Värikkäitä vaatteita pojille

väriä pojalle

Mistä värikkäitä sisävaatteita 2-vuotiaalle pojalle päiväkotikäyttöön? Olen niin kyllästynyt sinisiin, violetteihin ja harmaisiin vaatteisiin...haluan väriä pienen pojan vaatteisiin. Kohtuuhintaiset sisävaatteet haussa! Pop mielestäni liian kallis päiväkotikäyttöön, kotivaatteiksi voisin ostaakin. Ja ei printtipaitoja, äiti ei tykkää, mutta raitaa tms.kuvioita voi olla.

4

151

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on niitä.

Lindexillä on mallistossa välillä iloisempaakin väriä ja kuviota ja ovat ihan ookoo laatuisia. KappAhlista en enää osta, surullisen surkea laatuisia eli hinta ja laatu eivät yhtään kohtaa. Nyt olisi se hetki, kun kannattaisi kiertää pop:t yms. Ale aikaa saa sieltäkin vaatteet edullisemaan hintaan - itse olen ostanut niitä huuto.netistäkin aika tavalla. Ovat niin hyvälaatuisia, että kestävät hyvin useammankin pojanviikarin. Ja sitten on Maxomoorat, Meandi:t, Småfolkit yms...

• miksi?

Ihan sivuhuomautuksena... en ole koskaan ymmärtänyt tuota, että lapsi pitää pukea päivähoitoon eri tavalla kuin kotiin - ihan samassa kulutuksessa se vaate on. Itse puen poikani iloisiin vaatteisiin myös hoitoon. Puhtaisiin, siisteihin ja kauniisiin ja ehjiin vaatteisiin. Aina.

• väriä pojalle

Juuri sinne hoitoon minäkin niitä iloisen värisiä vaatteita lapselleni haluan. Ainakin tuo 2-vuotias sotkee vaatteitaan sen verran reilusti, että en laita "parhaita" vaatteita päiväkotiin vaan meillä on erikseen vaatteet vapaa-ajalle. Näin ainakin tiedän, että puhtaana löytyy aina myös kyläilyyn sopivia vaatteita. Päiväkotivaatteet ovat mielestäni kovemmassa kulutuksessa ja päivän jälkeen pestävät, kotona saattaa mennä samat vaatteet kaksikin päivää.

• 17+19

mielestäni lindexin laatu ja hinta kohtaavat joten sinne! ja osta muutama tytön paita niin saat väriä, en tarkoita mitään prinsessapaitoja vaan ihan tavallisia yksivärisiä tai raitapaitoja siel ainkin joskus oli

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      19
      4853
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      526
      2537
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      145
      2102
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      18
      2039
    5. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      19
      1675
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1624
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      146
      1515
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      112
      1113
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      127
      894
    10. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      40
      859
    Aihe