Joo eli täytän tässä ihan kohta 15vuotta. Ja kysyisin, että milloin alkaa minulle tulemaan säärikarvoja ja kainalokarvoja? Peniksen yläpuolella ja sivuilla on hieman tummaa karvoitusta. Mälliä on tullut joku 7 kuukautta. Peniskin on jotaki 12-13cm erektiossa ja kivekset kasvaneet johonki 3,6cm. Vaaleita kainalokarvoja on hieman mutta eivät edes näy kun kattoo vähän huonommassa valossa? Joten milloin alkaa kasvamaan. Hikikin on haissut pahalle jo joku puoli vuotta. Kiitos vastauksista
Kainalokarvat ja Säärikarvat
8
299
Vastaukset
- joku
Kyllä se tulee ajan myötä :)
- asdbsc
Ei vittu jätkä on jäljessä. Ei karvoja?
- 17 + 20
ei ole kyl jätkässä paljoo miestä jos ei karvat kasva. ite oon 15 ja kainalokarvat alko kasvaa seiskal vissii säärikarvatki
- jätkä97
ei kattokaa nyt tota päivämäärää. tää on laitettu melkee vuosi sit. on kyl aika noloo jos ei 15 vuotiaal ollu karvoja
- asdfgu
Vähä noloo. Ei toi oo ees kunnon jätkä jos sil ei karvat kasva. Mul on varmaa enemmän kainalokarvaa ku tolla munakarvaa.
- Että sillä lailla
Ei huoh... veli näköjään kävi jättämässä kommenttia (luulisin). Älä välitä siitä tai noista muistakaan idiooteista, kaikki kehittyy omaa tahtiaan! ;)
- jdjdjvddhdhdisjhd
Vittu myohas oon vitosel ja munakarvat kainalokarvat ja viiksen alut xD aloittaja on nainen selvasti. Ja malliiki mul tulee jo xD
- rjstyuytj
jdjdjvddhdhdisjhd kirjoitti:
Vittu myohas oon vitosel ja munakarvat kainalokarvat ja viiksen alut xD aloittaja on nainen selvasti. Ja malliiki mul tulee jo xD
Ä:tä ja Ö:tä voi myös käyttää...
Joo, mullaha oli munakarvat kutosel, kainalokarvat alko kasvaa seiskalla ja säärikarvat muistaakseni seiskan lopulla tai kasin alussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse43713SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933619Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1283360Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713332Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202186Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251768- 331524
- 321471
- 911403
- 151333