!!!!!!!
- mielikuvituslaukkaa
Hahahah, itse mietin ihan samaa!!! =D
Onkohan meillä liian vilkas mielikuvitus?? =D
- sirtsukka
heips.olen kiinnostunut,yhteystietosi vaan puuttuu??
T.Sirkku- sirtsukka
lisäys edelliseen vastaukseen,unohdin mainita että olen 26.v mukavanoloinen "blondi"maalta ja hesan suuntaan muuttamasssa,asunto vielä hakusessa,joten pihamökki kävisi mulle hyvin,takan osaan itsekin lämmittää mutta kyllä miehesikin sen voi hoitaa ja samalla minusta huolta pitää:)
- sirtsukka
sirtsukka kirjoitti:
lisäys edelliseen vastaukseen,unohdin mainita että olen 26.v mukavanoloinen "blondi"maalta ja hesan suuntaan muuttamasssa,asunto vielä hakusessa,joten pihamökki kävisi mulle hyvin,takan osaan itsekin lämmittää mutta kyllä miehesikin sen voi hoitaa ja samalla minusta huolta pitää:)
ja edelleen vastausta edelliseen viestiin...kysymys kuuluukin että haluaako miehesi jotain erityistä lastenhoitajalta??Laittakaa mulle sähköpostia lähempää yhteydenottoa varten [email protected]
- Tumma ja tulinen
Olen työtön ja etsin työtä.Ilman miestäkin olen ja kiva jos lastenhoito etuna olisi mies mua hoitamassa.Minkä ikäinen miehesi on?Entä ulkonäkö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724384Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003830Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363509- 513110
- 402598
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182519Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222312- 231966
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151732Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?341691