Outo juttu

tollero

Olen käynyt kolme kertaa uudella työttömin kirpputotilla ja ihmetykseni on suuri kun aina ovat samat ihmisten lahjottamat vaatteet näytillä.Eikö ihmiset enää lahjoita tavaroitaan vai missä ne ovat kun tavara ei vaihdu. Ennen oli vaatteita kahdessa kerroksessa,mutta nyt pienessä nurkassa ja lasten käytetyillä villasukillakin hintana 2 euroa,kun uusien hinta loosissa oli 3 euroa. Ihmettelin vaan ,että mihin on entinen kirpparimeininki hävinnyt.....

10

794

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hippo_tyttö

Kylläpä sinä olet aika töllerö. Tekisit ajankuluksesi vaikka lasten potkuhousuja...

• Kevät piristää

Älä hätäile turhaan, joulahjat tuodaan kohta myyntiin ja alesta ostetut väärän kokoiset.

• tollero

Olen kyllä töissäkäyvä tollero eikä ajankuluttamisesta ole kyse,mutta kaipa sitä voi joskus vapaapäivinään kierrellä ja seurata muutakin elämää.Kyllä potkuhousujenkin ompelu onnistuu ja voin taata ettei vapaa-ajan ongelmia ole,taisi taas kolahtaa johonkin nilkkaan pahasti. Taitaa olla niin ettei kaikilta potkuhousun ompelu suju ja vallankin jos joutuisi urakalla niitä tekemään. Kyse oli vaan siitä etteikö ihmiset lahjoita yhdistykselle enää tavaroitaan niinkuin ennen.Tollero ei tarkoita samaa kuin töllerö.Tölleröä ennen pidettiin työtävieroksuvana typerykseksi,mutta tollero on ihmettelijä.

• eko istinen

Joo, vain tyhmä töitä tekee eli siis sinä tollero.

• Kunhan

Mietin kyllä aivan samaa kuin viestiketjun aloittaja. Todella harmi, että vanhoista tiloista lähti yhdistyksen kirpputori, sillä siellä oli paljon enemmän tavaraa myynnissä ja näkösällä. Miten on muiden Kuhmon kirpputorien laita?

• toinen tollero

Kyllä meitä tolleroita onneksi täällä vielä on ,että jokunen veronmaksaja sentään Kuhmosta löytyy.Työttömyys ei ole mikään häpeä,mutta ei sillä pidä rehvastelemaankaan ruveta. Samaa asiaa olen pahoitellut minäkin että entisessä oli enemmän tavaraa ja huomasin että kirjoituksen aloittaja tarkoitti tätä ,mutta taas joku eko istinen ei tajunnut asian ydintä. Miksi ei ihmiset kuhmossa saa kommentoida epäkodista vaan joku on aina haukkumassa vastaan.
      Mielepiteitä saa ja pitääkin olla muuten elämä jämähtää paikoilleen.

• kolmas tollero

Olen myös huomannut saman asian , entisissä tiloissa oli tilaa enempi laittaa esille vaatteita . nykyisessä panostetaan kovempaa tavaraan, ei vaatteisiin.vaatteet ei vaihdu, ja ne on huonosti esillä.

• neljäs tollero
        kolmas tollero kirjoitti:

Olen myös huomannut saman asian , entisissä tiloissa oli tilaa enempi laittaa esille vaatteita . nykyisessä panostetaan kovempaa tavaraan, ei vaatteisiin.vaatteet ei vaihdu, ja ne on huonosti esillä.

Olen myös huomannut saman asian, ennen nuorena miesnä panetti lähestulkoon aina, nyt vanhempana enää muutaman kerran päivässä

• keijo-annikki
        neljäs tollero kirjoitti:

Olen myös huomannut saman asian, ennen nuorena miesnä panetti lähestulkoon aina, nyt vanhempana enää muutaman kerran päivässä

käö kato norsuja ni ei paneta viikkoon

• aatteet

ei vaihu vaatteet ja hajut on senmukaiset hyihyi sarvikuonot

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      114
      7293
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      98
      5233
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3486
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3412
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2524
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1856
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1501
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      341
      1451
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1346
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      48
      1290
    Aihe