oon 10 vuotta tehnyt jyrsintähommia cnc-koneilla. aarporalla eniten ja jonkun verran työstökeskuksella. samassa työpaikassa koko tämä aika. kiinnostaisi tietää millainen palkkani on, hyvä vaiko huono, 12€ tunti?. ikää 28 vuotta ja ahkera painamaan
palkasta
5
157
Vastaukset
- pääasia että on työ
Palkka on enemmän kuin riittävä apinan hommasta. Jos haluat menettää työsi halvemmalle tekijälle (tulijoita kyllä riittää) niin sitten kannattaa yrittää ahnehtia lisää.
- wqeqwedasd
Millä tavalla CNC-koneistaminen on "apinan hommaa"?
- onkyllä
Joo sun palkka on persiistä,mut totta on et jos lisää pyydät ni sun paikal on tosi nopeesti vuokramies 9.70 ekee...ainakin turun alueella.Ja oikeesti sen palkan kuuluis olla 14-16 e,jollet ole pelkkä kappaleenvaihtaja ko.koneisiin.
- cnc-seppä
ohjelmoin, teen kaikki tarvittavat asetukset ja ajan kappaleet. otan joka päivä työni tosissaan ja ahkerasti. jotenkin tuntuu et ei tätä arvosteta
- fghdfhdf
Kappaleenvaihtaja: 9-11€/h
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606454- 1003332
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252656- 212278
- 271821
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561816- 251570
- 491442
- 321428
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423