Mulla on gmail-posti. Kun menee sinne "Tiedot" kohtaan alhaalla, niin siellä on se "toiminta tällä tilillä", eli näkee koska sähköpostissa on käyty minuutilleen ja kuinka usein.
Nyt siellä on vähän väliä yhdysvaltojen ip-osoite ja käyttötyyppi IMAP. Mitä tämä oikein mahtaa tarkoittaa?? Onko postiini murtauduttu vai mikä juttu tää oikein on??
Murtauduttuko postiini??
8
210
Vastaukset
- Voipi Olla
Voipi olla, jos et itse ole käyttänyt ko.aikoina.
Voipi myös olla että kuukkelin postit kiertävät jenkkilän kautta.
Voipi olla että SALASANA vaihtoon. - whoami
Käytätkö kenties jotain email-ohjelmaa? Katsoin oman gmailin tiedot niin löytyy vaan oma ip, käytti sitten ohjelmaa tai selainta. Kopsaa ip ja katso mille taholle se kuuluu
http://www.whois.sc/ - sdfsdfsfdsfd
Vaida salasana niin ei jatkossa sinne mene.
- heidi.-.-.
Kaikki eri ip-osoiteet kuuluvat" United States Suwanee Nokia"
- whoami
Ootko lukenut Nokian kännyllä gmailia tai joku widget/applet käytössä joka lukee gmailia?
- heidi.-.-.
Oon lukenut Nokian puhelimella gmailia. Otin sen puhelimeen käyttöön pari päivää sitten.
- whoami
heidi.-.-. kirjoitti:
Oon lukenut Nokian puhelimella gmailia. Otin sen puhelimeen käyttöön pari päivää sitten.
No sitten hommassa ei ole mitään epäselvää mistä Nokian ip-osoite on gmailissa, vai mitä?
- sdfgsfsdf
heidi.-.-. kirjoitti:
Veikkaisin että syynä on joku nokian push email ratkaisu (asiaa sen tuntematta). http://fi.wikipedia.org/wiki/Push_Email
Eli tuossa osoitteessa pyörii joku nokian palvelin joka on jatkuvassa yhteydessä sähköpostitiliisi ja puskee uudet postit puhelimeesi heti kun niitä ilmestyy. Vanhemmanmallisella ratkaisulla postit tulisivat puhelimeen viiveellä (vasta kun puhelin tekee erillisen pyynnön "onko uusia viestejä")
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613984- 593980
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062861Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv552682Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551982Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211859Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151649- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061327- 1801261