megane 2004 ei käynnisty startti kyllä toimii...ilmeisesti ajonestovika?
olisiko mitään kotikonstia millä voisi saada toimimaan?
Renault megane ei käynnisty
10
437
Vastaukset
- Pieni neuvo.
Ei löydy näköjään täältä apua. Kaikilla sama vika. Ilmankos niitä ei liikenteessä näykään. Nyt teidän on pakko hakea apua AUTOpalstoilta.
- '
Tojo-Taavetti pistää parastaan. Se kompleksi, se kompleksi
- ihhme
Lähti ihan kotikonstein toimimaan. lasinnostimien sulakkeet irti ja strarttas niin pelittää...
- '
Haista mun pyllyä.
- oikea '
' kirjoitti:
Haista mun pyllyä.
Kehtaat käyttää "minun" nimimerkkiä ( '). Häpeä!!!!! Tuo on jo säälittävintä, mitä tiedän!!!
- Sarkosii
Rellu Megane Break, takavalot ja mittarivalot sammuu kun käännän virta-avainta pykälää ennen starttia. Jos laitan valot päälle enkä käännä virta-avainta valot toimii niinkuin pitääkin. Missä vika, onko kokemusta?
- pieni neuvo
Jos ei täältä suomi24lta apua löydy niin eikös nämä puljut ole renaultmiehelle tuttuja. Niitä on suomessa melkein joka niemessä ja notkossa ja kovasti ovat työllistettyjä.
http://www.renault.fi/etsi-huolto - thanks vielä
Kiitos. Toi oli tarpeen, otin numeron ylös ja kas mokomaa, parin päivän päästä tarttin sitä, pääsin pois hinurin kyytissä pois pakkasesta.
- tylsää vai?
Ihan kuin joku uskoisi provopelleä...
- sullako tylsää vai?
tylsää vai? kirjoitti:
Ihan kuin joku uskoisi provopelleä...
Niin, eihän renua tarvitsekaan hinata. Eikä renussa ikinä ole mitään vikaa. Hörhöt täällä vaan muuten apua kyselevät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17711208
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462565- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131781Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431685Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311320Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361275Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61096Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1121014