Mulla on sekarotuinen uros ikä 10-vuotta, siinä on saksanpaimenkoiraa, dopermannia, hovavarttia ja suomenajokoiraa.
Koira on terve 100%:sesti, kiltti, hauska ja tottelee hyvin, välillä aika kärsimätön, tulee toimeen koiran kun koiran kanssa,itsepäinen (hyvällä koulutuksella siitä on saatu mitä ihanin koira)
Etsimme narttu koiraa tositarkoituksella, koirallani ei ole mitään lonkkavikoja eikä mitään sairauksia, eli siis tervepakkaus :)
. Rotuina haluaisimme että siinä olisi mahdollisesti eli siis että koirassasi oli jotain näistä roduista:
saksanpaimenkoiraa,
labratorinnoutajaa(musta),
hovavarttia,
karjalankarhukoiraa,
anatolianpaimenkoiraa,
lapinporokoiraa,
suomenpystykorvaa,
suomenlapinkoira,
valkoinen paimenkoira,
sileäkarvainennoutaja
rottweileria
Ja tämä ei ole mikään provo viesti!!!
Asiallisia vastauksia kiitos! Kerrothan minkä luonteinen koirasi on, ... en halua sitten kun pennut syntyy että niillä on jotain käytöshäiriöitä emon takia että omistaja ei ole kertonut kaikkea koirastansa. Koirasi on oltava täysin terve100%:sesti.
Niin ja asumme helsingissä.
Lähettäkää sähköpostia jos ilmoitus kiinnosti!
[email protected]
Astutukseen uroskoira!
rakkausruno
1
144
Vastaukset
- 12+3
Tuon ikäinen uros ei välttämättä, vaikka intoa astua riittäisikin, pysty saamaan narttua kantavaksi, joten nartun omistajalta on aika suurella todennäköisyydellä turha vaiva kuskata koiraansa sinne jne.
Olisi kannattanut olla liikkeellä viimeistään kun koira oli 7v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?143799Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja283103Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2802955Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin71981- 2401677
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk61470- 751301
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2041266Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi341089Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_41081