Eli olen menossa Michiganiin kesällä ja olen alaikäinen. Muutama kysymys siis:
Alaikäisenä yksin lentävä tarvitsee huoltajan allekirjoittaman suostumuksen?
Kohdemaassa pitää olla myös huoltajan tiedostama henkilö joka "ottaa vastaan" alaikäisen?
Minkä nimisiä ketjuvaateliikkeitä usassa on?
Minkäkaista ajanvietettä Michiganissa etenkin Lansingin lähellä on?
Yleistä Michiganista?
1
156
Vastaukset
- michigander
Sinun/vanhempiesi on paras ottaa selville lentoyhtion ja USA:n lahetyston kautta minkalaisia lupia ja allekirjoituksia ikaisellesi tarvitaan.
Ketjuvaateliikkeita taalla on pilvin pimein, ensimmaisena tulee mieleen: Urban Outfitters, Antropology, Hollister, Abercombie, American Eagle, Gap, Old Navy, Banana Republic, J. Crew, Roxy, Quicksilver, Pac Sun, For Ever 21, Guess, Moosejaw, North Face, H&M jne, jne. Lisaksi tavaratalot ja alennustavaratalot.
Lansingin ajanvietteita voit tutkia netilta. Lansinghan on Michiganin paakaupunki ja voit varmasti tehda siella 'educational' kierroksen 'Capital Building'issa. Lahella oleva East Lansing on suuri yliopistokaupunki, mutta kesalla siellakin on hiljaisempaa ja alaikaisyytesi estaa kaiken bilettelyn.
Toivottavasti isantaperheesi (oletan, etta sinulla on sellainen) on halukas ja heilla on aikaa kuljetella sinua vahan ympariinsa, jotta sinulle tulisi kiva kesa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as442968Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232874- 462683
- 552542
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582448Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)462418Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782128On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532121- 692028
- 452022