papillon ulkomailta

köyhä koirasta haave

olen hankkimassa papillonpentua mahdollisesti virosta tai venäjältä.Voisiko joku ulkomailta pennun hankkinut kertoa mahdollisia hyviä hankintapaikkoja,koirat terveitä,hyvinhoidettuja,myyjät luotettavia jne.Arvostelijoille tiedoksi,olen tietoinen pentutehtailijoista,riskeistä jne.ja tämän vuoksi haluaisinkin tehdä kaupat asiallisten koirankasvattajien kanssa.

3

164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vitun rotta

Älä hanki koiraa jos ei ole rahaa! Koira voi milloin vaan satuttaa itsensä, kotona tai ulkosalla lenkillä... voi olla leikkaus ja lääkitys edessä - satoja euroja menee.

Et voi vaan ajatella että koiran on saanu että jes nyt säästin kun sain halvalla!!!

Koiraa ei lopeteta rahan puutteen takia, vaan sitten otat lainaa tai karsit omia menojasi.

• Minä vain :)

Ehkä kannattaisi mielummin jutella rotuharrastajan tai kasvattajan kanssa täältä Suomesta, jos niillä olisi varmaa tietoa Virolaisista ja Venäläisistä kenneleistä.
      Mutta olen osittain samaa mieltä siitä että koiran pito myös vaatii paljon rahaa ja toivon että otat tämän huomioon. Ehkei nyt ole ihan paras aika sinulle hankkia koira :)

• mairin

Hei! Olen virolainen ja tiedän,että siellä huijatakse paljon. Sen voin sanoa että älä osta missään nimessä IDA-VIRUMAALT,koska siellä vasta on sairaita koiria ja huijauksia ja koskan et saa,sitä mitä he lupaa! Ja vielä että he kuljettavat heidät tänne venejältä ja siellä he saavat jo sen viirukse PARVOO,niin että sä tuhlaat vain raha ja myös latviassa on sama tilanne.Mutta kyllä sä tallinnasta varmasti saat sen koira,täytty vain seuratta jonkun aika.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe