kesällä pitäisi yhdistää kaksi kaupunkia lomareissuun, eli san fransisco ja los angeles. välimatkan voisi taittaa lentäen, mutta junalla tai bussilla näkisi maisemia kuitenkin enemmän. onko kenelläkään kokemusta junasta/bussista tuolta väliltä? kuinka kauan matka kestää ja onko kulkuväline siisti & mukava ja toimiiko ilmastointi? jos matka taittuu bussilla, onko matkalla ruoka-taukoja tai otettava omat eväät? onko juna tai bussi-asema keskustoissa? kuinka paljon piletit noin maksoi dollareissa?
juna/bussi san fransiscosta los angelesiin
3
2796
Vastaukset
- Miksei h-autolla
Tästä linkistä näet tietoa bussista ja junasta:
http://gocalifornia.about.com/od/topcalifornia/ss/los-angeles-to-san-francisco.htm
Onko auton vuokraaminen mahdoton ajatus? Kyllähän se olisi hienointa ajaa hwy 1(101) pitkin ja nauttia upeista maisemista. Bussit menevät suurempia teitä ja maisemat ovat tietysti huonommat. - muori21
Menin huhtikuussa junalla La:sta San Fransiscoon ja voin lämpimästi suositella. Minun mielestä todella hienoja maisemia. Hintaa en tiedä koska minulla oli Amtrakin junapassi jolla matkustelin ympäri USA:ta. Amtrakin junat todella tilavia ja mielestäni mukavampi tapa matkustaa kuin bussi.
- 20
Paras nahtavyys eli Big Sur jaa nakematta ellei aja itse Highway 1:sta pitkin. Matkan varrella on myos Hearst Castle joka on aivan 'must see' ja jonka suomituristit nayttavat jattavan valiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011571
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?58981Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140954- 85902
- 61866
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t265754Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10750Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä339694Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74686Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58684