Onko vinkkejä hyvistä parkkipaikoista tai halleista, johon voisi kotteronsa laittaa parkkiin pariksi päiväksi ja liikkua julkisilla?
Alustavissa suunnitelmissa mennä Prahaan (keväällä tai alkukesästä) autolla. Tarkoitus olisi majoittua johonkin keskustaan hostel yms, paikkaa ei päätetty vielä.
Hyvää parkkihallia yms. pariksi päiväksi
6
171
Vastaukset
- parkkihalliin
Ota sellainen hotelli, jossa on autotalli.
Parkkeeraus alueesta riippuen maksaa 10-30 euroa/vrk.- Prag 12
Ota kunnon hotelli, niillä on parkkipaikat. Kaikkialla parkkeeraus on maksullista mutta järkevintähän se on hotellin parkissa.
- NHBv
Itse suosittelisin harkitsemaan hotellia keskustan ulkopuolelta, niissä on usein ilmaiset parkkipaikat, kuitenkin hyvät julkisten yhteydet keskustaan, ja bonuksena hostellihinnat.
- NHBv
http://www.hotelfortunalunaprague.com/
Yksi esimerkki lukuisista hotellivaihtoehdoista, jossa ilmainen pysäköinti, ja huoneet jopa halvemmalla, kuin keskustan hostelleissa.- pirkkoparkki
Keskustasta kunnon hotelli, jossa turvallinen maksullinen autohalli. Ei kannata autoa tavaroineen jättää mihinkään kaupungin reunalle ilmaisiin parkkeihin, sillä jos autoon murtaudutaan ja tavarat viedään, tulee matkaan aika isoja mutkia. Itse automatkoilla aina valitsen hyvän keskustahotellin, jossa kunnollinen pysäköintimahdollisuus.
- Prager
pirkkoparkki kirjoitti:
Keskustasta kunnon hotelli, jossa turvallinen maksullinen autohalli. Ei kannata autoa tavaroineen jättää mihinkään kaupungin reunalle ilmaisiin parkkeihin, sillä jos autoon murtaudutaan ja tavarat viedään, tulee matkaan aika isoja mutkia. Itse automatkoilla aina valitsen hyvän keskustahotellin, jossa kunnollinen pysäköintimahdollisuus.
Praha vain sattuu olemaan ahdas historiallinen suurkaupunki, jonka hotelleissa harvemmin on ainakaan kovin tilavia parkkihalleja, mikäli parkkihalli ylipäätään löytyy, niin veloitukset ovat suolaisia, alkaen 20eur/vrk. Yleensäkään en suosittele jättämään mitään tavaraa autoon missään päin matkoilla, se on varmin tapa houkutella varkaita.
Olen ollut Prahassa(kin) autolla useita kertoja, ja koskaan ei ole autooni murtauduttu. Pahin kokemus oikeastaan on ollut eräässä Vanhan kaupungin hotellin sisäpihan pysäköintialueella, niin ahdasta, että oli suoranainen ihme ettei kukaan kolhinut tai naarmuttanut autoamme, lisäksi lähtöaamuna jouduimme hätyyttämään respan kautta muiden autojen omistajia siirtämään autojaan, että mahduimme ylipäätään pois!
NHBv:n neuvo on ihan varteenotettava, tosin tuollaisia hotelleja löytyy kyllä lähempääkin keskustaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1566339
- 501786
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381434- 471051
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241019Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48941Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13919Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384898Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75875Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14867