Sipoon koirametsä

Aya

Onko ihmisillä minkälaisia kokemuksia kyseisestä paikasta? Itse olen käynyt muutamia kertoja koirani kanssa ja kokemukset ovat olleet hyviä.

8

7674

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Blue_Rooooom

Kävin siellä taannoin, ja koirani söi kaikki muut eläimet sieltä. En suosittele.

• vain koirilleko?????

Missä on sipoon koira-metsä?

Eli ovatko siellä koirat luvallisesti irti?

Kävimme lähellä landbo;ta sijaitsevassa metsässä kävelemässä,onko k.o. paikka koira-metsä?
      Meitä tuli ainakin vastaan myös ratsastajia,eli olisi varmaan parempi, laittaa sitten kylttejä,että alue on koira-metsä.
      eriknäss:n tallin hevosia,ilmeisesti olivat.

• Viimetalvena kävin koirametsässä ensimmäisen kerran ja oli kyllä mielettömän hauska reissu! Me ei ainakaan törmätty siellä edes muihin koiriin, paitsi yhteen äksyyn bpk groenendaeliin parkkipaikalla.

• peipe

mukava paikka, jotkut vaan tuo niitä aggressiivisia koiria sinne, onneks mun koira osaa ignoorata sellaset luuserit. mut kiva paikka, suosittelen

• Uros 3v metsäilijä

Käydään silloin tällöin. Joskus on ollut jäykempiä tilanteita muutamien koirien kanssa, mutta oma koira on parantanut vanhetessaan entisestään otetta lukea vastaantulijat ja pysyä meidän ihmisten luona ohitettaessa muita, jos me käsketään. Siis itsekin katsellaan ja kuunnellaan millaista porukkaa on tulossa vastaan. Suurin osa mukavia koiria ja usein huonommat tapaukset ovat olleet kiinni omistajillaan.
      Mutta toissapäivänä käydessä nähtiin kyy. Oli aika pieni ja paineli karkuun, mutta käärmeitä siis siellä voi olla.

• järjestyssäännöt

Onko alueella millaiset järjestyssäännöt?

Yritin etsiä netistä tietoa paikasta ja sen järjestyssäännöistä...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      183
      5047
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      21
      4440
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3127
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      256
      3007
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2912
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2521
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27