Skyrim koodeja

Tietämätön

Olen etsinyt netistä skyrimiin (Ps3) koodeja mutta en ole löytänyt olen löytänyt kyllä PC peliin vai käyvätkö PC pelin koodit Ps3 peliin Olisin tosi kiitollinen jos joku vastaisi.

19

1548

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietämätön

      Kysynyn myös, että miten ps3 skyrim eroaa pc skyrim versiosta

    • Skyrim 8lvl

      Onkoha xboxille tai ps3 koodeja Skyrimiin?

    • Skyrim 8lvl

      Olen ettiny kans koodei skyrimiin xboxille ja ps3 mut en oo kyl löytäny. Veikkaan et eii oo xboxille tai ps3lle koodeja siihe. : (

    • Mika++

      Vapaat valkoiset heteromiehet eivät käytä mitään koodeja. Mulla on vaikeusaste adeptilla eikä mitään ongelmaa. Piti vaan löytää sopiva rotu ja guardian stone, ja vähän miettii mitä tekee. Atronach High Elf. Magiaa ja kahden käden miekkaa. Atronach ja sähkö-destruction on lyömätön yhdistelmä yhteistyökyvyttömiä mageja vastaan. Kahdenkäden miekka yhdistettynä elemental fury huutoon pitää kärpäset loitolla.

    • Sillai nii

      Tämän takia olis kannattanu vaan teidänki hankkia ainoastaan PC:lle.
      Konsoliversiossa ette voi käyttää pelin consolea taikka sen komentoja eli "koodeja", ettekä voi nauttia Skyrimistä kaikessa kauneudessaan ja mahtavuudessaan fanien tekemillä modeilla jotka on ollu aina tän pelisarjan suola.
      PC-versiona Skyrim on aivan oma maailmansa. Konsoliversio on syvältä, todella syvältä. Kuitenkin ohjaimenkin voit saada emulaattorilla kiinni koneeseen jos kaipaat konsolipelaamisen fiilistä.

      Että voi voi.

      • Mika++

        Samaa mieltä. Skyrimin käyttöliittymä tehtiin konsoleita silmällä pitäen, mutta silti PC on oikea alusta Skyrimille. Mahtava grafiikka 1920x1080 resolla. Jos vielä 1-8 pikanäpit vois muuttaa miksi haluaa ilman modeja. Adept-vaikeusasteella ja 40 tasolla rupeaa tulemaan vastaan aika päteviä Master ja Arc tason maageja. Toiminnot pitää olla nopeasti saatavilla.


    • ryr5y4y
    • Skyrim- Shaya

      tgm

      On jumalkoodi niin et et menetä staminaa,elämää tai magickaa.
      -------------------------------------------------
      tcl

      pääset ovien,porttien yms ja pääset liitämään taivaalla koodi
      --------------------------------------------
      tdetect

      kukaan ei näe sua.

    • Skyrim level 11 136

      Kaikki questit läpi caqs
      varasta jäämättä kiinni setownership ja klikkaa sitä kamaa ekaks
      alota kaikki questit saq
      näytä kaikki karttamerkit tmm 100/0
      lukitse ovi tai arkku lock x ja ennen tota klikkaa taas arkkuu
      resurrect herätä henkiin klikkaamas henkilö

    • kaakkaa

      mul on skyrim ps3 siinä ei oo kyllä niinhyväpelata kun koneella...

    • dgfnsgmdsmdfh

      kuka pelaa adeptilla..? viholliset kuolee about 1 hit.... master on se oikea vaikeustaso...

    • Skyrim fan

      Ja ei mitään koodeja tai modeja mää pelaan ps3 konsolilla tykkään mut no modit on must jotenkin... En tiiä mut ei koodeja!!!!!

    • q1xc

      Jep, master on paras, pitää vähän suunnitella mitä tekee. Mitään koodeja ei ole ps3 eikä xbox360. PC:lle on console commandeja, painat § ja kirjoitat koodin siihen ja painat enter. Console commandeja löytyy googlettamalla.

    • Ps3 fin skyrim

      Lähetä mkspinotaurus ystävä pyyntö niin se autaa suo ps3

    • k___l h___y m_____n

      Mä oon etsinyt koodei PC,l mut löydän vaa PS3 koodei eli mitä te kusetatte niit PS3 koodei löytyy helkutist kaikialt nii ¦ []

    • Vermithrax

      Kuka edes käyttää mitään koodeja Skyrimiin? Haloo? Se oo roolipeli, opetelkaa itse kehittämään hahmoanne, niin pelaaminen on paljon antoisampaa...

    • Sk1r1m

      Jep! Ei oo järkee käyttää koodei ku on nii paljo mukavampaa ilman niit! älä osta sitä pelii jos et voi ilma koodei sitä pelata! -_-

    • ritvamummo
    • Nero 1

      Ei hätää ps3 pelille on kaikki samat koodit ku koneellekki.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4839
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1722
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1326
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1000
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      885
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe