megane 2004 ei käynnisty startti kyllä toimii...ilmeisesti ajonestovika?
olisiko mitään kotikonstia millä voisi saada toimimaan?
Renault megane ei käynnisty
10
387
Vastaukset
- Pieni neuvo.
Ei löydy näköjään täältä apua. Kaikilla sama vika. Ilmankos niitä ei liikenteessä näykään. Nyt teidän on pakko hakea apua AUTOpalstoilta.
- '
Tojo-Taavetti pistää parastaan. Se kompleksi, se kompleksi
- ihhme
Lähti ihan kotikonstein toimimaan. lasinnostimien sulakkeet irti ja strarttas niin pelittää...
- '
Haista mun pyllyä.
- oikea '
' kirjoitti:
Haista mun pyllyä.
Kehtaat käyttää "minun" nimimerkkiä ( '). Häpeä!!!!! Tuo on jo säälittävintä, mitä tiedän!!!
- Sarkosii
Rellu Megane Break, takavalot ja mittarivalot sammuu kun käännän virta-avainta pykälää ennen starttia. Jos laitan valot päälle enkä käännä virta-avainta valot toimii niinkuin pitääkin. Missä vika, onko kokemusta?
- pieni neuvo
Jos ei täältä suomi24lta apua löydy niin eikös nämä puljut ole renaultmiehelle tuttuja. Niitä on suomessa melkein joka niemessä ja notkossa ja kovasti ovat työllistettyjä.
http://www.renault.fi/etsi-huolto - thanks vielä
Kiitos. Toi oli tarpeen, otin numeron ylös ja kas mokomaa, parin päivän päästä tarttin sitä, pääsin pois hinurin kyytissä pois pakkasesta.
- tylsää vai?
Ihan kuin joku uskoisi provopelleä...
- sullako tylsää vai?
tylsää vai? kirjoitti:
Ihan kuin joku uskoisi provopelleä...
Niin, eihän renua tarvitsekaan hinata. Eikä renussa ikinä ole mitään vikaa. Hörhöt täällä vaan muuten apua kyselevät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1125825Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323927- 823332
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182946Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2501997Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871963- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui391685Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881529