Hei,
Haluaisin koota ryhmän, jonka kanssa matkustella eri puolille maailmaa. Jos kiinnostaa niin ilmoittaudu täällä tai sähköpostitse ja yritetään sopia joku päivä jolloin kaikki tapaamme yhdessä ja suunnittelemme ensimmäistä matkakohdetta.
[email protected]
Kinnoistaisko mukaan ryhmämatkalle? 50+ vuotiaille
29
1895
Vastaukset
- tiittuliisa
Hei!
Minua kiinnostaa matkaseura! Olen 60-vuotias nainen.
Ystävällisin terveisin
sähköposti [email protected]- palm
Hei! Olisin myös kiinnostunut matkustamisesta ja samanhenkisestä porukasta. Olen myös lähipäivinä täyttävä 60-vuotias nainen pk-seudulta. Ei ole esteitä matkalle ja sen pituudelle.
- matkaseuraa2012
Ilmoittautuneita on nyt 3 ja haetaan vähintään 5 hengen ryhmää, joten mukaan vaan iloisella mielellä! :) unohdin muuten mainita, että olisi hyvä jos kaikki olisivat pk-seudulta, sillä helpompi sopia tutustumis- ja matkansuunnittelutapaamisia.
- oweiqr
Oletko sinä se turkkilainen joka hakee seuraa tuolla vähän alempana?
Minäkin ilmoittautuisin mutta en pääse lähtemään ennen kuin kesällä.
- matkaseuraa2012
Kyllä samalla nimimerkillä haen matkaseuraa. Mutta ajattelin että ryhmässä kivempi ja hauskempi matkustaa, jos sellainen saataisiin kasaan. Kiva tutustua uusiin ihmisiin ja matkustella aina sitten samalla porukalla. Mikä ettei vaikka liittyisit kesällä vasta mukaan. Voin pitää sinut ajantasalla siitä mihin olemme menossa ja milloin. Mitä isompi porukka sitä hauskempaa kunhan suunnilleen samanikäisitä porukkaa, jotta kaikki tulisivat toimeen keskenään. Lähetän myöhemmin kaikille ilmoittautuneille yhteisen sähköpostin, jossa kaikki voivat ehdottaa tapaamispaikkaa ja aikaa (tutustumispäivä). Ilmoitathan mikäli et halua oman sähköpostisi näkyvän muille ilmoittautuneille.
- lattemachiato2345
Moikka,
minäkin olisin naismatkaseuraa vailla noin 45-55 vuotiaista kivoista naisista.
Ryhmässä olisi tosi kiva lähteä, niin ei ole niin väliä, jos toista ei aina kiinnosta toisen mielen mukaan menot. Aina löytyisi kaveri sitten...
ja iltaisin olisi kiva liikuskella ja käydä syömässä yhdessä.
Itseäni kiinnostaa kovasti Thaimaa (lähinnä esim. Krabi) tässä helmikuun lopulla- maaliskuun alkupuolella.
10 päivän tai kahden viikon reissulle...:) tai siis melkein yksinomaan on nyt Thaimaa "listalla".
t: Pipsa
ps. en halua, että tämä minun nimimerkki näkyy muille.
Minulle voi lähettää sähköpostia osoitteeseen: [email protected] - matkaseuraa2012
lattemachiato2345 kirjoitti:
Moikka,
minäkin olisin naismatkaseuraa vailla noin 45-55 vuotiaista kivoista naisista.
Ryhmässä olisi tosi kiva lähteä, niin ei ole niin väliä, jos toista ei aina kiinnosta toisen mielen mukaan menot. Aina löytyisi kaveri sitten...
ja iltaisin olisi kiva liikuskella ja käydä syömässä yhdessä.
Itseäni kiinnostaa kovasti Thaimaa (lähinnä esim. Krabi) tässä helmikuun lopulla- maaliskuun alkupuolella.
10 päivän tai kahden viikon reissulle...:) tai siis melkein yksinomaan on nyt Thaimaa "listalla".
t: Pipsa
ps. en halua, että tämä minun nimimerkki näkyy muille.
Minulle voi lähettää sähköpostia osoitteeseen: [email protected]Hei kaikille!
Nyt meitä on yhteensä jo 7 :) olen lähdössä ma turkkiin ja palaan 3 viikon kuluttua. Laitan palattuani kaikille yhteisen viestin ja voimme sopia tapaamispäivää helsingin keskustaan vaikka helmikuun lopulle, mikäli kaikille käy.
Oikein hyvää viikonloppua kaikille!
ps.Pipsa, en ymmärtänyt nimimerkistäsi, sillä tämä on yleinen sivu ja näkyy kaikille. mutta kiva kun haluat mukaan. Palailen tosiaan 3 viikon päästä. - Aryanna
matkaseuraa2012 kirjoitti:
Hei kaikille!
Nyt meitä on yhteensä jo 7 :) olen lähdössä ma turkkiin ja palaan 3 viikon kuluttua. Laitan palattuani kaikille yhteisen viestin ja voimme sopia tapaamispäivää helsingin keskustaan vaikka helmikuun lopulle, mikäli kaikille käy.
Oikein hyvää viikonloppua kaikille!
ps.Pipsa, en ymmärtänyt nimimerkistäsi, sillä tämä on yleinen sivu ja näkyy kaikille. mutta kiva kun haluat mukaan. Palailen tosiaan 3 viikon päästä.Hei,
Tässä olisi vielä yksi 55 v. nainen vailla matkaseuraa silloin tällöin.
Mulle voi pistää postia osoitteeseen:
[email protected]
- Rili
Hei !
Minäkin olen kiinnostunut ryhmämatkoista ja olen 50 . En kylläkään ole pk-seudulta, mutta haittaako se ? Olen valmis uusiin seikkailuihin. - matkaseuraa2012
Hei, eipä tuo kai haittaa, mutta voi olla vaikeaa päästä tapaamisiin? olemme nyt sopineet ensi lauantaille. jos haluat mukaan niin laita sähköpostia minulle niin laitan sinulle tarkan ajan ja paikan.
- matkaseuraa2012
KIITOS KAIKILLE VIELÄ KERRAN! HIENO TAPAAMINEN TAKANA! JA SEURAAVAA INNOLLA ODOTELLEN! :)
- Pale face
Pitääkö olla turkkilainen tai somali tms ennenkuin kelpaa mukaan? Menen mieluimmin valkoihoisten kanssa, enkä missään nimessä halua mihinkään Turkkiin tai Bulgariaan jne.
- ansku7
Etsin matkalle seuraa Turkkiin touko- kesäkuussa 50 ikäisistä naisista. Olen itse 55-vuotias perheenäiti. Perheelläni on huvila Turkissa ja keväällä käyn siellä laittamassa paikat kuntoon kesän vuokralaisia varten. Vuokraan 2 viikoksi auton Istanbulista ja tähän kaupunkiin myös tutustumme matkalla.
Jos joku jää vaille matkaseuraa, voi minuun ottaa yhteyttä. Terveisin Ansku
- e.mail: [email protected] - Ryhmään mukaan?
Hei,
Vieläkö ryhmäänne mahtuu mukaan?
Terveisin,
[email protected] - jyrkimattila52
hei. olemme pari parkanosta. matkustelemme lähinnä euroopassa. parhaillaan sisiliassa 4viikkoa. ikää meillä on 50 , ja haluaisimme liittyä joukkoon. mies toissä espoossa. bussikuski ja nainen parkanossa kotona. lapset mailmalla ja vapaata saadaan aina kun halutaan lähteä. jos mahtuu, kiinostusta on kaikenlaiseen matkailuun. tv jyrki mattila ja eira lindeman parkano. [email protected]
Heippa!
Olen Keski-Suomesta, nainen 50 ja olen hiukan matkaillut möys ulkomailla.
Haluaisin möys liittyä joukkoon, yksin ei ole mukaava lähteä matkaan.
Kuulisin mielelläni teistä!
Keväisin terveisin,
Pille
Sähköp: [email protected]- kstina
Hei vaan,
vieläkö mahtuu porukkaan? Olen 50 nainen Tampereelta, innokas matkustelija ja olisi kiva kuulua johonkin matkustelijaryhmään. Tamperelaiset ja muutkin lähellä olevat, ehkä voisimme koota oman "sivuporukan", koska on Ryanair aivan käden ulottuvilla!
[email protected] - auringonnousu
Moi,
Minäkin ilmoittaudun rinkiin. Olen Hämeenlinnan läheltä. Kaikki ilmansuunnat kyllä kiinnostaa, mutta ei mielellään kaukomaille ( = pitkät lennot). Olen 53v mies ja matkustan mielelläni porukassa. Lähtöpaikaksi mulle käy yhtä hyvin Helsinki ja Tampere. Ehdotan suunnaksi Hurgadaa tai Sharm el sheikiä ja ajankohdaksi syyskuuta.
e-mail: [email protected]
Esko - tutta56
Hei !
Ja täällä vilä yksi maija myöhäinen :), vieläkö mahtuu mukaan? Olen 56 v. nainen Helsingistä. Kaikki ilmansuunntat kiinnostaa.
[email protected] Kiinnostaa minuakin
[email protected]- Vesku Hki
Olen kiinnostunut matkaulusta porukassa. [email protected]
- xxyy
Olen myös kiinnostunut porukkamatkailusta. Mies PKSeudulta, 65 , naimisissa. Vaimokin saattaa lähteä jos saa vapaata. [email protected]
- matkaseuraa2012
Hei kaikille,
Huomasin viestinne vasta nyt. Kaikki mahtuvat mukaan. Laitan spostinne listaan jota kautta sovimme seuraavan tapaamisen (tapaaminen kerran kk). Seuraava (neljäs) tapaaminen on nyt 27. pv ja laitan siitä lisää infoa spostiinne.
Porukka on koostunut tähän mennessä naisista, mutta toki miehetkin ovat tervetuleita! :)
Ottakaa minuun mielummin suoraan sähköpostitse yhteyttä, sillä tulee niin harvoin katsottua tätä sivua.
eli [email protected]- chiedere
Hei,
olen 55-vuotias nainen ja olisi mukava olla mukana tässä ringissä (laitoin jo lemanille viestin erikseen). Olisiko innostusta lähteä Italiaan loppukuusta (heinäkuu), talo vuokrattavana.
T. [email protected]
- Anjuska8
Hei!
LÄhtisin mielelläni mukavan ryhmän kanssa esim. lämpimään. Tällä hetkellä oma matkaseura puuttuu ja en yksin halua enkä huonossa seurassa lähteä.
Pirtsakka 64 v työssäkäyvä tytteli.
sp [email protected] - rentoa menoa
Moi
Reipashenkinen 50v lady haluaa myös postituslistalle.
Kiinnostuksen kohteita niin kaupunki-, ranta-, liikunta(lasketteli, golf)lomat, kuin spa-matkat, risteilytkin.
[email protected] hei.. ollaan 50 pari parkanosta.. ateenaan mennään elokuussa 10.08-2013 viikoksi ja sisiliaan. palermoon toukokuussa 2014 4 vko... jos kiinostaa, mukaan vaan...tv jyrki ja eira parkanosta... [email protected]
- tramonto1
olen periaatteessa kiinnostunut ikähaarukkaan sopiva länsisuomalainen nainen.olen kiinnostunut euroopan matkakohteista.esim italia,joka on suosikkini ja kreikan saarista esim kos .tietenkin ajankohta ja hintakin ovat ratkaisevia tekijöitä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202373Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2381746Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3081286- 65959
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53935- 39844
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53835J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e35747Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273683Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh35681