Uusi laadukkaiden ja edullisten muste- ja laserkasettien verkkokauppa.
Nopea ja todellakin halpa!
Löytyy myös hintaseurannasta.
www.mustemaailma.com
41
1802
Vastaukset
- Julli -84
Itsekin tilasin ja hyvin toimii. Voin suositella
Luottotiedot kuralla mustemaailma.com:lla, riskiluokitus 99 pistettä sadasta, eli erittäin suuri konkurssiriski. Lisäksi yritys on jo saneerauksessa, eikä enää ennakkoperintärekisterissä. Vaativat etukäteismaksua, joten suosittelen kahdesti harkitsemaan, kannattaako näiden täysin julkisten tietojen pohjalta enää tuonne laittaa rahojaan, vaikka olisi miten halpaa. Ikävää tietenkin yrittäjän kannalta, mutta minulle ainakin oma lompakko on lähinnä sydäntä (povitaskussa).
- vortsoni
Tilasin to 23.8 mustetta tulostimeen. Paketti oli postilaatikossa ma 27.8. Todella nopea toimitus eikä mitään valittamista.
- pettynyt!
itse tilasin 22.8 enkä ole vieläkään saannut värejäni :/ jatkossa en tilaa enkä suosittele! paska mikä paska!
- Zeppo12
Itse tilannut pari kertaa ja joka kerta toiminta ollut erittäin asiallista ja tuotteet toimivia.
Itse en noista riskipisteistä niin kauheasti välitä koska tällä hetkellä ongelmissa on monia yrityksia esim. kaikille tuttu Masku huonekalukonserni. Eihän ole mahdollista asioita saada kohennettua jos ihmiset lopettaisivat ostamisen.- kafka22
Tuolla listalla ( www.mustetta.info )ei ole mustemaailmaa. Onkohan siihen joku syy?
- Ei hyvä
kafka22 kirjoitti:
Tuolla listalla ( www.mustetta.info )ei ole mustemaailmaa. Onkohan siihen joku syy?
Nykyisin vastuussa oleva pulju JMG Group Oy on perustettu 2013 eli ilmeisesti on näitä parivuotta tällänimellä, konkkaan ja uutta firmaa perään - tapauksia.
- scroll horror
huonosti toimii sivu mun padissa ja samsung galaxyssä, eli ei siis mukaudu toi padille ja kännylle, ei jaksa alkaa scrollailee tuntikaupalla :D
- juy65
Joulukuun alkupuolella tehty tilaus eikä ole vieläkään toimitettu. Sähköposteihin ei myöskään ole vastattu.
Olisi pitänyt uskoa varoitteluita yrityksen tilanteesta.. - Keisko
Mulla sivut toimii Ipad:lla todella hyvin, ei mitään ongelmaa. Ja samsungin kännyllä oikein hyvin.
- saidjiljas
H******n huijareita, kiertäkää kaukaa!
Tilasin ko. kaupasta 1.9. mustekasetin, lähettivät rikkinäisen. Kasetin kyljessä oli reikä ja mustetta oli sen vuoksi kasetin ulkopuolella ja lisäksi klipsit, jotka helpottavat kasetin tulostimesta ulos ottamista olivat rikki. Laitoin asiasta mailia saman tien ja lupasivat lähettää uuden kun vastaanottavat palautuksen. Palautin tuotteen samalla viikolla.
Uutta ei kuulunut ja lähetin asiasta 16.9. sähköpostia. Kolme päivää myöhemmin vaivautuivat vastaamaan että lähettävät uuden tuotteen 20.9.. Odottelin tuotetta jälleen tovin turhaan ja 25.9. pyysin heitä purkamaan kaupan ja palauttamaan rahani viipymättä tililleni.
Sähköpostiini ei reagoitu millään tavalla: en saanut vastausta, en rahojani enkä edes kasettia, jonka sanoivat lähettävänsä 20.9. Kun eivät kerta viitsineet asiaa mitenkään hoitaa, päätin 2.10. avautua asiasta heidän Facebook-seinällään ja kerroin ottavani yhteyttä viranomaisiin ja maksunvälittäjään jos eivät hoida asiaa. Tämä viestini yllätys yllätys poistettiin samantien ja sain sähköpostin, että "Olen välittänyt tiedon reskontran hoitajalle. Asia tarkastetaan huomenna ja laitamme palautuksen maksuun."
Mitään ei taaskaan tapahtunut ja 8.10. laitoin asiasta jälleen sähköpostia ja kerroin ottavani yhteyttä viranomaisiin.
10.10. eli KUUSI VIIKKOA tilauksen tekemisen jälkeen sain viestin, jossa luki vain "Hei maksu palautettu". Ei pahoitteluja, ei mitään. Naurettavan huonoa asiakaspalvelua ja aivan törkeää ettei mitään tapahdu ennen uhkailua.
SURKEINTA ASIAKASPALVELUA IKINÄ! KIERTÄKÄÄ KAUKAA!- nyt ja heti........
Lähettivät rikkinäisen. Joo joo, sillähän tekee jo kovan tuloksen. LOL.
Toi nyt on sun taholta lapsellista kiukuttelua. Kun yrityksellä on menossa satoja ja tuhansia yhtäaikaisia tapahtumia, niin sinun ongelmako on se joka pitää hoitaa NYT ja HETI pois päiväjärjestyksestä. LOL
"Kolme päivää myöhemmin vaivautuivat vastaamaan..." GET A LIFE !
Vaikka sähköpostit kulkee internetissä sekunninsadasosan vauhdilla, se ei tarkoita sitä että ihmiset pysryvät siihen myös.
Eikö toimitusehdoissa useimmiten mainita mikä on maksujen takaisinpalautusaika, 1 viikko, 2 viikkoa tai jopa 1 kk.
Ei tainnut olla ensimmäinen eikä viimeinen firma johon olet kiukustunut. hehehe...
- eka ja vika ostos
Ei olet tässäkään tapauksessa olemassa hyvää ja halpaa samassa paketissa. Ennen tilaustani soitin firmaan, kun hinta oli liian halpa ja varmistin ettei kyseessä ole uusioitu kasetti, sanottiin että uusia ovat ja hyllystä löytyy.
Tilasin viimevuoden marraskuussa ja ja heti joulukuun puolessavälissä kasetti tulikin,
no sitähän ei loppupelissä tarvittu ennen maaliskuuta, kun tulostin varoittelee todella hyvissäajoin värin loppumisesta.
Lopulta kun otin kasetin käyttöön, niin kuraahan se oli väriä vuoti paperille 5 - 8 ensimmäiseen tulosteeseen aina päivän ensimmäisiin printteihin.
Vuoto loppui viikossa kahdessa ja koko kasetin toiminta noin kuukaudessa, mutta takuuhan oli 6 kk ja ennenkun onnistiun asiasta reklamoimaan, takuu oli mennnyt. No joo oma moka, pidä jätkä tunkkis
Tosiasia on silti, laserkasetit on joko uusioituja tai luokatonta kuraa.
Voi kun oppis lukemaan näitä juttuja ENNEN kun ostelee typeryyksiä, vaikka tälläkin foorumilla on tietty maine täällä piilee totuuden jyvä. - 00690
En suosuttele!! 4 viikkoa odoteltu ei musteita näy !! Eikä vaivaudu enää ees vastaa viesteihin !!
- Musteeton
Joulukuun alkupuolen tilausta ei ole näkynyt vielä(kään). Vaivoin vastattu kyselyihin. Vastaukset ovat muotoa "tulee ehkä ensi viikolla".
- Jani.G
Perukaa kaupat!! Katsokaa www.nordicink.fi
Palvelu loistavaa ja hinnat myös.
- Jani.G
Paskin firma mihin olen ikinä törmännyt. Kuukausi sitten tilasin mustetta jota ei ikinä tullut joten peruin kaupan. Asiakaspalvelun ämmät osasi vain sanoa että pahoittelevat eikä heiltä mitään järkevää asiaa tullut. Facebookin laitoin palautetta heille niin poistivat viestin ja estivät minut. Semmoinen on tämä firma. Kiertäkää kaukaa!!
- Hjtfu
Tilasin mustekasetin ja maksoin 29.12.2015. Ei ole tullut. Olen lähettänyt kaksi reklamaatiota. Eivät vastaa niihin. Soitin tänään sinne jo kolmannen kerran. Pyysin saada puhua toimitusjohtajan kanssa kun homma ei asiakaspalvelussa pelaa. Kieltäytyi kertomasta toimitusjohtajan nimeä ja puhelinnumeroa! Mikä salaseura se firma oikein on? Onko se toiminnassa oleva pulju ollenkaan vai pelkkä feikki? Onko niillä aikomustakaan toimittaa tilauksia asiakkaille? Eikö siinä jo täyty petoksen tunnusmerkit jos tavaraa ei toimiteta asiakkaalle maksamisen jälkeen? Katuosoitetta firmalla ei ainakaan ole. Pelkkä c/o jotain. Älkää ikinä ostako sieltä!
- juu78rfd
Mä tilaan täältä http://www.mustekauppa.com/
- konkkaronkka
Konkurssi tuloillaan eli älkää vaan ainakaan maksako ennakkoon. Kun toimitus viipyi aloin googlata firman tietoja. Varoitusta löytyy kaikista julkisista tiedoista, kuten Protestilistalta, Asiakastiedolta, Verovelkarekisteristä (ytj.fi). Verot maksamatta about 50000 edestä ja tappiota vuositasolla noin 10% liikevaihdosta eli niinikään suunnilleen tuo 50000. Eivät siis tule pystymään maksamaan ja verottaja viimeistään lyö luukut umpeen. Jos silloin olet rahasi sisään laittanut niin sinne jäävät. Verottaja kun vie ensin omansa niin tuo pesä on tyhjä. Ei muuten ole sitten ensimmäinen mustemaailman taustafirman konkurssi näemmä. Juuri nyt tulee sen verran negatiivistä palautetta täällä ja hintaseuranta.fi arvosteluissa, että vaikuttaisi jo olevan siinä tilassa että eivät enää saa tavaraa asiakkailleen. Minä ainakin jo sanoin hyvästit rahoilleni. Onneksi ei ollut kovin paljoa mutta potuttaa silti.
- S712
Jep. Sama täällä 6.4 tilasin ja "onneksi" en googlettanut silloin. Ajattelin tyhmänä, että suomalaiseen nettikauppaan voi luottaa. No ei voi ja jatkossa haetaan vaan gigantista tai prismasta, ehkä maksaa enempi, mutta saa sentään tuotteen. 26.4 laitoin mailia ja peruin kaupat, katotaan tuleeko rahoja takaisin, vai lähteekö viestiä poliisille...
- törkeääpalvelua
Olisi tosiaan pitänyt lukea tämä ketju ennen kuin menin 20.4. tilaamaan kasetin sieltä. Enkä tietenkään ole saanut tavaraa, eivätkä vaivaudu vastaamaan toissapäivänä lähettämääni sähköpostiin, jossa peruin tilauksen ja pyysin palauttamaan rahat!
Saitko S712 rahat takaisin?
- P3tetty
Tuli kans tilattua mustetta tääältä pari viikkoa sitten ja ilmeisesti ei ollut aikomustakaan lähettää mitään. Tänään laitoin viestin että haluan rahani takaisin. Onkohan mitään toivoa? Taidan tehdä rikosilmoituksen koska petoksen tunnusmerkistöt täyttyvät. Yritys konkurssissa ja ottavat tilauksia sisään joita eivät hoida.
- Isosti_pettynyt
Jep, idioottina luotin minäkin suomalaiseen firmaan ja tilasin 12.4. läjän musteita. Ei näy eikä kuulu. Nyt asiakaspalvelun puhelin vastaajalla jossa todetaan, että vain sähköposti käytössä. Sinne meni ne rahat ja eka verkko-ostos pettymys. Suomalainen kauppa vielä. Eläköön!
- AkePettynyt
Hei,
Tilasin 7.5.2016 musteita HP:hen. Soitin 17.5. jolloin valiteltiin tavaran loppuneen luvattiin pikaista toimitusta viim.26.5. Mitään ei kuulunut. useita sp:tia lähetelty, ei vastausta. Pe 3.6. soitin, jolloin olikin vastaaja, kehoitti lähettämään sp:tia [email protected], osoite josta EI mitään vastauksia kuulu.
Maksoin verkkopankin kautta. Maksun hoitaa checkout Oy (osa OP-ryhmää).
Otin nyt yhteyttä sinne, josko saisi rahat takaisin . Firman sivuilla lomake puh.nro johon voi ottaa yhteyttä.
. Maksu on mennyt tilitäni, mutta tuotetta ei ole toimitettu?
"Ongelmatilanteissa ota aina ensin yhteyttä verkkokauppaan, josta tilaus on tehty. Mikäli et saa yhteyttä kauppiaaseen, kontaktoi Checkoutin asiakaspalvelua sähköisellä lomakkeella tai puhelimitse 0800 552 010 arkisin klo 9-16. Selvitämme kauppiaan kanssa tilauksen ja maksun tilan. Suurin osa meille ilmoitetuista tilausongelmista selviää avullamme" - jopeq
Sama kokemus täälläkin tästä puljusta. Yli 20 vuotta on tullut verkosta osteltua tavaraa vaikka mistä ja koskaan (ei edes Kiinasta) ole jäänyt tavara tulematta, jatkossa vältän suomalaisia "nyrkkipaja"verkkokauppoja kuin ruttoa.
Erehdyin siis tilaamaan ko. puljusta 19.5. musteita kun aiemminkin olin tilannut ja tavarat oli tullut, no nyt ei tullut ja sähköposteihin ei vastata. Tein maksun checkoutin palvelun kautta ja laitoin äsken heille lomakkeen kautta tiedustelun miten saisi rahat takaisin.... Tekis mieli tehdä rikosilmoituskin tästä puljusta, mutta vahinko niin pieni ettei jaksaisi vaivautua pollariasemalle. - jopeq
Sama kokemus täälläkin tästä puljusta. Yli 20 vuotta on tullut verkosta osteltua tavaraa vaikka mistä ja koskaan (ei edes Kiinasta) ole jäänyt tavara tulematta, jatkossa vältän suomalaisia "nyrkkipaja"verkkokauppoja kuin ruttoa.
Erehdyin siis tilaamaan ko. puljusta 19.5. musteita kun aiemminkin olin tilannut ja tavarat oli tullut, no nyt ei tullut ja sähköposteihin ei vastata. Tein maksun checkoutin palvelun kautta ja laitoin äsken heille lomakkeen kautta tiedustelun miten saisi rahat takaisin.... Tekis mieli tehdä rikosilmoituskin tästä puljusta, mutta vahinko niin pieni ettei jaksaisi vaivautua pollariasemalle. - jopeq
Sama kokemus täälläkin tästä puljusta. Yli 20 vuotta on tullut verkosta osteltua tavaraa vaikka mistä ja koskaan (ei edes Kiinasta) ole jäänyt tavara tulematta, jatkossa vältän suomalaisia "nyrkkipaja"verkkokauppoja kuin ruttoa.
Erehdyin siis tilaamaan ko. puljusta 19.5. musteita kun aiemminkin olin tilannut ja tavarat oli tullut, no nyt ei tullut ja sähköposteihin ei vastata. Tein maksun checkoutin palvelun kautta ja laitoin äsken heille lomakkeen kautta tiedustelun miten saisi rahat takaisin.... Tekis mieli tehdä rikosilmoituskin tästä puljusta, mutta vahinko niin pieni ettei jaksaisi vaivautua pollariasemalle. - jopeq
Sama kokemus täälläkin tästä puljusta. Yli 20 vuotta on tullut verkosta osteltua tavaraa vaikka mistä ja koskaan (ei edes Kiinasta) ole jäänyt tavara tulematta, jatkossa vältän suomalaisia "nyrkkipaja"verkkokauppoja kuin ruttoa.
Erehdyin siis tilaamaan ko. puljusta 19.5. musteita kun aiemminkin olin tilannut ja tavarat oli tullut, no nyt ei tullut ja sähköposteihin ei vastata. Tein maksun checkoutin palvelun kautta ja laitoin äsken heille lomakkeen kautta tiedustelun miten saisi rahat takaisin.... Tekis mieli tehdä rikosilmoituskin tästä puljusta, mutta vahinko niin pieni ettei jaksaisi vaivautua pollariasemalle. - jopeqo
Sama kokemus täälläkin tästä puljusta. Yli 20 vuotta on tullut verkosta osteltua tavaraa vaikka mistä ja koskaan (ei edes Kiinasta) ole jäänyt tavara tulematta, jatkossa vältän suomalaisia "nyrkkipaja"verkkokauppoja kuin ruttoa.
Erehdyin siis tilaamaan ko. puljusta 19.5. musteita kun aiemminkin olin tilannut ja tavarat oli tullut, no nyt ei tullut ja sähköposteihin ei vastata. Tein maksun checkoutin palvelun kautta ja laitoin äsken heille lomakkeen kautta tiedustelun miten saisi rahat takaisin.... Tekis mieli tehdä rikosilmoituskin tästä puljusta, mutta vahinko niin pieni ettei jaksaisi vaivautua pollariasemalle. - Hyväliikeidea
Itse tilasin pari kuukautta sitten ja tuotteita ei tullut sekä rahaa ei palautettu. Tehkää sähköinen rikosilmoitus sillä itse sain rahani pois.
Veikkaan että firma keksinyt hyvän liikeidean kun jengi ei jaksa viedä asiaa pitemmälle ja näitä tapauksia saattaa olla melkoinen määrä.
- Mustemaailmaonharhaa
Oman kokemuksen perusteella opittua:
*Googleta aina fiman nimi. Koskee myös suomalaisia firmoja.
*Maksa luottokortilla tai välityspalvelun kautta (esim. PayPal).
*Seuraa tilausta ja reagoi ensimmäiseen vaaranmerkkiin esim. viivästys luvatussa toimituksessa tai viivyttelevä vastaus tilausta koskeviin tiedusteluihin. Huonoin ilmoitus muutaman kyselyn jälkeen on "tuote on tilapäisesti loppu mutta laitamme sen välittömästi tulemaan kun se saapuu"
*Jos et saa tavaraa normaalisti niin peru kauppa ja ilmoita kaupan peruuntuminen maksunvälittäjälle, jotta et menetä rahojasi etkä nosta turhaan v-käyrääsi.
*Voit aina tehdä uuden onnistuneen kaupan.
*Asioi koko ajan sähköpostin kautta. Saat mustaa valkoisella mahdollisesti tarvittavia jatkotoimia varten.
*Rikosilmoituksen voi tehdä myös netissä.
*Älä hyväksy petollista toimintaa!
Mustemaailma on surkein nettiostoskokemukseni. Sain rahani pois vasta rikosilmoituksen tekemisen jälkeen. Älä astu samaan miinaan. Jos kuitenkin astuit toimi nopeasti ohjeiden mukaan.
Mustemaailmassa kaikki muu on varmaan ulkoistettu paitsi rahan keruu. Esim. palvelunumeron tytöillä ei ole mitään oikeaa yhteyttä ja tietoa ko. firman toiminnasta. Toki sen verran tietoa on, että tilausnumerolla tilaus löytyy ja voit jakaa ahdistusta mutta puhelusi ei vie asiaasi yhtään eteenpäin - siksi asioi aina sähköpostin välityksellä. Toimipistettä ei ole ym. - Huijareita
Tein juuri rikosilmoituksen näistä. Tilasin kasetin 1.6. Ei ole toimitettu eivätkö vastaa maileihin. Luuserit.
- BigSamppa
19.6 tein tilauksen ja ei tavarasta tietoakaan. Ei vastaa puhelimeen, ei e-maileihin. Poliisille menee tämä keissi.
- Huijareitayhä
Tehkää rikosilmoitus älkääkä vaan uhotko. Kun niitä riittävästi tulee, niin pakkohan poliisinkin on tehdä jotain. Mun 25 euron menetys ei ilmeisesti aiheuttanut mitään toimenpiteitä, koska sivut ovat edelleen auki ja keräys jatkuu. Ja tämmöinen ammattimainen huijaus on kirjattu poliisin papereihin "lievänä petoksena". Melkoista puuhastelua.
- Huijareitayhä
Ja se kannattaa tehdä sähköisesti Salon poliisille, siellähän noiden osoite on. www.poliisi.fi.
- kurppis
kuukausi sitten tilasin 2 kasettia,uskalsin koska n.vuosi sitten tilatut tuli ja toimi miten piti.Tällä kertaa ei tullut kasetteja eikä sähköposteihin vastattu.
maksut menee checkut.fi kautta ja sinne ilmoitin,palauttivat rahat
Selvisin säikähdyksellä onneksi - enemmänkin
https://www.7dayshop.com/epson-compatible-ink-cartridges/filter/page/2?___store=default
Tuolta olen tilannut todella paljon halvemmalla ja nopeat toimitukset, ja aina on kasetit toimineet, kotimaasta en tilaa mitään kun on kiskurihinnat - Kassu234
10.8. 2016 olen tilannut värikasetin. 22.8.2016 kysynyt sähköpostilla perään kun ei ole toimitusta kuulunut, ei vastausta. Puhelinnumero tyyttyää aina tyhjää.
- Huijareitayhä
Salon poliisi soitti. Saavat jatkaa toimintaansa, koska ei ole riittävän selvää kusetusta olemassa:-): No, rikosilmoituksia sitten vaan tekemään jokaisesta kerrasta erikseen. Rahat sain takaisin tuolta kliirausfirmalta, mutta tuskin ne automaattisesti olisi tulleet.
- Viimeinentilaus
Mustemaailma ei ole toimittanut tilattuja musteita, ei vastaa viesteihin eikä ole palauttanut rahoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi1062650Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap302365Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen202225Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663991774- 1131580
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1641312Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.2731124- 711014
- 80984
Omalääkäri hallituksen utopia?
Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha178920