Hyvää parkkihallia yms. pariksi päiväksi

Foortillajuu898900+

Onko vinkkejä hyvistä parkkipaikoista tai halleista, johon voisi kotteronsa laittaa parkkiin pariksi päiväksi ja liikkua julkisilla?

Alustavissa suunnitelmissa mennä Prahaan (keväällä tai alkukesästä) autolla. Tarkoitus olisi majoittua johonkin keskustaan hostel yms, paikkaa ei päätetty vielä.

6

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parkkihalliin

      Ota sellainen hotelli, jossa on autotalli.
      Parkkeeraus alueesta riippuen maksaa 10-30 euroa/vrk.

      • Prag 12

        Ota kunnon hotelli, niillä on parkkipaikat. Kaikkialla parkkeeraus on maksullista mutta järkevintähän se on hotellin parkissa.


    • NHBv

      Itse suosittelisin harkitsemaan hotellia keskustan ulkopuolelta, niissä on usein ilmaiset parkkipaikat, kuitenkin hyvät julkisten yhteydet keskustaan, ja bonuksena hostellihinnat.

    • NHBv
      • pirkkoparkki

        Keskustasta kunnon hotelli, jossa turvallinen maksullinen autohalli. Ei kannata autoa tavaroineen jättää mihinkään kaupungin reunalle ilmaisiin parkkeihin, sillä jos autoon murtaudutaan ja tavarat viedään, tulee matkaan aika isoja mutkia. Itse automatkoilla aina valitsen hyvän keskustahotellin, jossa kunnollinen pysäköintimahdollisuus.


      • Prager
        pirkkoparkki kirjoitti:

        Keskustasta kunnon hotelli, jossa turvallinen maksullinen autohalli. Ei kannata autoa tavaroineen jättää mihinkään kaupungin reunalle ilmaisiin parkkeihin, sillä jos autoon murtaudutaan ja tavarat viedään, tulee matkaan aika isoja mutkia. Itse automatkoilla aina valitsen hyvän keskustahotellin, jossa kunnollinen pysäköintimahdollisuus.

        Praha vain sattuu olemaan ahdas historiallinen suurkaupunki, jonka hotelleissa harvemmin on ainakaan kovin tilavia parkkihalleja, mikäli parkkihalli ylipäätään löytyy, niin veloitukset ovat suolaisia, alkaen 20eur/vrk. Yleensäkään en suosittele jättämään mitään tavaraa autoon missään päin matkoilla, se on varmin tapa houkutella varkaita.
        Olen ollut Prahassa(kin) autolla useita kertoja, ja koskaan ei ole autooni murtauduttu. Pahin kokemus oikeastaan on ollut eräässä Vanhan kaupungin hotellin sisäpihan pysäköintialueella, niin ahdasta, että oli suoranainen ihme ettei kukaan kolhinut tai naarmuttanut autoamme, lisäksi lähtöaamuna jouduimme hätyyttämään respan kautta muiden autojen omistajia siirtämään autojaan, että mahduimme ylipäätään pois!
        NHBv:n neuvo on ihan varteenotettava, tosin tuollaisia hotelleja löytyy kyllä lähempääkin keskustaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6033
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3665
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1945
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1939
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1758
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      75
      1611
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1532
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      1430
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1428
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      25
      1341
    Aihe