sukset on mut ei siteet, mistä ne?????

downhillman

Juu.

Saatiin lahjaksi ihan uudet laskettelusukset ja pituuskin on sopiva pojalle. MUTTA, sukset ovat ilman siteitä ja niitä ei saada lahjoittajalta. Mistä siis siteet??? En ainakaan pikku otoksella mistään sprot kaupasta niitä bongannut ja kohta jo tarvittaisiin siteitä. Tässä ei tarvita mitään kilpasiteitä (ja onko sellaisia, en tiedä sillä olen itse ihan noviisi-isä).

Sauvat ja lasit saa kaupasta näemmä ihan helposti.

Saako siis siteet ja niiden asennuksen mistä? Ja mitä suosittelisitte. Mitään itse asennusta en voi ehdottaa kun ollaan noviiseja. Ehkä seuraavat sukset sitten niin.

Mitä ne siteen yleensä edes kustantaa. Toiselle pojalle kun ostettiin sellainen paketti niin siinä tuli samalla kaikki värmeet.

Auttakaa! Hiihtoloma lähestyy ja suksiasia pitäs saada kuntoon.

5

478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • downhillaman1

      Mitä ihmettä!!! Kukaan ei näemmä lue näitä ja/tai osaa vastata.... itse jo kävin lisää surffaamassa mutta en löytänytkuin Budget Sportin myymässä siteitä. Onko se sitten niin ettei siteitä mistään oikein voi ostaa erikseen. Ja miten ihmeessä lahjoittaja antoi uudet sukset muttei siteitä.

      Toinen mahdollisuus on ostaa ne siteet suksien kanssa jostain (huuto.ne keltainen pörssi divari jne...).

      Mutta tietääkö nyt kukaan josko voisi ostaa uudet siteetkin jostain. Säälliseen hintaan. Tuo 150 on naurettava hinta kun suksipakettin saa hintaan 189 eli suksien hinta olisi silloin peräti 39 euroa!!! :-D

      • downhillaman2

      • Rossignoll

      • downhillaman3
        Rossignoll kirjoitti:

        Taitaapi olla paree kun pistät lahjasukset huutonettiin, ja haet koko paketin kaupasta. Tarjous-suksia / viime kauden malleja saa ihan kohtuu hintaan.

        No eipä täällä laksetelijoita taida olla, lienevät kaikki siellä mäessä laskettelemassa :-D

        En kyllä rupea mitään tarjoussuksisettiä tähän vielä ostamaan ja sitten myymään edellisiä. Mielummin sitten vaikka ostan käytetyt sukset ja saan siitä siteet aivan uusiin ja luullakseni erinomaisiin suksiin (googlettamalla puhutaan ainakin puolen tuhannen suksista). Ja varasukset kaupan päälle.

        On tää kummaa hommaa ettei sidemyntiä löydy sopuhintaan. Suksikauppa.com:sta löytyi kyllä siteitä mutta ne on paaaaljon kalliimmat kun setin hinta. Tässä:
        http://www.suksikauppa.com/fi/tuoteryhmat/siteet.html


      • Netistäkin saa...
        downhillaman3 kirjoitti:

        No eipä täällä laksetelijoita taida olla, lienevät kaikki siellä mäessä laskettelemassa :-D

        En kyllä rupea mitään tarjoussuksisettiä tähän vielä ostamaan ja sitten myymään edellisiä. Mielummin sitten vaikka ostan käytetyt sukset ja saan siitä siteet aivan uusiin ja luullakseni erinomaisiin suksiin (googlettamalla puhutaan ainakin puolen tuhannen suksista). Ja varasukset kaupan päälle.

        On tää kummaa hommaa ettei sidemyntiä löydy sopuhintaan. Suksikauppa.com:sta löytyi kyllä siteitä mutta ne on paaaaljon kalliimmat kun setin hinta. Tässä:
        http://www.suksikauppa.com/fi/tuoteryhmat/siteet.html

        Siteitä löytyy jokaisesta kaupasta joka suksiakin myy, sieltä saat myös asennuksen.

        Jos Suomen hinnat tuntuu kovilta, niin Saksasta tai Itävallasta saa nettikaupoista halvemmalla (tosin siinä tapauksessa se asennus saattaa täällä maksaa vastaavasti enemmän, eli siinä joko säästää tai sitten ei).

        Esim www.blue-tomato.com myy melkoisen edullista tavaraa ja toimittaa kotiovelle, vieläpä melko nopesti jos tavaraa löytyy hyllystä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3580
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2962
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2850
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2738
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2644
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2435
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      248
      2102
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1877
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      46
      1806
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      171
      1757
    Aihe