Hei!
Tiedättekö Turussa jonkun ammattitaitoisen eläinlääkärin tai eläinlääkäriaseman, jossa osataan erityisesti hoitaa kaneja?
Osaava eläinlääkäri Turussa?
5
1863
Vastaukset
- Pupunomistaja
Myös Turun seudulla olevista eläinlääkäreistä siis! :) Kaikki tiedot kehiin!
- 7+12
No tuolla Raisiossa (Turussakin kai) ainakin on eläinlääkäriasema Vettori, jossa on eri eläinlajeihin erikoistuneita eläinlääkäreitä, myös kaneihin erikoistuneita. Itse kävin kerran siellä ja hyvin näytti tietävän kaneista ja hoito sekä neuvot tepsi hyvin. Suosittelen.
- .-.
kaarinan eläinlääkäriasemalla oli kanssa mukavaa ja osaavan tuntusta porukkaa
petvet kupittaalla oli pettymys. ei ottanu kania ees pois kuljetuskopasta kun vein, eli ei paljon tutkinut... enemmän taitaa olla koirapainotteinen paikka - inle
Rosa Jolmaa kovasti suositellaan. Pet Vetissä ei tosiaan omaakaan kaniani nostettu kopasta ulos, ensimmäinen ehdotus oli 10-vuotiaan eläimen lopettaminen (oman hoitoni ansiosta kani on elänyt tapauksen jälkeen jo kaksi vuotta ihan terveenä).
- Anonyymi
Koirakissaklinikan Johanna Koponen. Aidosti kiinnostunut asiakkaistaan ja kouluttaa itseään kunnianhimoisesti. Ongelma vain ettei eläinlääkäriä voi klinikalla yleensä valita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112563- 1751735
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601602- 1241470
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761252
- 35996