Mistä värikkäitä sisävaatteita 2-vuotiaalle pojalle päiväkotikäyttöön? Olen niin kyllästynyt sinisiin, violetteihin ja harmaisiin vaatteisiin...haluan väriä pienen pojan vaatteisiin. Kohtuuhintaiset sisävaatteet haussa! Pop mielestäni liian kallis päiväkotikäyttöön, kotivaatteiksi voisin ostaakin. Ja ei printtipaitoja, äiti ei tykkää, mutta raitaa tms.kuvioita voi olla.
Värikkäitä vaatteita pojille
4
151
Vastaukset
- on niitä.
Lindexillä on mallistossa välillä iloisempaakin väriä ja kuviota ja ovat ihan ookoo laatuisia. KappAhlista en enää osta, surullisen surkea laatuisia eli hinta ja laatu eivät yhtään kohtaa. Nyt olisi se hetki, kun kannattaisi kiertää pop:t yms. Ale aikaa saa sieltäkin vaatteet edullisemaan hintaan - itse olen ostanut niitä huuto.netistäkin aika tavalla. Ovat niin hyvälaatuisia, että kestävät hyvin useammankin pojanviikarin. Ja sitten on Maxomoorat, Meandi:t, Småfolkit yms...
- miksi?
Ihan sivuhuomautuksena... en ole koskaan ymmärtänyt tuota, että lapsi pitää pukea päivähoitoon eri tavalla kuin kotiin - ihan samassa kulutuksessa se vaate on. Itse puen poikani iloisiin vaatteisiin myös hoitoon. Puhtaisiin, siisteihin ja kauniisiin ja ehjiin vaatteisiin. Aina.
- väriä pojalle
Juuri sinne hoitoon minäkin niitä iloisen värisiä vaatteita lapselleni haluan. Ainakin tuo 2-vuotias sotkee vaatteitaan sen verran reilusti, että en laita "parhaita" vaatteita päiväkotiin vaan meillä on erikseen vaatteet vapaa-ajalle. Näin ainakin tiedän, että puhtaana löytyy aina myös kyläilyyn sopivia vaatteita. Päiväkotivaatteet ovat mielestäni kovemmassa kulutuksessa ja päivän jälkeen pestävät, kotona saattaa mennä samat vaatteet kaksikin päivää.
- 17+19
mielestäni lindexin laatu ja hinta kohtaavat joten sinne! ja osta muutama tytön paita niin saat väriä, en tarkoita mitään prinsessapaitoja vaan ihan tavallisia yksivärisiä tai raitapaitoja siel ainkin joskus oli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek194853Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5262537Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1452102Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.182039- 191675
- 821624
- 1461515
- 1121113
- 127894
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40859