Kansio ei suostu poistuun !

mikä neuvoks ??

Kertokaa miten saan tyhjän kansion poistettua koneelta. Olen yrittänyt vaikkas miten vaan ei poistu. Herjaa vaan "kansio ei ole enää kohteessa" Eipä sitä vaan löydy kyllä mistään muualtakaan. Joskus asennuksen yhteydessä jäi "old kansio" Kansio jossa alikansioita ei vaan poistu millään ilveellä. Tyhjähän tuo on vaan häiritsee, kun ei ratkaisua löydä :) Neuvoja Kiitos!

13

320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samajuttu

      Kokeile vikasietotilassa. Itsellä ainakin onnistui.

      • mikä neuvoks ??

        Joo neuvoppa miten yritin silläkin, ja en tiedä teinkö oikein?? ja osasinko f8 painoin, ja jotain yritin säätää???? Levyn uudelleen järjestely asennuksen jälkeen tyhjensi kyllä sisällön vaan tuo tyhjä kansio jäi kummitteleen, ja sen jälkeen olen asentanut uudelleen. Vaan silti sama juttu? elikkä vanhan asennuksen jäljiltä tämä kansio, vaikka kone on sen jälkeen laitettu uusiks?


    • onstuuse

      Asenna Unlocker.
      Tai poista ensin ne alikansiot.

    • ihme juttu

      Sepä se Olen tehnyt senkin asentanut Unlocker Ei silläkään onnistu? Ei anna poistaa alikansioita Ei vaikuta uudelleen nimeäminen ja yritys poistaa Vaan sama herja jatkuu Ihme juttu? Enpä ole näin sitkasta säätöä käynyt yhden kansion takia ;)

    • Make 1.2

      Kuten tuossa edellä jo vastattiinkin niin voi onnistua vikasietotilassa..muuten mikä käyttöjärjestelmäsi on.

      Tuossa ohjelma joka toimii myös normaali- että vikasietotilassa,usein scannauksella tuollaiset poistuu Glarya käytettäessä ; http://www.glarysoft.com/

      --------------------------------------------------

      Eraser ohjelmalla saa poistumaan vaikka mitä,ylikirjoittaa tyhjät kansiot mutta varovasti käytettävä jos ei tunne ohjelmaa.

      --------------------------------------------------

      Muita hyviä : Iobit unlocker , Slim Cleaner , Advanced System Care / Iobit esimerkkeinä.

      Muista palautuspiste varmuuden vuoksi ennen poisto-ohjelmien käyttöä,useimmat ohjelmat myös tarjoavat sitä.

    • W 7

      Sorry niin käyttis on Windows 7

    • Wind-tiedottaja.

      Lopeta se tyhjän kansion tuijottaminen, tai sen aiheuttama pakkomielle pahenee.

    • >><<
    • Kilis Kellorna

      Asema jossa kansio on -> Ominaisuudet -> Työkalut -> Korjaa virheet ja täppä kohtaan Korjaa virheet automaattisesti. Jotenkin noin menee suomeksi

    • yksi neuvo lisää

      Ainoa syy miksi tyhjä kansio ei poistu johtuu oikeuksista. Paina hiiren oikeaa kansion päällä ominaisuudet/suojaus josta katsot onko kaikki oikeudet käyttäjällä jos ei laita ne, ja poista ne.

      • Miten laitetaan?

        Kerropas miten ne oikein laitetaan, kun aikaisemmin kokeilin ja en oikein onnistunut sitä saamaan sinne luukkuun ? Ei ollut tosiaan täysiä oikeuksia


    • Win7 jää kirjastoon poistettujen kansioiden valokuvien esikatselukuvat jäljelle.
      Klikkaa oikealla napilla sitä kansiota ja sitten kohtaa avaa kansion sijainti.
      Tee tähän kohtaan uusi samanniminen kansio ja poista se sitten sieltä Kirjastot -kohdalta, ei käyttäjän nimen kohdalta.

      • sainpa pois

        Poistui tuo viimein unlocker ohjelmalla , vaikka aikaisemmin ei antanut poistaa silläkään? :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe