neuvoja

Mikko vaan

Oon kasannut vanhaa konetta , nyt tuli ongelma, kone toimii muutoin hyvin kun saisin poistettua järjesteölmävalvojan. Oon joskus pelastanut koneen tuolta romulavalta, uusin siitä näytönohjaimen ja virtalähteen, nyt se toimii muutoin mutta kun yritän eheyttää kone vastaa"aseman eheyttämiseen tarvitaan järjestelmävalvojan oikeudet" samoin jos yritän nuuttaa palomuurin asetuksia. Saako tota järjestelmävalvojaa pois niin että kone taas toimis normaalisti. Mikko

10

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos nyt meinaat sitä UAC-järjestelmää, niin toimi näin:

1. Windows nappi R
      2. Kirjoita aukeavaan ikkunaan: useraccountcontrolsettings
      3. Vedä se namiska ihan alas, niin UAC menee pois päältä.

Sama tyyli toimii vissiin Vistassa ja Win7.

Jos taas tarttet lisää oikeuksia, niin piilotetun Järjestelmänvalvoja -käyttäjän saat aloitusruutuun näkyviin seuraavalla tavalla:

1. Mene Käynnistä -valikkoon -> apuohjelmat -> avaa "Komentorivi" järjestelmänvalvojana

2. Komentoriviin kirjoita: net user Jarjestelmanvalvoja /active:yes ja paina Enter (jos ei toimi, niin kokeile kirjoittaa "Järjestelmänvalvoja tai administrator")

3. Tämän jälkeen tulee joku viesti tyyliin "komento suoritettu onnistuneesti yms."

4. Kirjaudu ulos ja nyt pystyt valitsemaan järjetelmänvalvoja -tilin ja käydä antamassa itsellesi kaikki natsat mitä pystyy, jos näin ei jo ole.

• Mikko ww

No huh ! Haluan poistaa kokonaan ton järjestekmävalvojan, niin että olen kayttäjänä itse valvoja, Ja mikä on windows nappi ´ R ?

• jakoontehty

Olet menossa perse edellä puuhun, ohjeitakaan et ymmärrä.

• kok on

Neuvojalle vihjeeksi, että aina uutta kasattaessa pitää tarkistaa komponenttien alkuperä. Varsinki jotkut kovalevymerkit ovat susia.

• Mikko cc

En tiedä mitä toi tarkotti, tohon vaihdoin uuden näytönohjaimen ja virtalaitteen, ei kai sillä ole väliä minkä merkkinen se on, ne oli aikoinaan kaupasta ostettu ja uusia, tehäänkö noitakin piraatteina? En ihan usko. Kovalevy siinä asuksessa on ihan alkuperänen, ja varmaan ollut toi kone jossakin firmassa käytössä, kun on jäerjestelmävalvojan takana kaikki säädöt. Mutta ohjeita odottelen vielä jos joku tietäs antaa vähän niinku alottelijalle tietoja.

• kalle kovalevy

Vähän sama kuin asentaisit vanhaan ladaasi mersun virranjakajan. Ladassakin alkuperäinen jousitus ja hyvin skulaa. Et taida olla ihan tästä maailmasta edes aloittelijanakaan?

• Tietsikka vaan

Et taida kyllä kallekaan hallita näitä koneita. Mulla on itse kasattu kone jossa on eri merkkisiä osia ja kyllä ne sopii yhteen kun kosketuspinnat ovat samanlaisia. Ja kyllä tolla Mikolla on ihan oikein suoritettu asennukset jos kerran näyttis oli rikki ja samoin virtalähde. Kyllä ne pitää silloin vaihtaa vaikka sun vanhas ladassa ne pelaakin. Sitäpaitsi moni tietokoneen valmistaja ei ees tee itse noita komponentteja. Mikolle en osaa vastata kun ei ole koskaan tarvinnut tehä tommosta poistoa.

• käyttis

>Saako tota järjestelmävalvojaa pois niin että kone taas toimis normaalisti.<

Saa sen pois.

• Mikko ss

Kallelle, tuskin laittasin osia jotka eivät sovi tohon koneeseen, kyllä ne voi olla eri merkkisiä eiks vaan? ja toiseksi kun vaihdoin ne koneeseen kone huom! myös pelaa, tuskin toi virtalähde ja uusi näytönohjain vaikuttaa tohon järjestekmän valvojaan. Joten tämä tästä

• Mikko q

Tarkennan konetta käyttis on win xp

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6174
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4812
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      99
      3072
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      2892
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2135
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1526
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      337
      1091
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      88
      1053
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1006
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      784
    Aihe