Nyt sitte kävi niin, että aika hyvä kaverini pyysi minua yhteen. Olin enemmäkseen shokissa, kun hän pyysi yhteen, eli suostuin.
Olen ollut hänen kaverinsa puol vuotta. Mutta tajuttuani viikon päästä yhteen pyynnön jälkeen.. Huomasin etten pidä hänestä, kuin kaverina.
Olisin jättänyt hänet, mutta kummankin edelliset suhteet ovat olleet lyhyitä, niin tiedän hänen loukkaantuvan. Yritin siis vielä testata tunteitani. Ei onnistunut.
Sitten poikaystäväni lähti viikoksi lomalle ja toi tuliaisia. En siis voinut jättää häntä heti.
Auttakaa, että miten voisin jättää hänet, että pysyisimme kavereina? Ja milloin kannattaa? Sain ne tuliaiset 12.1. Huom: olen kummiskin aika ujo, nyt olen ollut kuukauden hänen kanssaan yhdessä.
Kiitos etukäteen, jos yritätte auttaa (:
Pikkuinen ongelma..
3
79
Vastaukset
- sgidgjidsjgids
Jos joku päivä olet hänen kanssaan niin alota puhumaan tunteistasi. Kerro hänelle hienovaroisesti eikä siten että nostat heti asian esiin.. Jos et voi tunteillesi mitään, niin mitä siinä sitten satuttaa toista enempää, kannattaisi sanoa suoraan asiasta.
"Olisin jättänyt hänet, mutta kummankin edelliset suhteet ovat olleet lyhyitä, niin tiedän hänen loukkaantuvan."
- No älä vitussa? 14v ja pitkät suhteet ei kulje käsi kädessä vaan TODELLA kaukana toisistaan.- kkkko
Eli et kehtaa jättää sitä koska et halua et sut liitetään niihin teineihin jotka "seurustelee" kaks viikkoa ja eroaa? Olet aika typerä jos et osaa tollasessa tilanteessa sanoa että haluat miettiä tms.
Myös siitä huomaa että aika kakaratouhua, jos tollalailla pyydetään yhteen ennenkuin ollaan edes siinä vaiheessa että tiedetään molempien fiilikset ja tunnetaan toinen paremmin..
Ps. Tärkeä ilmoittaa että olet pian 14v. mutta et kuitenkaan ihan vielä. Sano suoraan että kolmetoista vuotias.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2665321- 624448
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204291- 513710
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363667Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest443610Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv402840- 242708
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202626SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo692445