kesällä pitäisi yhdistää kaksi kaupunkia lomareissuun, eli san fransisco ja los angeles. välimatkan voisi taittaa lentäen, mutta junalla tai bussilla näkisi maisemia kuitenkin enemmän. onko kenelläkään kokemusta junasta/bussista tuolta väliltä? kuinka kauan matka kestää ja onko kulkuväline siisti & mukava ja toimiiko ilmastointi? jos matka taittuu bussilla, onko matkalla ruoka-taukoja tai otettava omat eväät? onko juna tai bussi-asema keskustoissa? kuinka paljon piletit noin maksoi dollareissa?
juna/bussi san fransiscosta los angelesiin
3
1547
Vastaukset
- Miksei h-autolla
Tästä linkistä näet tietoa bussista ja junasta:
http://gocalifornia.about.com/od/topcalifornia/ss/los-angeles-to-san-francisco.htm
Onko auton vuokraaminen mahdoton ajatus? Kyllähän se olisi hienointa ajaa hwy 1(101) pitkin ja nauttia upeista maisemista. Bussit menevät suurempia teitä ja maisemat ovat tietysti huonommat. - muori21
Menin huhtikuussa junalla La:sta San Fransiscoon ja voin lämpimästi suositella. Minun mielestä todella hienoja maisemia. Hintaa en tiedä koska minulla oli Amtrakin junapassi jolla matkustelin ympäri USA:ta. Amtrakin junat todella tilavia ja mielestäni mukavampi tapa matkustaa kuin bussi.
- 20
Paras nahtavyys eli Big Sur jaa nakematta ellei aja itse Highway 1:sta pitkin. Matkan varrella on myos Hearst Castle joka on aivan 'must see' ja jonka suomituristit nayttavat jattavan valiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3182923Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä562655- 1201712
- 1181440
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301293PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691090
- 741089
- 701030