Miten menit sinne? Oliko matka vaivalloinen? Oliko vaivan arvoista? Miten ja minkälainen majoitus järjestyi (jos järjestyi)? Oliko erityisiä ongelmia?
Onko kukaan käyny Timbuktussa??
4
163
Vastaukset
- 21
MOPTI SIINÄ VÄHÄN ALEMPANA ON KIVA PAIKKA .
-EDELLYTTÄÄ ETTÄ PITÄÄ YLEENSÄKKÄÄN AFRIKASSA OLESKELUSTA. - travelbag
Timbouktu sijaitsee Malissa, maa johon useat eivat helpolla matkusta.
Sinne voi myos ajaa autolla Marokosta, vaan varaudu ryostokoplaan ja korruptio virkamiehiin.- Keväällä Maliin
Onko kukaan hankkinut Maliin viisumia vasta lentokentältä?
- bamakojamali
Keväällä Maliin kirjoitti:
Onko kukaan hankkinut Maliin viisumia vasta lentokentältä?
hankin etukäteen Berliinin Malin suurlähetystöstä, printtaa lomake netistä, passi ja rahat kuoreen ja kirjattuna postiin. HOitui viikon sisällä. Vaikka nythän kannattaa vähän odotella Maliin menemistä, että vallankaappaushommeli asettuu... Hieno oli matka, varasin netistä paikalliselta järjestäjältä ja maksoin vasta perille saavuttuani. Lennot netistä, pari vaihtoa ja hinta n 800€.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882