tyttöjenilta

kiihotuin ja tyydytin

me vietimme perinteistä tyttöjen iltaa jossa oli paikalla minä (16), Hanna(16) ja Rita (18). Ilta ritan lunoalkoi elokuvan merkeissä. Ihailin salaisesti Ritan suurehkoja rintoja, sillä itse olin vain A 60 kuppikokoa. Hanna huomasi katseeni ja hymyil ilkeästi. Ritankin huomio lähti elokuvasta ja hän huomasi katseemme. - vaihdan pyjaman. Hän huokaisi ja kiskoi paidan yltään. Tunsis tykytyksen alapäässäni ja tytöt hihittelivät minulle. -haluatko koittaa... Rita kysyi ja tarrasin välittömästi hänen rintoihinsa. Rita huohotti selvästi kiihottuneena ja kiskoi paidan yltäni. Tunsis Hannan silittelevän kylkiäni ja suutelevan niskaasi samalla kun rita suuteli minua tunnustellen nännejäni. Rita kiinnitti minut käsiraudoilla huoneessa olevan sängyn runkoon ja jalat kahlitsi jalkoihin. Minun silmilleni laitettiin side ja tunsin kuinka sisäreisiäni silitelliin. Samadssa tunsis vatsassani jotain miellyttävll ja kovaa. Se värisi ja rita asetti sen kiusallisesti häpyhuulteni päälle.-pistä se jo sisään! Huusin ja työnsin lamtiotani eteenpäin. Suuri värisevä tildo työntyi sisääni hieman ja värisi klitoristani vasten. Tunsin takapuoleeni työntyvän jotai kovaa ja muhkuraista. Kuuma hengitys niskassani sai minut tajuamaan että ilta oli tarkoitettu neitsyyteni menetykseen. Minut sidottiin sänkyyyn makaamaan. Joku otti nännini suuhunsa ja leikki kielellään. Tunsin kuinka ritan tekokynnen kärki kutkutteli nänniäni ja hän työnsi dildoa syvälle että jalkanikin tärisivät. Hän otti sen pois ja tunsin kielen kärjen klitorikselllani. Samalla tunsin tuntemattoman miehen tunkevan kullin suuhuni. Imin sitä ahnaasti samalla kun rita nuoli pilluani ja hanna imi nänniäni. Mies siirty alapäähäni ja hieroi kullia klitorikseen. -ahh haluan sut mun sisälle!uikutin. Hän työntyi ja alkoi kunnolla nussimaan minua samalla kun rita hieroi klitoristani ja itse nuolin naamallani istuvan hannan pillua. Aloin tunte jo orgasmia ja sitten rita työnsi dildon perseeseeni. Tulin rajusti kirkuen ja samassa sain miehen lastit sisälleni. Minun annettiin rauhoittua ja sitten minut vietiin seinää vaste. Mies nussi perseeseeni ja vatsani osui kipeästi kiihottaen seinään. -ah ah lujempaa..! Vinguin ja mies käänsi minut. Hän nussi pilluani joka litisi märkänl .. Kun hänen pallinsa osuivat välinahkaan koko kehoni hytkähti ja tulin taas. -kovempaa kovempaa! Kiljuin ja tunsin tahdin nopenevan. Mies puhisi ja tunsin suuren koko pillun täyttävän kullin kaikki muhkurat. Kuulin värinää mutta omaan perseeseeni sain hannan sormen ja mies sai dildon. Molemmat tulimme raivoisasti huutaen. Lopuksi hanna imi pillustani miehen lastit ja istui naamalleni. Tungin kieleni häneen ja pian hänkin tuli ejukoloiden naamani täyteen. Rita ei ollut saanut joten mies nussi perseeseen ja minä nuolin. Hanna työnsi minuun dildoa, rita sormitti hannaa ja mies nussi ritaa. -oih oih oih ihanaa. Kovempaa . Työnnä se dildo sisälleni! kiljuin ja kaikki tulimme samaan aikaan.
Aamulla heräsin yksin sängystä. Keittiössä oli lappu: ollaan kaupassa.ihana yö. Menin kylpyhuoneeseen ja vilvoitin puhki nussittuja punaisia häpyhuuliani kylmässä vedessä.

4

6871

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Buuuufffffff

Huokaus.. vähän selvempää tekstiä, kiitti :)

• pistepistepiste

Ja taas joku Jonne 5vee tuli tänne kirjotteleen (: huoh

• EnKestä

En itse kestäisi, tuo tuntui aivan kamalalta! En voisikaan ajatella että silmät sidotaan yms... En vain ymmärrä

• Kirjotuksen mestari

Hirveätä luettavaa.. pois tällaset täältä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      107
      3654
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2892
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      112
      2451
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      43
      1925
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      242
      1623
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      41
      1565
    7. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1547
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1360
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1336
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1191
    Aihe