kohta toinen mies. En halua enää olla yksin. Elämän pitää mennä eteenpäin, vaikka ikävä jää ystäväksi. Sut halusin, ei onnistunut ja se siitä.
Mulla on
32
382
Vastaukset
- ???
Kenet halusit?
- yksinkin ok
ap. podetko läheisriippuvuutta ?
- ap
en, mutta tykkään seksistä ja miesseurasta
- yksinkin ok
ap kirjoitti:
en, mutta tykkään seksistä ja miesseurasta
hyvä, noin sitä pitää. Tykkäänhän minäkin miehistä..joskus
- kokemusta on
hankit siis laastarin, ihan ok, auttaa
- Yksin muka?
Olet varsin "säälittävä tapaus" oikeasti.... Otat siis jonkun vain ja pistät kaiken sen mitä voisit saada ja haluat saada syrjään..
Hyvää loppu elämää, tuskin menee eteenpäin,mutta toivottavasti menee eteenpäin siellä sinun sydämmessäsi..- ap
Enkä ole! Normaalisti tunteva nainen vaan.
- Ei oo!
Tää ei oo multa.
- ethän sä
eihän me sitä epäiltykään..
- g olli
oliskohan tuanoin ihme? Silläaikaa kun oot rakastanut sitä kuinkamonta muuta sulla on ollut????????? Se varmaan on tullut tietoseksi sun petoksista ja on häipynyt sun elämästäs niitten takia. Ota *ittu vaikka viisi uutta. Joo sä halusit vain sen ja se siitä - katso ei maailma pyöri sun halujen mukaan sun olis tarttenu nähdä vähän vaivaa sen takia ja olla luotettava. tuu niin onnelliseksi kun pystyt muitten kanssa ja jätä se rauhaan kun et pysty oleen sen arvonen
- Say no more
Aamen.
- ap
En ole pettänyt ketään!! Mulla olis voinu olla vaikka kymmenen miestä, mutta olen perkele itkeny täällä saatanan ikävä-palstalla miehen perään, joka ei halua mua! Menikö jakeluun?
- Amazing...
Täällä näköjään avaudutaan jostain aivan käsittämättömistä ja vainoharhaisista asioista...Mahtava palsta, voittaa melkein tuon treffi-palstan muttei aivan vielä...
- antaa heittää
No mitäs täällä sitten harhailet? Jatka matkaa!
- Voisitko
kertoa sen nimen etukirjaimen, jonka vuoksi olet täällä ollut?
- tuotatuota
E
- ja siis
tuotatuota kirjoitti:
E
oletko ap?
- siis
ja siis kirjoitti:
oletko ap?
en oo :(
- ap
P
- tuoda tuoda
tuotatuota kirjoitti:
E
Mist päin tämä E mahtaa olla ?
- olisiko
ap kirjoitti:
P
Petri ???
- ap
olisiko kirjoitti:
Petri ???
Ei ole sinä Petri
- nööks
ap kirjoitti:
P
olen P... mut mistäpäin kaipailet?
- ei palstapelleilyä!
Antakaa jo ton palstapelleilyn olla!
Jos on jotain sanottavaa niin sanoo sen in live ja unohtaa liirum laarumit Eikun onnea vaan etsinnässä. Ilman muuta jokainen ihminen tarvitsee läheisyyttä ja hyväksyntää elämäänsä. Ihastumisen, läheisyyden, juttukumppanin, jopa sielunystävän löytyminen on mahtava asia ja sitä ei pitäisi kieltää itseltään tai keneltäkään ikinä. Tietenkin aina löytyy niitä sormenosoittajia ja kateellisia änkyröitä, jotka yrittävät hallita sinua ja toivovat sulle yhtä paskaa elämää kuin itselleen, mutta se on vain itse otettava onni omaan käteen ja menoksi.
- ap
Kiitos
- Ihan oikein
Ehkä jotkut ihmiset on tarkoitettu erakoiksi, luulen, että suurinta osaa ei.
Jokainen on vastuussa omasta elämästään, jos yksi ovi on lukittu, niin uutta etsimään, turha lukitun oven takana odotella.
- naurattaa
Olet päässyt eteenpäin ja kirjoitat Ikävä-palstalle. Varsinainen älykääpiö
- ap
Näinkin voisi sanoa, että varsinainen älykääpiö olen ollut. Mutta mua ei naurata, lähinnä itkettää. Tunne ja järki ei aina kulje käsikädessä.
- aeaweqtqwt
Olen taas aivan toisenlainen. Olen mielummin yksin, kun jonkun kanssa johon ei ole sen suurempia tunteita. Ei sellaisia ihmisiä vain tostanoin löydä. En ainakaa minä.
- e
Rakas..
- with or without him
Ymmärrän ap:ta hyvin. Jos ei ole toiveita siitä unelmien kohteesta on hyvä jatkaa eteenpäin. Itsekkin olen päättänyt etten voi jäädä tänne koko loppuiäkseni. Kaipaan ihan oikeaa kosketusta, toisen käsiä kietoutuneina ympärilleni, kahdenkeskistä jutustelua. Vaikka edes hetkittäin. Tietysti myös muutakin läheisyyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175480
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2242795- 412445
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella432151Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332106Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731727Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme131500- 381370
- 1641302
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o651267