Hei!
Täällä 22-vuotias perheenäiti joka juuri ilmoittautui aikuislukioon tavoitteenaan lääketieteellinen sinä jonain kauniina päivänä.
Tiedot aivan kaikesta (ma,fy,ke,ru) ovat tuntuneet unohtuneen eikä oikein tiedä mistä sitä aloittaisi. Olisi hienoa jos löytyisi lukukaveri opiskeluun ylipäänsä. Itse kun olen käytännön oppia niin olisi paras omaksua tietoa yhdessä asioista puhumalla ja ongelmia ratkomalla :) Olen myös aloitellut latinan itseopiskelua (lähinnä sanasto ja kielioppi) kun ei tälle vuodelle ole näemmä lukiolla kursseja saatu kasaan.
Biologia tuntuu olevan minun vahva alueeni josta asiat jäävätkin mieleen yllättävän nopeasti ja selkeästi. Matemaattiset taas haastavampia kun ei tuota pohjatietoa kyseisille aineille ole.
Lukukaverille minulla ei ole kriteerejä. Uskon että on aivan sama onko 16-vuotias vai 56-vuotias oppija :) Olen mukava ja maanläheinen ihminen.
Tampereelta?
Vilavilavila
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1107662
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1165318Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1193547Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p293527Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352574Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191886Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3561530Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?691381Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311366