Mulla on nokian c5-03 puhelin ja ostin applen kuulokkeet joissa on mikrofoni ja "kaukosäädin". ongelma on se että kun laitan kuulokkeet puhelimeen ja musan soimaan, ääni ei kuulu kunnolla vain "taustalaulut ja musiikki" . Toimii kyllä kunnola kun painaa kuulokkeissa olevasta kaukosäätimestä koko ajan. kokeilin omassa ipodissa niin toimi moitteettomasti, joten vikaa kuulokkeissa ei ole...
osaisiko joku enemmän viisas auttaa??
Nokia c5-03 ja applen kuulokket??
4
87
Vastaukset
Jos kuulokkeiden liitin ei ole aivan ohjassa kännykässä niin silloin ne eivät välttämättä toimi kunnolla. Voi myös olla että Applen kuulokkeet eivät toimi kunnolla muissa kuin Applen tuotteissa.
- vaatii sovittimen?
Jossakin oöi puhetta siitä, että iPhonessa ei toimi standardikuulokkeet kunnolla. Applen liitin on vähän poikkeava normaalista ja vaatii sovittimen väliin. Muuten ei oikein synny kunnollista kontaktia.
Varmaan on sama juttu, kun Applen kuulokkeita yrittää käyttää Nokian standardiliittimessä. - epäosaava
ookei, mistäs niitä "sovittimia" saa? :)
- Huoh...
Mulla on sama ongelma Nokian omien kuulokkeiden kanssa. Kuuluu vaan tausta ja musa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1314635Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1033921Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513320
- 443097
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest282539- 232226
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201878Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351755