juna/bussi san fransiscosta los angelesiin

drpepper

kesällä pitäisi yhdistää kaksi kaupunkia lomareissuun, eli san fransisco ja los angeles. välimatkan voisi taittaa lentäen, mutta junalla tai bussilla näkisi maisemia kuitenkin enemmän. onko kenelläkään kokemusta junasta/bussista tuolta väliltä? kuinka kauan matka kestää ja onko kulkuväline siisti & mukava ja toimiiko ilmastointi? jos matka taittuu bussilla, onko matkalla ruoka-taukoja tai otettava omat eväät? onko juna tai bussi-asema keskustoissa? kuinka paljon piletit noin maksoi dollareissa?

3

1914

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksei h-autolla
    • muori21

Menin huhtikuussa junalla La:sta San Fransiscoon ja voin lämpimästi suositella. Minun mielestä todella hienoja maisemia. Hintaa en tiedä koska minulla oli Amtrakin junapassi jolla matkustelin ympäri USA:ta. Amtrakin junat todella tilavia ja mielestäni mukavampi tapa matkustaa kuin bussi.

• 20

Paras nahtavyys eli Big Sur jaa nakematta ellei aja itse Highway 1:sta pitkin. Matkan varrella on myos Hearst Castle joka on aivan 'must see' ja jonka suomituristit nayttavat jattavan valiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      193
      3579
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      57
      2237
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      376
      2220
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      43
      2082
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1501
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1251
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1213
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      460
      1202
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      121
      1063
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      59
      1014
    Aihe