Kansio ei suostu poistuun !

mikä neuvoks ??

Kertokaa miten saan tyhjän kansion poistettua koneelta. Olen yrittänyt vaikkas miten vaan ei poistu. Herjaa vaan "kansio ei ole enää kohteessa" Eipä sitä vaan löydy kyllä mistään muualtakaan. Joskus asennuksen yhteydessä jäi "old kansio" Kansio jossa alikansioita ei vaan poistu millään ilveellä. Tyhjähän tuo on vaan häiritsee, kun ei ratkaisua löydä :) Neuvoja Kiitos!

13

220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samajuttu

      Kokeile vikasietotilassa. Itsellä ainakin onnistui.

      • mikä neuvoks ??

        Joo neuvoppa miten yritin silläkin, ja en tiedä teinkö oikein?? ja osasinko f8 painoin, ja jotain yritin säätää???? Levyn uudelleen järjestely asennuksen jälkeen tyhjensi kyllä sisällön vaan tuo tyhjä kansio jäi kummitteleen, ja sen jälkeen olen asentanut uudelleen. Vaan silti sama juttu? elikkä vanhan asennuksen jäljiltä tämä kansio, vaikka kone on sen jälkeen laitettu uusiks?


    • onstuuse

      Asenna Unlocker.
      Tai poista ensin ne alikansiot.

    • ihme juttu

      Sepä se Olen tehnyt senkin asentanut Unlocker Ei silläkään onnistu? Ei anna poistaa alikansioita Ei vaikuta uudelleen nimeäminen ja yritys poistaa Vaan sama herja jatkuu Ihme juttu? Enpä ole näin sitkasta säätöä käynyt yhden kansion takia ;)

    • Make 1.2

      Kuten tuossa edellä jo vastattiinkin niin voi onnistua vikasietotilassa..muuten mikä käyttöjärjestelmäsi on.

      Tuossa ohjelma joka toimii myös normaali- että vikasietotilassa,usein scannauksella tuollaiset poistuu Glarya käytettäessä ; http://www.glarysoft.com/

      --------------------------------------------------

      Eraser ohjelmalla saa poistumaan vaikka mitä,ylikirjoittaa tyhjät kansiot mutta varovasti käytettävä jos ei tunne ohjelmaa.

      --------------------------------------------------

      Muita hyviä : Iobit unlocker , Slim Cleaner , Advanced System Care / Iobit esimerkkeinä.

      Muista palautuspiste varmuuden vuoksi ennen poisto-ohjelmien käyttöä,useimmat ohjelmat myös tarjoavat sitä.

    • W 7

      Sorry niin käyttis on Windows 7

    • Wind-tiedottaja.

      Lopeta se tyhjän kansion tuijottaminen, tai sen aiheuttama pakkomielle pahenee.

    • >><<
    • Kilis Kellorna

      Asema jossa kansio on -> Ominaisuudet -> Työkalut -> Korjaa virheet ja täppä kohtaan Korjaa virheet automaattisesti. Jotenkin noin menee suomeksi

    • yksi neuvo lisää

      Ainoa syy miksi tyhjä kansio ei poistu johtuu oikeuksista. Paina hiiren oikeaa kansion päällä ominaisuudet/suojaus josta katsot onko kaikki oikeudet käyttäjällä jos ei laita ne, ja poista ne.

      • Miten laitetaan?

        Kerropas miten ne oikein laitetaan, kun aikaisemmin kokeilin ja en oikein onnistunut sitä saamaan sinne luukkuun ? Ei ollut tosiaan täysiä oikeuksia


    • Win7 jää kirjastoon poistettujen kansioiden valokuvien esikatselukuvat jäljelle.
      Klikkaa oikealla napilla sitä kansiota ja sitten kohtaa avaa kansion sijainti.
      Tee tähän kohtaan uusi samanniminen kansio ja poista se sitten sieltä Kirjastot -kohdalta, ei käyttäjän nimen kohdalta.

      • sainpa pois

        Poistui tuo viimein unlocker ohjelmalla , vaikka aikaisemmin ei antanut poistaa silläkään? :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      303
      2713
    2. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      48
      1316
    3. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      81
      1199
    4. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      100
      1083
    5. Miksi Suomi ärsyttää Venäjää?

      Jatkuvasti? Hyvin suomen herrat tietää, että tuo DCA-sopimus on paha ärsyke Venäjälle. eihän Venäjä ole hyökännyt Suomen
      Maailman menoa
      286
      1032
    6. Jotenkin tätä asiaa pitää nyt käsitellä

      Vaikka sitten anomuumisti. Olen lähestulkoon rakastunut vanhempaan mieheen mutta tämä ei nyt oikein suju niin kuin pitäi
      Ikävä
      75
      889
    7. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      77
      869
    8. Kun unohdat tämän

      Sivuston, unohdat myös meidät nopeammin. Kokeile. Naiselle.
      Ikävä
      79
      835
    9. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      70
      822
    10. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      789
    Aihe