airfinland??

aurinkoaaurinkoa

eli kysymys kuuluukin minkälainen tuo airfinland on? näyttää lentävän paljon lentoja juurikin egyptiin.. muut matkanjärjestäjät on suht tuttuja ja niin sanotusti turvallisia, mut nyt kiinnostaisi tämä airfinlans, että mitä sen konsepti pitää sisällänsä, toimiiko samalla lailla kuin muut matkatoimistot, vai onko edes matkatoimisto.. :D

17

512

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • air finland myy matkoja ja on myös lentoyhtiö, kannattaa käydä heidän sivuillaan lukemassa sieltä saat lisätietoa

• Kokemustalöytyy

Olin juuri air finlandin lennolla hurghadassa. Kone oli siisti ja kaikki toimi kuten pitääkin. www.airfinland.fi sieltä löydät lisätietoja

• oliN joulukuussa

air finlandin koneella (matkanjärjestäjä tjäreborg) kanarialla ja ei kai sillä ole väliä millä yhtiöllä lentää kunhan se ei aeroflot ole : ) koneen penkit olivat kyllä jo aikaansa eläneet eli kone ei mikään uusi ollut ja esitteessä luvattiin kovasti elokuvia matkan aikana mutta myöhemmin selvisi että koko videojärjestelmää ei koneessa ollut :), muuten meni kaikki hyvin (huutavia lapsia ja roskaavia aikuisia lukuunottamatta)
      Ensiviikolla taas saman firman koneella mutta tällä kertaa egyptiin.

• Matkaaja.

Koneet surkeita erittäin ahtaita Boeing-koneita, joissa esiintyy erilaisia vikoja luvattoman paljon. Istuinmukavuutta ei ole edes normaalikokoinen ei pysty istumaan normaalisti. Koneiden melu kuuluu voimakkaasti matkustamoon ja matkan jälkeen muutamia tunteja korvat soivat.

Mainailin Alman konkurssia, sillä he lensivät Airbusseilla, joiden lentomukavuus on Boeingiin verrattuna aivan toista luokkaa.

• Ei air finland

Kauheita rämäkoneita, melu kovaa matkustamossa, vetoisia ja istuimet kaameita ja meidän lomamatkalla Dubaihin viime keväänä, kone oli myöhässä kaksi tuntia mennessä ja tullessa 8 tuntia, eikä konetta saatu siltikään kuntoon, vaan tilalle tuli Italiasta lentokone, mikä oli huomattavasti "siistimpi" Nyt katson tarkkaan, kenen koneella lähden reissuun! Never ever Air Finlandin koneella!

• Lomailija

Olin tammikuussa 2012 Hurghadassa Air Finlandin kautta, koneet vanhoja, mutta hyvin toimivat, oli myös aikataulussa. Istunväli riitti mainiosti 183 cm pitkälle, joskus ollut ahtaampiakin istuinvälejä.
      Voin matkustaa kokemukseni mukaan toistenkin Air Finlandin lennoilla.

• Matkaaja.

"Istunväli riitti mainiosti 183 cm pitkälle, joskus ollut ahtaampiakin istuinvälejä."

Matkalehti tai Matkaopaslehti teki viime vuonna vertailun istuinmukavuudesta. Finnmatkojen kone oli ahtain, Airfinlandilla taisi olla sentti enemmän. Yleensä Boeingit olivat ahtaimmin sisustetut, Airbusseista löytyi sentään hieman tilaa.

• matkam

tein matkan joulukuussa ja oli oikein hyvä matka kaikin puolin...kiitos air finland

• kokin

tieto on valttia katso niiden netti sivut niin eiköhän löydy tietoa itse sieltä löytänyt monta mukavaa kohdetta kuten kreikka

• hm

hurghadassa ei heillä ollut suomenkielistä opasta (eikä se englantikaan hääppöistä ollut), ei toimistoa matkakohteessa. koneet ei hyviä, vaatimattomia. kentällä ollaan toki vastassa ja bussikuljetukset hotelleille. suosittelen reippaalle omatoimimatkaajalle. meille kyllä kelpaa, olemme heidän reissulla menossa 3. kertaa hurghadaan.

• Reppureissaaja

Opaspalvelut eivät kuulu palveluun vaan kohteissa on yhdydshenkilö. Matkat on tarkoitettukin omatoimisille matkaajille. Miksi maksaa turhista oppaista, kun ilmankin pärjää. Koneet on kulahtaneita, mutta turvallisia ja samanlaisilla koneilla lomalentoja tekee moni muukin yhtiö.

• aikamoni matkanjärjestäjä käyttää air finlandin lentoja, mm finnmatkat, tjäreborg, ja mitä tulee siihen että oppaita ei ole perillä niin on paljon näitä turisteja joille maa on jo tuttu tai muuten vain pärjää ja osaa omin avuin,kuitenkin englanninkielinen opas on puhelimen päässä.

• 6 kertaa

koneet ehkä vähän ahtaita mutta niin ne on muillakin. Palvelu on kuitenkin ollut parasta mitä olen koskaan saanut ja olen muutaman muunkin lentoyhtiön lennoilla mukana ollut. Suosittelen lämpimästi Airfinlandia

• JOPPERI

ehdottamasti kannatan AF matkoja, et maksa tyhjästä, koneet samaa tasoa mitä muillakin, konessa ystävällinen palvelu, itse kävin Dubaissa ja järjestelyt moitteettomat, lennot aikataulussa. Suomalainen hlökunta koneessa kapua myöden., ei kannata uskoa kaikkea shittiä mitä täälläkin kirjoitetaan, matkaan vaan!

• iso kiitoss

mahtavaa kuulla että kuitenkin moni on ollut sitä mieltä että air finlandin lennot ja matkat ovat hyviä. ja tosihan se on että ei siellä turistien keskellä paljoa oppaita tarvita, kun kuitenkin englannin kielen taitoa löytyy niin onhan sitä vara muiltakin turisteilta kysyä. ja tuskin sitä ainoa suomalainenkaan siellä on!

kiitos teille, piristitte matkan odotusta!

• 9+1

AF:n koneilla lentävät yhteislennolla maanantaisin Finnmatkojen, Tjäreborgin ja Air Finland-matkatoimistojen asiakkaat.
      Finmatkoilla ja Tjäreborgilla on suomalaiset opaspalvelut Egyptin kohteissa. AF:llä ei. Mutta ei nuo Finnmatkojen nuoret oppaat kovin tietäväisiä olleet, vaikka olivat jo kohteessa asuneet 4kk.
      Matkatston järjestämiä retkiä vain myivät - kalliilla. Muu opastus oli heikkoa, tietämättömyyttä, kun jotain kysyi.

• tottakai he myyvät oman matkatoimiston matkoja:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      235
      4280
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      124
      2184
    3. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      215
      1811
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      64
      1784
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      179
      1634
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      186
      1506
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      54
      1364
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1281
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      60
      1262
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1161
    Aihe