Mulle on aina joskus tullut jompaan kumpaan kainaloon iso ja erittäin kipeä punainen näppylä. Olen aina antanut olla ja hyvin on parantunut n. Viikossa parissa. Mutta nyt äskeittäin tuli taas ja illalla huomaamatta raavin kohtaa. Näpystä tuli pientä nestettä ja sitten kun puristin sitä niin sieltä tuli vaaleaa mätää niin kuin finneistä :/ mistä tää johtuu? Ei oo todellakaan kiva..
Entä sitten kun tänään menin suihkuun niin huomasin häpykarvojeni seassa punoitusta. En tiedä että miksi ihmeessä minulle olu tullut sinne leveähkö näppy jossa oli valkoinen huippu niin kuin finneissä. Mistä se sitten johtui?
Olen 13 vuotta jos sitä tietoa tarvii..
Näppyjä kainaloissa ja alapäässä.. ?
aloittaja tnä
2
149
Vastaukset
Ärtyykö kainalot jostain deodorantista? Ja noita näppyjä voi tulla jos käyttää esim. hautovia siteitä tms.
- aloittaja tnä
En tullut ajatelleeksi deodoranttia... En yleensä hirveästi käytäkkään koska kainaloni ärtyvät ja alkavat kirveltämään. Kai se siitä johtuu :/
Mut ei mulla menkkoja ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää2234534Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4453288Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142188Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa141850Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51198- 741033
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691025Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat25994- 75928
- 54926