Kertokaa miten saan tyhjän kansion poistettua koneelta. Olen yrittänyt vaikkas miten vaan ei poistu. Herjaa vaan "kansio ei ole enää kohteessa" Eipä sitä vaan löydy kyllä mistään muualtakaan. Joskus asennuksen yhteydessä jäi "old kansio" Kansio jossa alikansioita ei vaan poistu millään ilveellä. Tyhjähän tuo on vaan häiritsee, kun ei ratkaisua löydä :) Neuvoja Kiitos!
Kansio ei suostu poistuun !
13
320
Vastaukset
- samajuttu
Kokeile vikasietotilassa. Itsellä ainakin onnistui.
- mikä neuvoks ??
Joo neuvoppa miten yritin silläkin, ja en tiedä teinkö oikein?? ja osasinko f8 painoin, ja jotain yritin säätää???? Levyn uudelleen järjestely asennuksen jälkeen tyhjensi kyllä sisällön vaan tuo tyhjä kansio jäi kummitteleen, ja sen jälkeen olen asentanut uudelleen. Vaan silti sama juttu? elikkä vanhan asennuksen jäljiltä tämä kansio, vaikka kone on sen jälkeen laitettu uusiks?
- onstuuse
Asenna Unlocker.
Tai poista ensin ne alikansiot. - ihme juttu
Sepä se Olen tehnyt senkin asentanut Unlocker Ei silläkään onnistu? Ei anna poistaa alikansioita Ei vaikuta uudelleen nimeäminen ja yritys poistaa Vaan sama herja jatkuu Ihme juttu? Enpä ole näin sitkasta säätöä käynyt yhden kansion takia ;)
- Make 1.2
Kuten tuossa edellä jo vastattiinkin niin voi onnistua vikasietotilassa..muuten mikä käyttöjärjestelmäsi on.
Tuossa ohjelma joka toimii myös normaali- että vikasietotilassa,usein scannauksella tuollaiset poistuu Glarya käytettäessä ; http://www.glarysoft.com/
--------------------------------------------------
Eraser ohjelmalla saa poistumaan vaikka mitä,ylikirjoittaa tyhjät kansiot mutta varovasti käytettävä jos ei tunne ohjelmaa.
--------------------------------------------------
Muita hyviä : Iobit unlocker , Slim Cleaner , Advanced System Care / Iobit esimerkkeinä.
Muista palautuspiste varmuuden vuoksi ennen poisto-ohjelmien käyttöä,useimmat ohjelmat myös tarjoavat sitä. - W 7
Sorry niin käyttis on Windows 7
- Wind-tiedottaja.
Lopeta se tyhjän kansion tuijottaminen, tai sen aiheuttama pakkomielle pahenee.
- >><<
Oilisko tästä apua? Lue koko juttu ennen kuin teet mitään.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9695307 - Kilis Kellorna
Asema jossa kansio on -> Ominaisuudet -> Työkalut -> Korjaa virheet ja täppä kohtaan Korjaa virheet automaattisesti. Jotenkin noin menee suomeksi
- yksi neuvo lisää
Ainoa syy miksi tyhjä kansio ei poistu johtuu oikeuksista. Paina hiiren oikeaa kansion päällä ominaisuudet/suojaus josta katsot onko kaikki oikeudet käyttäjällä jos ei laita ne, ja poista ne.
- Miten laitetaan?
Kerropas miten ne oikein laitetaan, kun aikaisemmin kokeilin ja en oikein onnistunut sitä saamaan sinne luukkuun ? Ei ollut tosiaan täysiä oikeuksia
Win7 jää kirjastoon poistettujen kansioiden valokuvien esikatselukuvat jäljelle.
Klikkaa oikealla napilla sitä kansiota ja sitten kohtaa avaa kansion sijainti.
Tee tähän kohtaan uusi samanniminen kansio ja poista se sitten sieltä Kirjastot -kohdalta, ei käyttäjän nimen kohdalta.- sainpa pois
Poistui tuo viimein unlocker ohjelmalla , vaikka aikaisemmin ei antanut poistaa silläkään? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70605
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483