MIten saa hevoselle heinäpaaleja ja muita hyödyllisiä tavaroita? Esim. kunnon aitaus?
Vastaukset 15
- AlSimhara
Heinäpaalithan löytyvät sieltä eläintarvikevalikosta, samoin heppapallo ja muut. Aitauksen teet ihan jollain pelin normiaidalla.
- asd
Mutta mistä löytyy isoja heinäpaaleja?
- AlSimhara
Sama valikko. Siellä ovat pienet yksittäiset, isot pyöreät ja tosi isot neliskanttiset heinäkasat. :-)
- asd
Uus ongelma. Voiko simsissä pestä hevosta?
- AlSimhara
Ei. :-)
- ponikoni
miten teen piltuun?
Ensin rakennat tallin ja sitten asetat sen pilttuun sieltä hevostarvikevalikosta sinne tallin sisälle. Muista käyttää rakentaessa ovivalikon jompaa kumpaa kahdenkerroksen tallinovea. :)
- Tietämätön
Tiedättekö saako sims 3 hevoskärryjä mitenkään? (:
- Simmie
Ei toimivia. Ainoastaan koristeina: http://www.sugarslegacystables.com/custom-miscellaneous-deco.html
- kyselijä
- Ratsastaako sim arkivaatteilla?
- Voiko hevosilla kilpailla?
- Voiko hevosen kanssa uida?
- Tarvitsenko orin jotta voin tehdä varsan?
- Voinko ratsastaa tammalla jolla on sillä hetkellä varsa?
- Kiitos, jos vastasit ♥ - Kyllä.
- Voi kilpailla.
- Ei voi uida.
- Orin tai sitten voit viedä tamman astutettavaksi ratsastuskeskukseen.
- Raskaana olevalla hevosella ei voi ratsastaa. Varsan syntymän jälkeen voi.- kyselijä
Kiitos♥
- jee12
Moi
missä on ratsastuskeskus? - Anonyymi
onks siinä ees heppoja??
"onks siinä ees heppoja??" kysyi nimimerkki Anonyymi 7.5.2019 klo 19:37
Aika paljon riippuu siitä mihin sanalla "siinä" viitataan. Tulkitsen tällä kertaa viitatun ratsastuskeskukseen ja vastaan ON. Katso esimerkiksi:
https://sims.fandom.com/wiki/Equestrian_center ja vertaa vaikka alsimharan viestiin18.12.2013 22:23 edellä. Hevosten astutus edellyttää hevosia l. "heppoja".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 71728
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37656- 41578
- 40545
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19451