Julkinen kosinta

-Tositarkoituksella-

Oli ihanaa herätä vierestäsi jälleen. Olemme pitkän yhteiselomme aikana niin tottuneet ja kiintyneet toisiimme, että olisiko aika tehdä suhteestamme "kunniallinen"? Toki erimielisyyksiäkin on ajan myötä ollut, mutta sehän on normaalia.
Nyt haluankin polvistuen kysyä Sinulta, rakas KUHMO-neito, haluatko ottaa minut, SOTKAMO-pojan, aviomieheksesi ja tehdä minusta Suomen onnellisimman miehen - KUNTALIITOKSEN avulla?
PS. Meikäläiselle on muitakin ottajia ilmaantunut, joten ethän mieti liian pitkään..!

10

1319

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitarkoit

Oliko käsi turtana oamulla?

• Kuhmo_neito

En varmaan sinulle lökäpöksy silmiäni siristele..
      Pysy vaan siellä Matkahuollon nurkilla sätkä hampaissa..

• KUHMO-neito

Oi sinä Sotkamo-poika, olen vallan otettu. Olen viettänyt unettomia öitä kosintasi jälkeen. Olen miettinyt noina pimeinä öinä mitä sinulle vastaisin. Kuten ymmärrät kysymys on isosta asiasta ja kuten tiedät en tee hätiköityjä päätöksiä.
      Yhteiselomme on sujunut rinta rinnan melko sopuisasti. Olet suoraselkäinen ja suorapuheinen mies. Sinuun on voinut luottaa ja erimielisyydet olemme voineet selvittää puhumalla. Yhteinen matkamme olisi varmasti antoisaa ja kummankin elämää rikastuttavaa. Olen miettinyt myös naiselliseen tapaani, että jos suostun kosintaasi, niin ottaisinko sinun nimesi vai ottaisitko sinä minun nimeni. Voi, mikäköhän Sotku siitä nimestä tulisi. Sitten mieltäni on myös askarruttanut nuo sinun ”sukkasi”. Minä vaan sitä, että oletkos huomannut, että ne haisee. Sopivalla tuulella tuo haju tunkee yli kuntarajojen. Minä olen siisti neito enkä oikein siedä nurkissani kaiken maailman hajuja. Niin rakkaani, minä tiedän, että rahahan se on joka haisee, mutta haisisi edes ruusulle niin sen voisi paremmin sietää. Jos tässä käy niin että mietin liian pitkään ja joku toinen saa sinut niin se on varmasti korkeimman tahto ja meidän on tyytyminen siihen….. Voi, tämä on vaikeaa, tämä päätöksen teko. Jatkan miettimistä.

• KUHMO-poika

Älä neito-Kulta suostu, et tule saamaan kunnon elintä vaan sen tilalla on puumainen mela ja sun tavarasi on sitten haiseva nahkaräpylä. Ole uskollinen omalle kulta-Kuhmollesi äläkä suostu noihin viekoitteluihin varsinkaan ulkomailta Sotkamosta.

• KUHMO-neito

Hmm......olisiko lähiliha sittenkin parempaa? Tuli tuosta mieleen, että eikö jossain sananlaskussakin sanota ettei pidä mennä merta edemmäs kalaan. Voi minua ressukkaa. Ensiyökin menee valvoessa ja miettiessä.

• made kutee ny.

Lesbous ei ole nykyään sairaus eikä synti, sitä sattuu monelle neidolle epävarmuudessaan. Vaihtoehtoja löytyy monenmoista, mutta pidä järki myös alapäässäsi.

• Entinen Kuhmolainen

Eikös tää viestiketju oo juttu Kainuun maakunta -kuntayhtymän hajoamisesta ja ehkä tulevasta kolmen kunnan Kainuusta.
      Siis Kuhmo ja Sotkamo yhteen, ei ikuna jos mä saisin päättää.
      Jos kysytte miksi, niin vastaan Talvivaara. Ei mitään muuta syytä.

• KuSot

Ei ei ja ei..........ei tarvita liittoon kolmatta osapuolta, ei salarakastakaan. Se on kahden liitto ja kolmannen korvapuusti.

• Annan luvan.........

pahimmoiltaa sattutuo karkausvuosi.

• KUHMO-neito

Aivan, made kutee. Näinä sydäntalven pimeinä öinä se laskee sokeana maitinsa vaikka minkä mädin päälle. Pitää olla varuillaan.
      Niin...lesboa minusta ei saa vaikka maksettaisiin ja mitä tulee tuohon kosintaan niin olen tehnyt valintani. Annan rukkaset kaikille kosijoille. Haluan olla itsenäinen KUHMO-neito. Ystävä ja kaveri haluan toki olla kaikkien kanssa ja ojentaa auttavan käteni naapureille ja muillekin. Tiimissä voin työskennellä ja puhaltaa yhteen hiilleen kaikissa asioissa jotka vievät meitä yhdessä eteenpäin kohti parempaa huomista.
      Pitää tässä katsoa vielä kumman velikullan kansa on valinnut presidentiksi ja sitten menen maate, olen sen ansainnut. Tuota univelkaa on kertynyt sen verran, että taidan nukkua oikein pitkäääään.

ps. rupes tekee mieli.....madekeittoa. Se, se vasta hyvää on, nam!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      100
      7825
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      146
      6572
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      182
      4698
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      242
      3207
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      97
      2717
    6. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      64
      2153
    7. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      12
      1886
    8. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      147
      1828
    9. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      23
      1675
    10. Yhteydenotto

Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?
      Ikävä
      197
      1604
    Aihe