megane 2004 ei käynnisty startti kyllä toimii...ilmeisesti ajonestovika?
olisiko mitään kotikonstia millä voisi saada toimimaan?
Renault megane ei käynnisty
10
415
Vastaukset
- Pieni neuvo.
Ei löydy näköjään täältä apua. Kaikilla sama vika. Ilmankos niitä ei liikenteessä näykään. Nyt teidän on pakko hakea apua AUTOpalstoilta.
- '
Tojo-Taavetti pistää parastaan. Se kompleksi, se kompleksi
- ihhme
Lähti ihan kotikonstein toimimaan. lasinnostimien sulakkeet irti ja strarttas niin pelittää...
- '
Haista mun pyllyä.
- oikea '
' kirjoitti:
Haista mun pyllyä.
Kehtaat käyttää "minun" nimimerkkiä ( '). Häpeä!!!!! Tuo on jo säälittävintä, mitä tiedän!!!
- Sarkosii
Rellu Megane Break, takavalot ja mittarivalot sammuu kun käännän virta-avainta pykälää ennen starttia. Jos laitan valot päälle enkä käännä virta-avainta valot toimii niinkuin pitääkin. Missä vika, onko kokemusta?
- pieni neuvo
Jos ei täältä suomi24lta apua löydy niin eikös nämä puljut ole renaultmiehelle tuttuja. Niitä on suomessa melkein joka niemessä ja notkossa ja kovasti ovat työllistettyjä.
http://www.renault.fi/etsi-huolto - thanks vielä
Kiitos. Toi oli tarpeen, otin numeron ylös ja kas mokomaa, parin päivän päästä tarttin sitä, pääsin pois hinurin kyytissä pois pakkasesta.
- tylsää vai?
Ihan kuin joku uskoisi provopelleä...
- sullako tylsää vai?
tylsää vai? kirjoitti:
Ihan kuin joku uskoisi provopelleä...
Niin, eihän renua tarvitsekaan hinata. Eikä renussa ikinä ole mitään vikaa. Hörhöt täällä vaan muuten apua kyselevät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1395174
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253426Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1142700- 472388
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611807Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471739- 321587
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201556- 281520
- 201386