Edullinen hotelli?

Inkku1978

Mikä olisi edullinen kolmen tai neljän tähden hotelli Pestin puolella?

21

928

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • budassa asuva

      Kokoile hotelli Ibis ,keskustassa.

    • Budapestsuositukset

      Tässä muutama hyvä majoitusvaihtoehto Budapestissa:

      www.mamaison.com/budapest-andrassy-hotel
      www.budapesthome.net
      www.hotelpresident.hu
      www.promenadehotelbudapest.com

    • Tuulipukumies

      Ei ne Keski-euroopan hotellien tähdet kerro koko totuutta, yleensä hinta kertoo. Viime reissulla saimme halvan 4* hotellin (Alfa Hotel Fiesta), jonka huoneen seinässä oli koko korkeudelta murtuma ja äänieristys oli heikko. Eli yhteenvetona edullinen hinta 4* hotelleissa kertoo yleensä, että kriteerit ovet täytetty siitä mistä aita on ollut matalin. Itse yritän ensi kerralla löytää tasokkaan 3* hotellin.

      • ounou!

        Tuo on kyllä totisinta totta! Olen ollut todella viihtyisissä pienissä perhehotelleissa sekä yksityismajoituksissa ja ollut positiivisesti yllättynyt. Vastaavasti majoituimme (hienoksi luulemaamme) Gellert Hotelliin ja järkytyimme sen ala-arvoisuudesta. Kulissit olivat hienot mutta kärsimme kosteusvaurioista, hajuhaitoista ja kylmyydestä. Huono kokemus!


    • mrs matkaaja

      Central Hotel 21 oli erittäin positiivinen kokemus.

    • Menemme 2.kerran.

      Me olimme Promenade hotellissa, oli hyvä ja halpa, oikein hyvä aamupala...
      Paikka on ihanteellinen, kaupungin parhaalla kävelykadulla.


      • Pennin venyttäjä
        opasmonika kirjoitti:

        http://www.mellowmood.hu/ on minusta hyvä ketju
        Hinta - sijainti - tyyli - maun mukaan :-)

        Vähan asiaa sivuten , kuinka paljon on Budapestin turistimaksu esim, neljän
        tähden hotellissa, maksetun lento hotellimatkan lisäksi.


    • www222

      Mitä sinä höyryä pennin venyttäjä?????

      • Pennin venyttäjä

        sitäpä kun näyttävät jotkut hotellit perlvän jonkun turistimaksun tai kaupunkiveron
        jokaiselta yöpymisyöltä ja niin on esimerkiksi myös Roomassa
        Iso kysymysmerkki myös minulle !


    • onko tosi

      En ole kuullutkaan ,ainakaan Budapestissä olisi tämä käytäntö

      • On täälläkin turistiyöpymisvero... jokaisessa kaupungissa on eri summa, tavallaan 1-2 euroa/yö (18-70 vuotiaat - sen takia hotellit kysyvät aina syntymä-aika) . Hotelliyön hinta tavallaan annettu sellaisessa muodossa : XX EUR/HUF sis. verot ja aamupala.


    • totta on

      Vero on sitten yönhinnassa .

    • anDreanB

      Heinäkuulle varattu neljä yötä Carat Boutique hotellista. Kovasti sitä on kehuttu, ja hyvä sijainti. Kahdelta hengeltä taisi olla n.300 e / neljä yötä.

    • budassa asuva

      Hotellista en tiedä,mutta sijainti hyvä.
      On kaikki liikenne vehkeet lähellä
      Deak terillä on kaikkien maanalaisten pysäkki
      Hyvä paikka

    • norkoilija

      Tämä Budassa asuja on kumma tyyppi, kirjoittelee enimmäkseen herjausviestejä (monilla nimimerkeillä) mutta joskus ihan asiallistakin tekstiä...harvemmin kyllä.

    • budassa asuva

      Tiedätkö monta Suomalaista asuu Budassa ??
      Meistä voi kuka vaan kirjoitella samalla nimimerkillä mitä vaan .
      Myös on Unkarilaisiakin jotka osaavat hyvää Suomea.
      Ja voi myös Suomessa asuva kirjoitella ,mitä vaan samalla nimimerkillä.
      Ei kukaan tiedä ,kuka kirjoittaa mitä sattuu.
      Mutta minä en ole kirjoitellut ,vaan ja ainoastaan sellaista teksti ,jos jollekin voisin olla avuksi ,koska ehkä vuosien kokemus täällä asuneena ,jotain jo saatan tietääkin Budapestistä.

    • ronkelii

      Jo just joo... helposti tunnistettavissa!

    • hostellit rokkaa

      Mene mieluummin hyvään hostelliin, parempi meininki ja halvempaa, yksi kaupungin parhaita on ehtottomasti BudapestCentrum Hostel. :-D

      Okei, keskustelun aloittaja ei varmaan halua hostellia. Jos haluaa oikeasti hyvän hintalaatusuhteen hotellimajoitusta, niin eipä sitä kannata muutaman foorumilla heitetyn suosittelun varaan laskea.

      Vertaile netissä, nykyään on monia hyviä hakukoneita, jotka löytää pirun paljon hotelleja, voit filtteröidä hakutuloksia niin kuin haluat ja katsoa minkälaisen arvosanan ja kommentteja muut matkailijat on antanut. Esimerikiksi http://hotellihaku.akkilahto.fi/ olen kjäyttänyt ja on ollut hyvä.

    • Hiltoniin

      Olen käyttänyt Hiltonia Budan puolella aina olessani kaupungissa. On kiva hotelli. Suosittelen

    • heke4

      Hyviä ehdotuksia osalla porukkaa. Hotel President. Sinne vaan kermaperseet riviin :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      82
      5949
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2546
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2027
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1795
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1408
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1321
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1259
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe