me vietimme perinteistä tyttöjen iltaa jossa oli paikalla minä (16), Hanna(16) ja Rita (18). Ilta ritan lunoalkoi elokuvan merkeissä. Ihailin salaisesti Ritan suurehkoja rintoja, sillä itse olin vain A 60 kuppikokoa. Hanna huomasi katseeni ja hymyil ilkeästi. Ritankin huomio lähti elokuvasta ja hän huomasi katseemme. - vaihdan pyjaman. Hän huokaisi ja kiskoi paidan yltään. Tunsis tykytyksen alapäässäni ja tytöt hihittelivät minulle. -haluatko koittaa... Rita kysyi ja tarrasin välittömästi hänen rintoihinsa. Rita huohotti selvästi kiihottuneena ja kiskoi paidan yltäni. Tunsis Hannan silittelevän kylkiäni ja suutelevan niskaasi samalla kun rita suuteli minua tunnustellen nännejäni. Rita kiinnitti minut käsiraudoilla huoneessa olevan sängyn runkoon ja jalat kahlitsi jalkoihin. Minun silmilleni laitettiin side ja tunsin kuinka sisäreisiäni silitelliin. Samadssa tunsis vatsassani jotain miellyttävll ja kovaa. Se värisi ja rita asetti sen kiusallisesti häpyhuulteni päälle.-pistä se jo sisään! Huusin ja työnsin lamtiotani eteenpäin. Suuri värisevä tildo työntyi sisääni hieman ja värisi klitoristani vasten. Tunsin takapuoleeni työntyvän jotai kovaa ja muhkuraista. Kuuma hengitys niskassani sai minut tajuamaan että ilta oli tarkoitettu neitsyyteni menetykseen. Minut sidottiin sänkyyyn makaamaan. Joku otti nännini suuhunsa ja leikki kielellään. Tunsin kuinka ritan tekokynnen kärki kutkutteli nänniäni ja hän työnsi dildoa syvälle että jalkanikin tärisivät. Hän otti sen pois ja tunsin kielen kärjen klitorikselllani. Samalla tunsin tuntemattoman miehen tunkevan kullin suuhuni. Imin sitä ahnaasti samalla kun rita nuoli pilluani ja hanna imi nänniäni. Mies siirty alapäähäni ja hieroi kullia klitorikseen. -ahh haluan sut mun sisälle!uikutin. Hän työntyi ja alkoi kunnolla nussimaan minua samalla kun rita hieroi klitoristani ja itse nuolin naamallani istuvan hannan pillua. Aloin tunte jo orgasmia ja sitten rita työnsi dildon perseeseeni. Tulin rajusti kirkuen ja samassa sain miehen lastit sisälleni. Minun annettiin rauhoittua ja sitten minut vietiin seinää vaste. Mies nussi perseeseeni ja vatsani osui kipeästi kiihottaen seinään. -ah ah lujempaa..! Vinguin ja mies käänsi minut. Hän nussi pilluani joka litisi märkänl .. Kun hänen pallinsa osuivat välinahkaan koko kehoni hytkähti ja tulin taas. -kovempaa kovempaa! Kiljuin ja tunsin tahdin nopenevan. Mies puhisi ja tunsin suuren koko pillun täyttävän kullin kaikki muhkurat. Kuulin värinää mutta omaan perseeseeni sain hannan sormen ja mies sai dildon. Molemmat tulimme raivoisasti huutaen. Lopuksi hanna imi pillustani miehen lastit ja istui naamalleni. Tungin kieleni häneen ja pian hänkin tuli ejukoloiden naamani täyteen. Rita ei ollut saanut joten mies nussi perseeseen ja minä nuolin. Hanna työnsi minuun dildoa, rita sormitti hannaa ja mies nussi ritaa. -oih oih oih ihanaa. Kovempaa . Työnnä se dildo sisälleni! kiljuin ja kaikki tulimme samaan aikaan.
Aamulla heräsin yksin sängystä. Keittiössä oli lappu: ollaan kaupassa.ihana yö. Menin kylpyhuoneeseen ja vilvoitin puhki nussittuja punaisia häpyhuuliani kylmässä vedessä.
tyttöjenilta
kiihotuin ja tyydytin
4
6871
Vastaukset
- Buuuufffffff
Huokaus.. vähän selvempää tekstiä, kiitti :)
- pistepistepiste
Ja taas joku Jonne 5vee tuli tänne kirjotteleen (: huoh
- EnKestä
En itse kestäisi, tuo tuntui aivan kamalalta! En voisikaan ajatella että silmät sidotaan yms... En vain ymmärrä
- Kirjotuksen mestari
Hirveätä luettavaa.. pois tällaset täältä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1073654
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232892Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122451- 431925
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421623Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411565- 321547
- 281360
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201336- 951191