juna/bussi san fransiscosta los angelesiin

drpepper

kesällä pitäisi yhdistää kaksi kaupunkia lomareissuun, eli san fransisco ja los angeles. välimatkan voisi taittaa lentäen, mutta junalla tai bussilla näkisi maisemia kuitenkin enemmän. onko kenelläkään kokemusta junasta/bussista tuolta väliltä? kuinka kauan matka kestää ja onko kulkuväline siisti & mukava ja toimiiko ilmastointi? jos matka taittuu bussilla, onko matkalla ruoka-taukoja tai otettava omat eväät? onko juna tai bussi-asema keskustoissa? kuinka paljon piletit noin maksoi dollareissa?

3

1547

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksei h-autolla
    • muori21

Menin huhtikuussa junalla La:sta San Fransiscoon ja voin lämpimästi suositella. Minun mielestä todella hienoja maisemia. Hintaa en tiedä koska minulla oli Amtrakin junapassi jolla matkustelin ympäri USA:ta. Amtrakin junat todella tilavia ja mielestäni mukavampi tapa matkustaa kuin bussi.

• 20

Paras nahtavyys eli Big Sur jaa nakematta ellei aja itse Highway 1:sta pitkin. Matkan varrella on myos Hearst Castle joka on aivan 'must see' ja jonka suomituristit nayttavat jattavan valiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      318
      2923
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      56
      2655
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      120
      1712
    4. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      118
      1440
    5. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1390
    6. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1293
    7. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      149
      1238
    8. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      69
      1090
    9. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1089
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70