Lihavat tytöt

Pyöreä typy ;)

Eli minä haluaisin tietää, pitävätkö pojat vain laihoista tytöistä?
Itse olen lihava mutta olen kuitenkin tyytyväinen itseeni. Mut kuitenkin on itsetunto todella huono koska ainoat pojilta saamani kommentit liittyvät pyöreyteeni..
Olen kuitenkin omasta mielestäni luonteelta kuitenkin ihan mukava, mutta eiväthän pojat sitä huomaa kun katsovat vain ulkonäköäni.. Kertokaa pojat oma mielipiteenne lihavuudesta ! :))

44

2352

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä itse

      Ei lihavuus haittaa minua kuhan se ei ole älytöntä.

    • ti551

      lihavuus ei haittaa jos on muuten ok

    • Pyöreä typy ;)

      Ei tarvitse tulla tänne kovistelemaan jos ei oo mtn aiheeseen liittyvää asiaa..

    • MizzieC

      Olen 13-vuotias tyttö, mutta vastaan silti.
      Omat mittani ovat: 39-40kg ja 147 cm. Monet haukkuvat lihavaksi ja huono itsetunto minulla kyllä on. Tiedän, että olen normaalipainoinen, mutta silti.

      Luulen, että maailmassa on poikia, jotka eivät ulkonäöstä piittaa. Omalle kohdalle ei kyllä vielä ole sattunut. Uskon, että olet juuri täydellinen sellaisena, kuin olet, eikä sinun tarvitse olla mikään muukaan :)

      • EtOoLihava

        sähä oot alipainone


      • korjaajainen

        Ei ole alipainoinen, painoindeksi 18,5 eli juuri siinä normaalipainon alarajoilla. Lihava ei missään nimessä :)


    • Pyöreä typy ;)

      Juuri niin, kaikki ovat täydellisiä omana itsenään.
      Toivottavasti sinäkin pian löydät jonkun itsesi arvoisen ja kultaisen kundin :))

    • ggizzz

      Ei pienestä pyöreydestä ole mitään haittaa, päinvastoin. Moudokas mielyttää silmää enemmän ja pehmeä tuntuu paremmalta halatessa : )

    • Akikisani

      Siis jos multa kysytään niin hieman pyöreät tytöt ovat hyvän näkösiä, kyllä monelle muullekkin varmana kelpaa lihavat tytöt kun mullekkin ;)

    • kölli duunari

      pyöreää saa olla vain perseen ja tissien kohdalla

    • Mie olen tosin tyttö ja bi, mutta mun mielestä pyöreys on söpöäää ♥ Nam.

    • Pyöreä typy ;)

      Kiitos vastauksistanne ! ;))

    • ite tykkään

      Kyllä lihavista tytöistä enemmän kun laihoista! On meitä muitakin älä huoli!

    • alexxiu

      Sopivasti pyöreä tyttö on nam! :)

    • typynen1

      mä oon 12v tyttö ja oon lihotus kuurilla ,koska haluun olla läski. mun kaverit sano et jos on sairaan läski saa ihailuu ja poikii.
      mun mitat on...
      paino64,7kg
      pituus160cm
      vyötärön ympärys 89cm

      niin et jos joku tykkää must kommentoikaa pliis........
      ja kertokaa oonko sopivan pulska

      • Liikalihavuuteen sitte muute delaa.


      • 14tyttö

        Mä oon 14v ja mull on muuten samat mitat mut en ympärysmittaani tiedä.


      • Anonyymi

        Olet sopivan pulska ja ehkä kelpaat mulle.👍👍


    • imnotgoingtotell

      Nyt pitää vaan toivoa että tällanen pallo löytää joskus jonkunsorttisen jätkän :'D

    • pahoitteluni

      Itse en pidä pulleista tytöistä, ei minulla mitään heitä vastaan ole. En vain halua seurustella ylipainoisen ihmisen kanssa.
      Olen itse laiha ja haluan myös laihan tytön.

      • hihhimikkeli

        Itse olen 14v. Tyttö 160/45 en tiedä olenko yli vai normaali painoinen mutta kuitenkin, kyllä on sellaisiakin jätkiä varmaan jotkaa,pitävät vähän pyöreimmistä tytöistä niin kuin täällä ollaa kommentoitukkin. Kyllä Se oikea tulee vielä vastaan ! :)


    • Mirkka

      Minusta ihmisen lihavuus (selkeä ylipaino) kertoo vain sen, että kys. henkilöllä ei ole minkäänlaista intoa pitää huolta kehostaan ja elää terveellisesti. Rehellisesti sanottuna en voisi jakaa elämääni ihmisen kanssa, joka elää aivan eri tavalla kuin minä. Käyn lenkillä ja salilla, en mätä mäkkiruokaa 24/7, tarvitsisin rinnalleni siis jonkun saman henkisen ihmisen. :) Enkä tunne seksuaalista vetoa lihaviin ihmisiin.

      Olen kyllä tyttö, mutta uskon, että moni mieskin ajattelee ehkä näin?
      Toki on paljon ihmisiä, jotka seurustelevat/voisivat seurustella lihavan naisen kanssa.

      • FitnessBoy

        Paremmin en ois voinu ite sanoo.


      • ellu3l
        FitnessBoy kirjoitti:

        Paremmin en ois voinu ite sanoo.

        Mie oisin voinu sanoo paremmin. Ei sillä, että ite oisin lihava, ns. normaali oon. Mutta siis ihmiset elää sen kerran, joten kait ne nyt saa päättää mitä ne syö ja onko ne elämässään lihavia vai normaaleja, laihoja, hoikkia... Eikä välttämättä nuoret/lapset voi vaikuttaa painoonsa vanhempien takia. Tuskin voi vielä itse vaikuttaa siihen mitä syö. Tai jos on suvussa ylipainoa, sairauksia? Sitä ei voi tietää. Ehkä niillä on intoa pitää huolta kehosta, mutta ei voi vielä tai ei ole rahaa siihen saliin. Lisäksi toiset lihovat helpommin kuin toiset. Eivätkä he välttämättä mätä sitä mäkkiruokaa 24/7 vaan syövät kotiruokaa, muuta syövät suruun suklaata jne. Joka sitten aiheuttaa lihavuuden.


      • 7727

        Mä olen. 13 jq olen lihava.
        Meillä ai ole ollut ikinä vihanneksia ym.seklasta kotona ja ihan perus makarooni riisi ruokavalio.
        Jos et syö lautasta tyhjäks jäätsit huomennakin syömättä.
        Voin sanoa että en pärjää 1/4lautasella riisiä. 2pv.
        Jotone mitäs teet.
        Liikun kyllä paljon
        Kävely/hölkkä lenkit päivittäin,jumpat pun errukset ym.
        Sitä enenpää en pysty kun ei ome varaa pyörään,uimqhalli lippuihin ym.
        Mielestäni se ei ole muiden ongelma onko vamhempani paskoja vai eivät.
        Ei nuoret aina voi asiallle mitään.


    • 12v. Tyttö

      No mä oon ylipainoinen 168cm ja65kg ja siti pidän kyllä huolta ittestäin käyn lenkil 4 kertaa viikossa en oo käyny kahteen vuoteen hesessä/mäkkärissä.... En käy vielä ainakaan salil mut ajattelin alkaa kuitenkin ehkä 14v. Käymään.. Kukaa meijjän luokkalaisist ei pojist ei tykkää must sil oon niide mielest iha hirveen läski ja pitkä paitsi yks Ville se on semmoinen jost ei ota selvää naapuri erkkikää et se on vähä nöyryyttävää kun best friends on kaikkien poikien "unelma" ....mut odotan kyl et joku poika edes tulee tulevaisuudessa tykkään musta sil omasta mielestä oon mukava tai ainakin joskus....XD ja sitä paitsi oon jo laihtunut 10 kg 5kuukaut ja muutenkin on vähän vaikene laihduttaa kun äiti on täysil sitä vastaan....

    • Brutaalivastaaja

      Ite en voisi seurustella lihavan naisen kanssa missään nimessä, mutta muuten siis ei ole mitään lihavia vastaan. Se vaan jotenkin kertoo lasikuudesta ja huonosta itsekurista ja lihavuus ei ole kauhean seksikästä. Se LIEVÄ lihavuus (ja lievällä tarkoitan oikeesti lievää) ei ole paha kunhan ei anna vanhetessaan sen pahentua. Varmasti joillekkin kelpaa(tääl näyttäs melkein kaikille), mutta silloin ei ehkä se vastapuolikaan ole niitä komeimpia. En ole ylimielinen, mutta pidän itseäni komeana. Koska treenaan tosi paljon niin kroppakin on hyvä. Haluan siis kumppaninikin pitävän huolta itsestään ja näyttävän kauniilta. Sit se luonne josta puhuit, niin täytyy olla sisäistä että että ulkoista kauneutta. Hyvän näköinen, mutta ärsyttävä, tyhmä, itsekeskeinen bimbo on minun mielestä yhtä kiinnostava, kun joku lihava. Että ei sillä pelkällä ulkonäöllä tee mitään, mutta ei pelkkä hyvä luonnekaan riitä.

    • Kyllä mulle pulleahko nainen käy oikein hyvin, vaikka ite olen tällänen kukkakeppi (katsokaa kuvani profiilista) Mutta en tykkää liian isosta pepusta naisella, missä se liian ison raja sitten menee? sitä on hankala sanoa näkemättä

    • Vilkkup8

      Moro ei niissä musta oo mitää vikaa itse olen aina ollut koulu kiusattu ns oman yli painoni vuoksi mutta joskus olin normi mitoissa ja nyt mitat on 186cm ja paikkano 98 kg että on siinä lihadtakin seassa

    • itseEnoleLäski

      Itse olen normaali. Olen 167cm pitkä ja rakenteeltani lihaksikas, isoluinen ja itseasiassa naisen näköinen. En näytä miltään laiheliini teinitytöltä. Painan 90kg ja harrastan tanssia, lenkkeilyä kahdesti päivässä sekä käyn välillä uimassa. En ymmärrä että miten niin 64kg on läski? Itse olen 90kg ja ihan normaali. Inhoan pikaruokaa, koska se närästää. Syön miltein joka päivä sushia ym. terveellistä. Jos painaa tämän verran niin ei se ihminen aina ole läski.

      • Oikeestihei

        Kyllähän se Eric Cartmankin sanoo: Im not fat, im just big boned. Saa kyllä aika vitusti noi sun luus painaa että 167cm ja 90kg etkä ole läski. Sun aivot jotenkin ei hyväksy sinua ja luo kuvaa ja tekosyitä ettet olisi läski vaikka oletkin. Itse olen tykkään rakentaa kehoo ja olen yli 180cm ja painan suo vähemmän vaikka lihasta on vitusti. Mika Nyyssöläkin painaa alle 80kg ja se on kumminkin mies kuten minäkin. Ihme jos tyttö painaa 90kg 167 senttisenä ja ei muka ole läski. Hei jotain rajaa.


      • eräs_tyyppi

        Oot aika naivi. Ihmiset on yksilöitä ja jokainen erillaisia rakenteeltaan. Myös rinnat voivat painaa useita kiloja. Ja lueppa tytön teksti uudestaan. Etkö lukenut että hän harrastaa liikuntaa?


      • Oikeestihei
        eräs_tyyppi kirjoitti:

        Oot aika naivi. Ihmiset on yksilöitä ja jokainen erillaisia rakenteeltaan. Myös rinnat voivat painaa useita kiloja. Ja lueppa tytön teksti uudestaan. Etkö lukenut että hän harrastaa liikuntaa?

        No on tää nyt naurettavaa selittää tätä mut yritän nyt selittää tän vielä kerran teille että lukekaa tää nyt loppuun. Olen 181-183cm pitkä jätkä. Olen harrastanut kampailu-urheilulajeja kohta 9 vuotta. Olen myös käynyt 3 vuodenajan aktiivisesti salilla. Minulle on jo aika paljon sitä lihasmassaa tullutkin mutta silti en 90kg paina vaikka pitkä ja lihaksikas kaveri olenkin. Sitten se että suomen yksi menestyneimmistä kehorakentajista painaa alle 80kg kisakunnossa (88-90kg offstage) ja on 165cm. Ja lihasta on muuten enemmän kun tarpeeksi. Niin miten joku tanssia harrastava tyttö voi painaa 167cm 90kg ja ei silti ole läski? Voisin uskoa jos olisit joku bodari tai painon nostaja tyllerö ja olisit treenannut jo kauan mutta eihän 165 senttinen tyttö voi mitenkään ilman järjetöntä lihasmassaa tai läskiä painaa 90kg. Jos tämä tyttö ei nyt satu omaavaan Bull Mentula kroppaa, teräsbetonista valmistettuja luita, tai aivan järjettömän painavia rintoja niin silloin ei ole mahdollista että hän tuon pituisena olisi noin painava olematta läski. Moni kakru tulee varmaan vielä sanomaan että "hän on lihaksikas" "hän harrastaa urheilua" "hänellä on painavat luut" mutta minä olen skeptikko ja realisti joten ei ole mahdollista ilman aivan massiivista lihamuuria painaa 167cm pituisena 90kg olematta läski.


    • xddhoodee

      Eisenyt haittaa vaikka lihava onkin kuhan on mitä on ei ole ulkonäöllä väliä

    • entinenpulkannaru

      Mulla on ollut syömishäiriö, olen 170 cm pitkä ja painoin alimmillani vajaat 40 kiloa. Ei kaunista, voin sanoa. Sitten kun onnistuin pyruistelemään irti niin söin jonkin aikaa kuin hevonen (yleistä parantuvilla anorektikoilla) ja sitä oli sitten vaikea lopettaa, joten lihoin vähän enemmän kuin oli tarkoitus, painan nyt noin 65 kiloa. En kuitenkaan ole ylipainoinen vaan ainoastaan pyöreä, ja jos joku poika ei minua halua koska minulla on kauniita naisellisia muotoja, niin se on sen pojan oma häpeä. Mielummin tämä keho kuin se jossa pyörtyilin enkä jaksanut nousta portaita, ehdottomasti!

    • salihirmu01jne

      pien pyöreys on hyvä
      likkakaverinikin on vähäpyöreähkö

    • Anonyymi

      Ite pidän ehkä jopa enemmän vähän pyöreämmistä tytöistä. Ja luonnehan se loppupeleissä ratkaisee. Jos ei ole mikään järkyttävän lihava, niin ei siinä mitään.

      • Anonyymi

        Jokaiselle löytyy se oma kunhan jaksaa vaan varttua ettimällä se ei tule


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaiselle löytyy se oma kunhan jaksaa vaan varttua ettimällä se ei tule

        Jos hieman tuhdimpi saa varmasti pimppiäkin,koettu on,ne kuvan kauniit on vaan rahanperässä juoksevia pihtareita ja miesten kusettajia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaiselle löytyy se oma kunhan jaksaa vaan varttua ettimällä se ei tule

        Jos hieman tuhdimpi saa varmasti pimppiäkin,koettu on,ne kuvan kauniit on vaan rahanperässä juoksevia pihtareita ja miesten kusettajia,kokemusta niistäkin.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      456
      3346
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      438
      3158
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      131
      2876
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2222
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2070
    6. 182
      1420
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1357
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1226
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      81
      1210
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1050
    Aihe