juna/bussi san fransiscosta los angelesiin

drpepper

kesällä pitäisi yhdistää kaksi kaupunkia lomareissuun, eli san fransisco ja los angeles. välimatkan voisi taittaa lentäen, mutta junalla tai bussilla näkisi maisemia kuitenkin enemmän. onko kenelläkään kokemusta junasta/bussista tuolta väliltä? kuinka kauan matka kestää ja onko kulkuväline siisti & mukava ja toimiiko ilmastointi? jos matka taittuu bussilla, onko matkalla ruoka-taukoja tai otettava omat eväät? onko juna tai bussi-asema keskustoissa? kuinka paljon piletit noin maksoi dollareissa?

3

1763

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksei h-autolla
    • muori21

Menin huhtikuussa junalla La:sta San Fransiscoon ja voin lämpimästi suositella. Minun mielestä todella hienoja maisemia. Hintaa en tiedä koska minulla oli Amtrakin junapassi jolla matkustelin ympäri USA:ta. Amtrakin junat todella tilavia ja mielestäni mukavampi tapa matkustaa kuin bussi.

• 20

Paras nahtavyys eli Big Sur jaa nakematta ellei aja itse Highway 1:sta pitkin. Matkan varrella on myos Hearst Castle joka on aivan 'must see' ja jonka suomituristit nayttavat jattavan valiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8495
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4158
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      58
      3679
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3166
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2930
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2636
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2404
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2093
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2076
    Aihe